Ja, de lont meteen weer recht zetten als het nog zacht is. Ik zag het eens op youtube, heb t zelf maar 1 keer geprobeerd.
Ok dank je! Ga het ook eens proberen.
Heeft een van jullie deze al eens gehad? Klinkt als een mierzoete kaars maar hij lijkt me wel heel erg lekker. Volgens mij is die winkel wel open dus anders ga ik komende week misschien even langs.
Hebben jullie ervaring met de kaarsen van:
The very good candle company
en
Brandt
Jaaa the very good candle company zijn echt veruit mijn favoriete kaarsen ever! Alle geuren zijn zo lekker en ruiken echt sterk! Ik vind ze prijzig, maar het zijn gewoon hele andere geuren dan normaal. Ze ruiken veel meer bijzonder en luxe. Ik denk dat ik binnenkort weer bestel!
Brand lijkt me ook lekker, maar nog steeds niet geprobeerd
Oeh! Ik denk dat ik zo’n sample set koop van The very good company. Ik vind hun design mooier dan Brandt. Maar Brandt heeft ook een lavendel kaars die me heel lekker lijkt, ik zie niet veel natuurlijke lavendel kaarsen.
Gegeven aan een vriendin en die vind het heel
Lekker.
Wel heel ziet idd.
Ik vind Brandt hele fijne kaarsen!
Aankopen nieuwe kaarsen, waarvan 4 opgehaald bij de buurvrouw. Die stak ze niet aan, want te sterk! Hoe dan!
- WoodWick Seaside Neroli Large
- WoodWick Lilac
- WoodWick Mountain Air Trilogy
- WoodWick Magnolia
- WoodWick Pure Comfort
- WoodWick Rose
Heb deze weer een keertje aan!

De 3-wick voorraad is eindelijk aangevuld. Helaas niet de nieuwste collecties, maar het is in iedergeval meer dan eerst
Nu de plaatjes nog.
Ik ben oprecht blij, ik had namelijk gedroomd dat ik in de winkel er voor niets was.
Ben benieuwd of ze ook kaarsen hebben die exclusief in de winkel verkocht worden, zoals deze collectie ofzo
Denk het niet, maar a girl can dream
Crisp morning air staat er nu ineens niet meer tussen , laatst nog in twee versies. Ben benieuwd of die nog weer terugkomt want dat is echt m’n lievelingsgeur.
Ben er vandaag geweest, deze niet gezien helaas. Moet wel zeggen dat ik de winkel heel overweldigend vond.
Hebben jullie nog tips voor de geuren? Heb nu vooral dingen met cherryblossom en de nieuwe dahlia geur meegenomen.
Ik was gisteren bij TK Maxx en heb weer wat fijne kaarsen kunnen scoren! Vooral grote exemplaren van geuren die ik al ken en goed bevallen (van DW home), en ik heb Yankee Candle toch nog maar een kans gegeven en Coconut peach smoothie meegenomen uit de Home Inspiration lijn
Oh welke TK Max? Dacht dat die niet open waren op afspraak.
Ik was in Amsterdam, ze zijn allemaal open op afspraak!
Oh goed om te weten!
Ik ben niet bekend met de geuren die op dit moment in het Nederlandse assortiment zitten, maar als ik een geur zie die mij interessant lijkt zoek ik meestal op YouTube voor reviews.