Geurkaarstopic

Eergisteren heb ik B&BW Champagne Toast gebrand. Een zoete geur maar niet te en er zit ook wel wat fris in. Ik ruik er geen champagne in. Hij doet me heel erg denken aan de bepaalde Lush geur maar ik kan maar niet op de naam komen.

Cherry Frost gisteren gebrand, dat is wel -surprise- een zware kersen geur. Wel lekker zoet, en ik vind het een echte wintergeur.

Beide geuren vulden mijn grote woonkamer ook heel goed.

3 likes

Ik had deze ook gekocht en ik ruik hem ook helemaal niet, zelfs niet als ik er boven hang. Terwijl hij koud wel lekker ruikt. Ik heb ook white spiced cocoa van YC gehad, die vond ik ook heel lekker ruiken en die was heel sterk.

1 like

Ik heb nu frankenscense van YC aan en het varieert echt per keer hoe sterk de geur is. Zo vreemd!

1 like

Long shot, maar kent iemand een webshop die Yanke Candle Black Cherry large jar verkoopt ennnn de vvv-cadeaukaart accepteert? :joy:

Oke misschien is dit een beetje omslachtig, maar: je kunt via deze link je vvv bon inwisselen voor bol.com tegoed. Dan kun je de kaars bij bol.com bestellen.

1 like

Winter van Bath & Body Works is gister binnengekomen en is een schot in de roos, heerlijke geur!

4 likes

Oh ik wist helemaal niet dat dit kon! Dankje!

Heb wel vaker vergelijkbare geuren gehad van onder andere Yankee Candle, maar dit is wel de beste tot op heden imo. Echt de geur van schone was, heerlijk :heart_eyes:

10 likes

Oh heeerlijk! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: staat op mn geurkaars lijstje

Ik wil nog zo graag een woodwick candle! Als de winkels weer opengaan kan ik eindelijk ruiken haha (en kopen als er eentje tussenuit)

:heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Heel erg lekker deze! Warm, houtachtig en zoet door elkaar

5 likes

Ik heb deze vandaag ontvangen. De geur wordt omschreven als de geur in een koffietentje en dat leek me wel een leuke geur voor tijdens het thuiswerken en me soms in een andere omgeving te wanen. Heb hem nu net aangestoken en het ruikt inderdaad naar een soort mokka.

j

9 likes

Is hij erg sterk of valt het mee? Ik wil deze wel, maar de meningen over deze kaars zijn erg verdeeld. Ik heb veel reviews gelezen dat hij echt véél te sterk is.

Ja hij is wel sterk. Ik heb een grote woonkamer en hij vult de kamer goed maar ik denk dat als je hem in een kleinere kamer zou willen aansteken dat hij wellicht wat te sterk is.

Ik las trouwens dat YC Warm desert wind uit het assortiment gaat. Mocht iemand nog willen inslaan, bij deze haha.

Ah nee, dat is mijn favoriet :pleading_face:. Maar ik kan en wil niet nog meer kaarsen kopen nu, eerst opmaken wat ik heb :weary:.

Oh dan kan ik het wel wagen, ik brand mijn kaarsen altijd in een vrij grote ruimte. Maar ik had deze ook gezien in de nieuwe collectie en die zou minder sterk zijn
026218069
Ik hoop dat ik ze in maart allebei kan ruiken in de winkel haha

3 likes

Dat is een dilemma idd :grimacing:
Heb je niet toevallig een kaars die zo goed als op is? Kun je die vervangen met een nieuwe warm desert wind :joy:

2 likes

Ook al Clean Cotton gehad van Yankee? Dat is echt één van mijn grote favo’s. En is deze dan beter?