Wooo Nice! Zonder folie/ilumalid?
Wel met folie, maar bij deze kaars was het ook wel gelukt zonder folie denk ik. Maar ik laat kaarsen nooit urenlang aanstaan, dus dan gebruik ik folie om wat sneller een pool te krijgen
Oh Nice! Ja ik gebruik ook vaak folie om sneller een pool te krijgen idd
Ik koop eigenlijk zelden Yankee Candle jars, ben meer van de waxmelts. Maar omdat ik dan altijd vergeet welke ik lekker vind en welke er in het brandertje zit, ben ik 1,5 jaar geleden begonnen met het bijhouden van een lijstje:
Houden jullie dat ook zo bij of zijn jullie minder doorgeslagen als ik?

Notino heeft nu 15% korting op Yankee Candle en Bath & Bodyworks met de code brands. Alleen zag ik dat dus net te laat en had ik al een bestelling geplaatst. Gelukkig heeft de klantenservice geregeld dat ik de korting wel krijg en het verschil weer terugkrijg op mijn rekening. Bath & Bodyworks is wel iets duurder op notino, maar met de 15% korting betaal je ongeveer 26 euro voor een 3-wick.
Klinkt echt als een gesponsord bericht dit, I wish
Niet helemaal een geurkaarten maar hoorde via via over heerlijke waxmelts. Allemaal geuren die veelal geïnspireerd zijn op bekende parfums. Echt zo lekker!
20 waxmelts voor 10,-
Als ik mijn geurkaarsen op heb dan ga ik ook over op waxmelts. Ik heb namelijk ons hele plafond zwart laten blaken door het te lang branden van mijn geurkaarsen. Oepsie!
Omg die doos van notino. En er komt morgen nog een doos van notino. Heb dus in totaal 11 3 wicks en 1 single wick gekocht. Nu is het wel even genoeg.
Ik hou ook alles bij in een Word document, gesorteerd per geurgroep haha! Welke ik al heb gehad, mijn wishlist en welke ik weer opnieuw zou willen.
Ik raad je nog Cherry Lemonade aan, zooo lekker (niet in winkels te koop, via MP of FB groepen wel te krijgen!) en de sinds kort teruggekeerde Beautiful Day is ook fantastisch.
Nou ik heb wel even genoeg geurkaarsen denk ik

mooie verzameling
‘Whipped coffee’ klinkt echt 100 x lekkerder en aantrekkelijker dan gewoon ‘coffee’ geur.
Dankjewel! Whipped Coffee ruikt echt heerlijk. Het ruikt alsof je bij starbucks een Caramel frapuccino aan het drinken bent.
Oeps toch nog 2 besteld. Heb er nu nog een paar op mijn wishlist staan, maar die zijn nergens te krijgen, maar mag ik van mijzelf bestellen als die ergens op voorraad komen. En dan heb ik echt meer dan genoeg Lente/zomer kaarsen
Alleen Bath & Bodyworks of alle geurkaarsen? Ik ga deze week mijn slaapkamer een deep clean geven, dus als ik dan toch alles uit de kastjes moet halen, kan ik wel even foto’s maken haha
Oh alles kan dan graag alles
Haha ohja dat was mij nog niet eerder opgevallen, super leuk!
Als er geurkaarsen zou staan ipv glitters zou het ook kloppen