Ik vind van wel. Ik gebruik het ook nooit in 1 keer, maar ik hak het in stukjes. Anders vind ik het echt te sterk, en zo doe je er ook langer mee.
Ohhh nice! Dan wil ik het wel proberen. Ik zie alleen de aanbieding niet meer op de site staan, of was die aanbieding maar tijdelijk?
Ohhh super! Thanks!
Heb deze laatst bij Anna & Nina gekocht en hij ruikt zo lekker! Bloemig en een beetje woody, alsof iemand in je buurt een lekker parfum op heeft ben nu ook benieuwd naar andere geuren van dit merk!
Dit zijn de geuren die ik heb gekregen. Vind alles lekker, vooral Serengeti sunset, alleen pink grapefruit is niet zo mijn ding.
Frosty gingerbread, heerlijke geur Pink Grapefruit was voor mij toen ook een tegenvaller. De rest ken ik niet, wat is die rechtsboven? Kan het niet lezen als ik inzoom
Iced gingerbread!
Welke wil je kopen? Want notino heeft op dit moment ook een best uitgebreid assortiment, dus misschien staan ze daar op. Ze hebben hun prijzen ook eindelijk aangepast naar normale prijzen
Aloha Kiwi Passionfruit?
Ze hebben vooral herfst/winter, maar dat vind ik juist fantastisch, want dat zijn mijn favoriete geuren
Weet iemand van jullie wat de perfecte afstand is tussen de kaarsvlam en de was?
Dit mag allemaal weg tegen verzendkosten! Het ligt hier toch maar te verstoffen.
Edit: de rest is weg! Alleen nog deze:
Waxinelichtjeshouders
Ohhh wat zou het verzenden van alle waxmelts + brander zijn?
Oeh die illumalid mag ik die?
Rond de 7 euro als het goed is! Zal het zo even op de weegschaal zetten voor de zekerheid maar denk niet dat het meer dan 2kg weegt.
@Joejoejoe ja is goed!
Dan wil ik het graag proberen
Ik was net van plan om wax melts te bestellen binnenkort. Leuk!
Ik heb ook weer 2 nieuwe bbw kaarsen besteld: pepermint sugared cookie en Vanilla bean marshmallow. Lekkere winter geuren, past zo lekker bij de tijd :’)