Geurkaarstopic

Hier weer eens een van mn favo’s aan: een van de sterkste geuren en ruikt naar pure kersenlolly :drooling_face::cherries:

11 likes

Omg deze klinkt heerlijk

Notino verkoopt ze (online)

1 like

Van Yankee Candle! Ik heb hem gekocht bij MyStore, ik zag dat ze hem ook in de webshop hebben (sensationalhome.nl)

2 likes

Ik heb een nieuwe ulimalid voor op de kaars.
Volgens mij is het een bijzondere uit Amerika en via marktplaats was het maar €5,-
Ik ben benieuwd of een platte net zo fijn werkt als de bollere om het tunnelen te voorkomen.

5 likes

Met tulpen? Wat een leuke!

Ik heb eind september deze besteld by Sensational Home, hij zou 1 oktober bezorgd worden. Toen kreeg ik een berichtje dat hij iets vertraagd is en dat hij later zou komen. Maar nu is het een maand verder en en ik heb er nooit meer wat van gehoord, dus ik betwijfel of hij überhaupt nog komt… echt heel jammer! Er zijn niet heel veel mooie gouden illumalids, het is toch vaak zilver wat je ziet.

Oh wow! Hopelijk krijg je snel nog duidelijkheid.
Volgens mij stonden er op MP twee met tulpen. Weet niet of de ander goud was.

1 like

Ja ik hoop het!

Welke zoektermen gebruik je op MP? Als ik zoek op illumalid krijg ik eigenlijk helemaal geen resultaten terwijl er vast wel mensen zijn die ze verkopen

Deze bedoelde ik

1 like

Ik heb deze zojuist opgebrand (gelukkig). Deze vond ik heel erg moeilijk. Ik werd er misselijk van. Hij stinkt chemisch. Niet goed.

2 likes

Ja ik vind hem zelf ook niet lekker, daarom staat die denk ik al zo lang in de kast.

mocht iemand hem willen, tegen verzending mag je hem hebben xD

1 like

Ik was ook blij dat het op was.
Lekker in de pot maar branden was niet lekker.

1 like

Ik vind hem juist super lekker klinken! Maar ik hou ook wel van zoete geuren.

Die geurkaarsen van de Lidl zijn zonde van je geld. Ik heb er 1 geprobeerd, je weet immers maar nooit. De geur is lekker maar echt veel te zwak. Ik wil dat mijn hele huis ernaar ruikt en dat is met deze echt niet. Je ruikt hem alleen als je even de kamer uitgeweest bent en weer binnenkomt.

2 likes

Mijn favoriete kaars even schoongemaakt en het lont kortgeknipt.

Heb ook meteen mijn andere kaarsen allemaal bij elkaar in een kastje gezet, daar ga ik straks even foto’s van maken

5 likes

Evening Onyx
Warm Wool
Lavender & cedar.

Dat zijn echt wel mijn favorieten voor deze tijd van het jaar.

3 likes

Hier staat het grootste deel van mijn collectie in

Lente/zomer

Herfst/winter

Kerst

Waxmelts en votives

Mijn enige kaars van de elevation collectie van YC

8 likes

Ik vind Redwood heel lekker, warm maar best subtiel :slight_smile: ruikt heel ‘luxe’

Inpakken in alu folie :sweat_smile:

1 like

Ach ja, voor €3 wilde ik het wel proberen.