Die pool😍
Ik blijf vandaag in de categorie zoet. Weet niet waarom op de foto de bovenste laag roze lijkt, maar die is dus pastelgroen. Ik heb deze nu denk ik 3 of 4x gebrand en nog steeds niet bij de tweede laag aangekomen. De bovenste laag is Sweet Lime Gelato, vind hem wel lekker, maar de geur doet mij af en toe ook denken aan van die stufflolly’s. Tweede laag is Raspberry Yuzu, die kaars bestaat niet meer, dus geen idee hoe dat ruikt. Onderste laag is Sparkling Orange, ook geen idee hoe die ruikt. Als ik ooit bij de andere lagen aankom kom ik er nog wel op terug, als ik het niet vergeet
Zo satisfying dit. Eerste twee pogingen kwam niet alle wax los, maar de derde poging kwam alles naar boven drijven. Dus straks 3 waxmelts in de geur Vanilla Bean.
Jaa ik was echt bang dat het lont af ging brokkelen en dat zou mixen met de wax, maar dat gebeurde gelukkig niet.
Ik ben al mijn oudere Yankee kaarsen aan het opbranden omdat ik deels het idee heb dat ze toch wat geur aan het verliezen zijn en omdat ik dan een excuus heb om helemaal los te gaan komende herfst
Mijn moeder heeft een bath&bodyworks bestelling gedaan. 3 geurkaarsen voor mij en 1 voor haar en 2 schuimende handzepen
Zodra ik weer geld heb, hoogstwaarschijnlijk volgende salaris, betaal ik haar terug, ook al wil ze dat absoluut niet. Mijn moeder heeft de Sundrenched Linen uitgezocht voor haarzelf
Super lief!
Mijn moeder kijkt me iedere keer raar aan als ik weer enthousiast ben
Edit: ik vind de handzepen wel echt super fijn.
Haha ja mijn moeder rolt af en toe ook met haar ogen als ik weer enthousiast over kaarsen aan het vertellen ben, maar ze is allang blij dat ze mij nu ergens blij mee kan maken
Ik heb mezelf nog weten in te houden… maar als ik nu zie hoe het wordt ingepakt én blijkbaar in een nutteloze zak, denk ik toch dat ik maar een bestelling ga plaatsen
Ben benieuwd wat je gaat kopen
En en en en?
Welke lente/zomergeur van Zara Home is echt de moeite waard?
Deze winter enorm genoten van de Gingerbread. Nu op zoek wat beter past bij dit jaargetijde.
Leuke vraag, hier ben ik ook benieuwd naar.
Leuk ook die naam in dit seizoen met dit weer. Maar het is gewoon een lekkere vanille koekjes geur.
Pakketje van b&bw is binnen!
Eerste indrukken:
Peach Bellini: dit ruikt voor mij echt naar Breezer Perzik (bestaat die überhaupt nog?) vind hem echt fantastisch, hoop dat hij ook zo lekker ruikt als ik hem aanzet
Blackberries & Basil: ruikt heel subtiel, wel een goede combinatie van fruitig en kruidig voor zover ik het kan ruiken. Kan hier pas meer over zeggen als ik hem aangehad heb
Watermelon Lemonade: ruikt echt naar watermeloen snoepjes, maar niet té zoet
Sun-drenched Linen: ruikt naar wasverzachter, maar wel echt op de beste manier. Alsof je handdoeken net uit de droger pakt en het nog lekker warm is. Heeft mijn moeder goed uitgezocht.
Ik ga ze uiteraard ook reviewen als ik ze aanzet in de komende weken
Zijn hier ook mensen die zelf kaarsen maken? Ik heb een aantal kaarsen gemaakt met zo’n kant en klare pakketen, en wil nu een stapje verder gaan en er echt in duiken. Hopelijk zelfs kaarsen verkopen over een paar maanden/jaar (je moet heel veel testen voordat je kunt verkopen).
Op vinted kun je sowieso tientallen meiden vinden die dat zelf maken😂 echt niet normaal