Geurkaarstopic

Yup en Etsy en Instagram! Ik zit ook in een Facebook groep met een boel anderen, heel handig voor tips.:grin:

1 like

16198109844508868454852334383673
Weer een mooie bestelling binnen! :grin:

6 likes

Oeh nice! Hoe ruikt de Slow Down?

Ja lekker!! Geen idee hoe ik het moet omschrijven haha. Maar pilton is mijn altijd favorite geur van hun! Zo lekker!

1 like

Hoe vinden jullie de geursterkte van diptyque? Ik heb een hele grote woonkamer, dus ga ik die 190g ruiken?

20210429_083704
Ruikt echt lekker fris, goede balans tussen fruitig en kruidig
20210501_173834
Ook als hij aanstaat ruikt hij naar breezer perzik. Echt een lekkere zoete geur, maar niet superzoet

3 likes

Net weer bij Aroma Plaza geweest :star_struck: Rechter twee voor mij en linker twee voor vriend.

Ik was al zo lang benieuwd naar Beautiful Day, voordat die een returning favourite werd was die zo zeldzaam&gewild dat ik hem vaker voor 55 euro weg heb zien gaan. Maargoed hij is erg lekker, echt net een vlindertuin. Tutti frutti ook geroken, die leek heel erg op Cherry Lemonade die ik ook heb.

9 likes

Deze kaars ruikt zo lekker en fris, wel echt heel sterk, dus als je hoofdpijn krijgt van geurkaarsen zou ik deze niet aanraden.

Dit is echt de perfecte mix van watermeloen en citroen, echt een heerlijk friszoete geur.

6 likes

Iemand recent nog ervaringen met Rituals kaarsen? Ik vond de fig geur altijd lekker maar het is al minstens 7 jaar terug dat ik die kaarsen heb gehad en toen was de geursterkte niet super goed.

Ik heb er laatst 2 gehad, een grote en een kleine. Moet zeggen dat ze allebei een goede geursterkte hadden. Rook het in mn hele woonkamer ook.

2 likes

Ik wist niet dat je verliefd kon worden op een geur! Ik heb Wanderlust van Bridgewater gekocht en hij is echt heerlijk :green_heart::green_heart:

Ik ben nieuw in de wereld van waxmelts. Ik heb twee blokjes (wat aangeraden werd op de verpakking) al wel zes keer “aangezet”. Het wordt vloeibaar en het ruikt heerlijk, maar het lijkt niet op te gaan? Moet je op een gegeven moment de waxmelt losmaken (nadat ‘ie vloeibaar is geweest) en dan weg gooien? Gaat het ooit “op”? Ik wil wel eens een andere geur proberen namelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het gaat inderdaad niet op, maar de geur is na een aantal uur branden wel verdwenen en dan is hij dus ‘op’. Dan laat ik de wax meestal een klein beetje smelten zodat ik het makkelijk kan weggooien.

1 like

Ik zet mijn waxbrander in de diepvries voor een half uur als de geur weg is en dan komt de wax er gewoon makkelijk uit en kan je er een nieuwe indoen. Ook kan je op deze manier waxmelts afwisselen als je dat wil.

2 likes

@Molotov @cremeinyourcoffee @Snoeptomaatje hahaha oeps! Bedankt voor jullie tips! Met een mesje kon ik hem er in één keer uitwippen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hebben jullie ook waxmelts van Yankee candle? En dan bedoel ik van die platte schijfjes. Die heb ik laatst gekocht maar ik weet niet of ik zo’n schijfje in zijn geheel er op moet leggen, of dat ik hem in stukjes moet snijden. Als hij in stukjes gesneden/gebroken moet worden, hoe kan ik dat dan het beste doen?

3 likes

Ahh top! Dan ga ik straks een nieuwe geur uitkiezen :heart_eyes:

2 likes

Hahha ik vind dit cute

1 like

Ik doe ze er altijd gewoon helemaal in en brand ze dan 4x 2 uur. De geur is er dan ongeveer wel af of ik ben ze zat haha.

1 like

Mijn belastingteruggave is binnen en ik mocht het van mijzelf besteden aan geurkaarsen. Bij bath and bodyworks zelf had ik 10% korting.

Dit waren allemaal aanraders van mensen in de bathandbodyworks subreddit, dus ik ben heel benieuwd

6 likes

Ik vind dat ze zelden mooi opbranden bij mij helaas :(.

1 like