Doen jullie dat eigenlijk? Staat bij mij wel altijd op de kaars, maar ik doe het zelden
@Sjern ja ik knip hem altijd even bij voor ik hem aansteek! Ook bij deze dus ik snap niet waarom hij zo raar doet haha
Ja, wordt juist aangeraden om hem elke keer bij te knippen voordat je ze aansteekt. Ze horen echt klein te zijn, zodra je dat pluimpje/gespleten puntje krijgt gaat ie walmen. Ik heb die speciale knipper van Yankee, ideaal!
@Dombo Hopelijk gedraagt hij zich snel weer haha
Ik hou echt van geurkaarsen. Mijn favoriete merken zijn Yankee Candle, Woodwick, Bath & Bodyworks en Diptyque. Wil nog heel graag eens Byredo en Dior proberen, maarja wel echt duur.
Ik heb in Amerika deze een keer gekocht:
En die was echt zooo geweldig. Heb hem helaas in Europa nooit meer kunnen vinden, mocht iemand een webshop o.i.d. weten waar ze deze nog hebben dan hoor ik het graag!
Deze vind ik ook echt geweldig:
Hij geeft echt zo veel geur af, ook zonder hem aan te steken. Helaas wel moeilijk verkrijgbaar maar hij is echt geweldig

YC is hier ook favoriet maar vanwege de afschuwelijke potten zet ik ze in een mooi geglazuurde bloempot. Life hack hoor!
Ik zag net bij lidl winterse geurkaarsen in een pot aka YC. Ze roken wel oke, maar heb niks meegenomen omdat ik vind dat die goedkope geuren nooit zo sterk ruiken als ze aan staan(of ze ruiken heel anders)
Bath and body works heeft goddelijke kaarsen!
Ik weet niet of dit wat is maar ik vermoed dat dit de namaak is van die eerste:
Op eBay staan ook een paar opties voor deze YC geur
Maar hier kan je hier in NL toch niet aan komen? Of zijn er manieren?
Thanks! Misschien maar eens die namaak proberen
Er zat in Rotterdam vlakbij centraal station een verkoper. Geen idee of het er nog zit.
Ik heb een goedkopere geur van de Action (apple crumble in zo’n yankee candle pot) en die is zo sterk dat ik hem op een gegeven momoment uit doe haha
Meh ik heb geurkaars gekregen gisteren en die is ondanks mijn beste pogingen om het te voorkomen toch aan het tunnelen. Heb er al een aluminiumfolie constructie omheen gemaakt maar dat mocht niet baten.
Ik weet de naam niet maar ter voorkoming van tunnelen heb ik dat bakje/windlicht ding ofzo waar ik mijn kaars in heb. Welke kaars is?
Dit heb ik ook vaak, dat geurkaarsen na een uur of 2 echt overheersend worden. Ik trek sommige geurkaarsen ook niet goed bij het avondeten om die reden. Daarom hou ik eigenlijk ook heel erg van normale geurloze kaarsen
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt?
Zie je dat bronze ding achter de kaars?
Ik weet niet hoe het heet dus vandaag dat het vaag is.
Ik doe daar mijn kaars in, omdat het hoger is dan de kaars kan er geen tocht komen en blijft de warmte ik de kaars waardoor het niet tunnelt.
Dus ik raad je zoiets aan.
Oh zo. Ik heb niet echt iets in huis daarvoor en ga het niet in huis halen voor iets eenmaligs(ik koop zelf een ander type kaars), maar bedankt voor de tip! Ik laat m nu voor wat het is en als hij op is kwak ik de rest wel in mijn aromabrandertje.