Geurkaarstopic

Ze hadden veel geurkaarsen, dus leuk. Twijfelde ook wel even.
Ik vond het jammer, ondanks afspraken was het druk en volgens mij lieten ze ook gewoon mensen binnen.

Ik heb wat foto’s gemaakt. En ook mijn eigen spullen erbij.

Ik vond het wel duur. Dit was €96,- en dan had ik ook een ding nog korting.

10 likes

Oh hier wil je toch alles van hebben :heart_eyes:

1 like

Ja, het is duur. In Amerika hebben ze veel vaker aanbiedingen, en via nieuwsbrief nog kortingen er overheen. Dan is het goed te doen. Heb ooit een keer in de sale gekocht. Was een keer toen ik er in juni was dacht ik. Extra koffer geboekt voor de terugweg. Die voorraad is nu nog niet op…
Maar de winkel is wel precies zoals ik die in Florida heb bezocht. Wél een minder groot assortiment.
Zag ook al filmpjes van alles op Insta stories.

Ga wel even kijken binnenkort. Vlak voor pasen lang weekend, heb al 3 tijdslots achter elkaar geboekt (zodat ik een half uur heb)

2 likes

Heeft iemand ervaring met de tutti frutti kaars van Yankee Candle? Het schijnt een limited edition te zijn die soms terugkomt. Hij is nu bij swietarts, maar alleen in een large jar. Voor 30 euro wil ik het risico niet nemen dat ik de geur niet lekker vind

Altijd de LE.
Ik heb op de gok aan een vriendin gegeven en die is heel blij. Heel zoet ook.

1 like

Tkmax had veel kaarsen, niet echt voor bekende merken voor mij.
Ik heb er 2 meegenomen van DW, de vanilla bean (lekkerste vanille kaars die ik ooit heb geroken) en birthday cake. Daar ruik ik aardbeien in.

Sorry dit gaat niet over kaarsen maar als jullie naar Bath and Body Works gaan of online bestellen zou ik ook een keer de schuimende zeep/foaming hand soap proberen, die vind ik zelf altijd erg fijn, qua geur maar ook qua substantie!

6 likes

Jaa hier staan in de keuken en badkamer ook foaming handsoaps. Tot nu toe is Vanilla Bean Noel mijn favoriet. En voor de keuken kitchen lemon

4 likes

Wat vinden jullie fijne geuren voor in de lente/zomer? Ik heb eigenlijk alleen maar winterse geuren maar vind het in het voorjaar toch ook wel fijn om wat aan te hebben staan! Ik houd niet van mierzoet, meer van fris, lichtzoet, beetje poederig. White Tea van Yankee Candle vind ik bv heel lekker.

1 like

Jaaaaa Kitchen Lemon! Zo lekker. In de badkamer hebben we nu French Lavender.
Ik denk dat ik nooit meer andere handzeep wil dan deze schuimende.

3 likes

Yankee Candle Pink Sands vind ik heerlijk voor de lente/zomer. Voor de rest heb ik vooral zoete en fruitig geuren, dus daar heb je niet zoveel aan denk ik

1 like

Ah toevallig dat is ook meteen de enige zomerse geur die ik in huis heb haha! Die is inderdaad lekker maar vind hem toch wel erg zoet dus ik heb hem niet zo vaak aan helaas.

1 like

Ja ik heb dit ook, kom al snel terug bij houtachtige warme geuren. Maar ik vind Coastal Sunset van Woodwick erg lekker voor in het voorjaar, of Linen

1 like

Cherry Lemonade, Flowers in the sun, Spring Days, Midsummers Night, Sun-drenched apricot rose, Coastal living, Clean Cotton, Summer Scoop :heart_eyes:

De twee links zijn oudere collecties maar vaak wel in de uitverkoop nog te krijgen.
Doen we echt aan een warme zeedag denken. Rechts is zoeter maar niet overdreven zoet, gewoon een lekkere cocktail.

Ik heb er wel meer maar die zijn helemaal niet makkelijk te krijgen.

4 likes

Voor de mensen uit het oosten: er komt ook een TK Maxx naar Enschede volgend jaar! :grin: Voorjaar 2022

5 likes

Vanmiddag komt m’n bestelling van geurvoorjehuis binnen.

Ik heb een nieuwe brander besteld. En een aantal melts in de geuren: fluffy towels, warm cashmere, cliffside sunrise en all time favorite midsummer nights. Ook heb ik 10 melts van de outlet besteld voor €10, weet nog niet welke geuren dit zijn. Ben erg benieuwd.

9 likes

Ik bestel ook altijd uit de outlet, super leuk. Had laatst 2 pakjes dus 20 melts en er zaten er maar 2 dubbel in

1 like

Beetje een domme vraag misschien, maar ruik je wax melts beter dan geurkaarsen? Dit klinkt wel als een hele leuke deal!

1 like

Ik vind van wel

2 likes