Geurkaarstopic

Ze zijn binnen! Bath & Body works site bestelling was gister al binnen, maar wilde even wachten tot alles binnen was. En de mensen op reddit hadden helemaal gelijk, stuk voor stuk heerlijke geuren :heart_eyes:

13 likes

Je moet ‘m de eerste keer echt super lang branden, zeker wel 4 uur. Of heb je dat al eens zo geprobeerd?

Oh heerlijk, lekker zomerse geuren.

1 like

Ik heb nu Cactus Blossom aan staan. Ik ben normaal geen groot fan van kokos, maar vind het in combinatie met de cactusbloesem en citroen echt heerlijk. Echt een warme en frisse geur

1 like

Oeeeh lekker! Ik heb de Black Cherry Merlot en die is ook heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heerlijke pool :sparkles:

9 likes

Ik ken niemand anders die deze lekker vind dus brand deze alleen als ik weet dat er geen mensen komen :sweat_smile:

4 likes

Ja! Blijft helaas niet goed gaan bij mij.

Ik! Maar bij mij viel de 1x gebruikte large jar kapot dus heb er maar kort van kunnen genieten :confounded:

Ooooooo wat zonde!!!

Erg lekker maar wel een echte kerstgeur. Ik hou zelf niet zo van zomergeuren.

4 likes

Rituals is lastig om te branden, ik vind de kaarsen lekker ruiken maar ik heb nog nooit een goede pool gehad. Toevallig vandaag een paar uur een Rituals kaars gebrand.

1 like

Voor de mensen die al in de winkel geweest zijn van Bath & Body Works… Hebben ze in de winkel ook de single wick kaarsen? Of alleen maar de grote? Ik vind die grote mega veel geld kosten (al vind ik het het ook wel waard hoor), maar ik vind het leuker om 2 kleinere te kopen van mijn budgetje dan 1 grote. Ik vind afwisselen leuk en ik vind de grote te sterk voor in bijvoorbeeld mijn kantoortje.

1 like

Nee die kleine hebben ze ook maar wel verstopt in een hoekje. Minder dan de grote wel.

2 likes

Mijn small Jar van Autumn Glow gaat echt hard. Heb al een large Jar klaarstaan voor als hij op is, maar ik maak denk ik deze op en ga dan de large pas in de herfst branden, tenzij we hele koude zomerdagen krijgen

7 likes

Thanks! Binnenkort even kijken :slight_smile:

@cremeinyourcoffee Autumn Glow is echt mijn all time favorite, die van mij ligt ook al klaar voor de herfst

2 likes

Deze aan! Het is een zoete, warme geur maar niet te zoet of misselijkmakend. Je ruikt hem goed maar niet te overheersend vind ik.

6 likes

Gisteren op de gok direct een large jar van deze gekocht. Had nog een bon van de betreffende winkel die op moest (maar een jaar geldig, heel irritant) en hoefde nu nog meer 15 euro bij te leggen. Eerste indruk is lekker!!

6 likes

Voor de poolliefhebbers :heart_eyes:

10 likes

Die is zoooo lekker.

Ik heb nu Beautiful Day aan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like