Geurkaarstopic

@keekie hierbij mijn kaarsen collectie

Bath & Bodyworks lente/zomer:

De kaars in de Winter verpakking is Hot Cocoa And Cream

Bath & Bodyworks herfst/winter:

Yankee Candle Large jars:

Yankee Candle Medium jars:

Yankee Candle Elevation:

Yankee Candle Small jars lente/zomer:

Yankee Candle Small jars herfst/winter:

23 likes

Oeps ik ben mijn Woodwick kaarsen vergeten:

16 likes

Ik voel jaloezie, bewondering, enthousiasme, alsof ik 10 ben en wel twee bolletjes ijs mag kiezen… ALL THE FEELS. AMAZING.

4 likes

@cremeinyourcoffee super leuk dit!

1 like

Dit is wel een hele dure hobby helaas, durf niet op te tellen voor hoeveel geld hier staat. Als je iets specifieks wil weten over bepaalde geuren, laat het maar weten

1 like

En ik weet zeker dat ik in het najaar teveel bij bbw ga kopen. Deze geuren :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Haha dat kan ik me voorstellen! Heb je een favoriete geur met citrus? Ik ben dol op citrus, maar vind kaarsen snel naar citronella ruiken en dat is niet echt mijn ding…

1 like

Lemon Mint Leaf en Sugared Lemonade vind ik de lekkerste citrus geuren van de citrus geuren die ik heb. De rest is ook wel lekker, maar sommigen leunen soms toch een beetje naar schoonmaakmiddel/citronella. Sunny Lime heb ik nog niet aangehad, dus ik weet nog niet wat ik daar van vind.

1 like

Is er een kaars met elderflower- of ambergeur?

Voor zover ik kan vinden helaas niet

1 like

Oh wat heerlijk om te zien!

1 like

De prijs is fucking belachelijk, maar meestal schroeven ze de prijs wel terug als ze erachter komen dat ze het niet kwijtraken voor die prijs

2 likes

Woooow!
Maar ik zag dat de lijn met dezelfde plaatjes in jouw collectie zit. Goed verhaal, snap je me?
Dus hoop de banaan ook.

Overigens heb ik wel eens €50+ betaald voor een kaars maar met veel meer branduren.

1 like

Ja klopt, maar om een of andere redenen zat de banaan er niet bij. Net als bij de collectie met Pink Lilac and Vanilla en Whipped Coffee. Daar wil ik graag de Lemon Cake Pop en Iced Blueberry Biscotti nog van, maar die zijn nergens te krijgen hier

1 like

De enige bbw kaarsen die ik heb, heb ik in NY gekocht achter het treinstation (herkende dat van films en GG) :heart_eyes:. Maar das echt lang geleden en doe er zuinig mee. Maar t kriebelt wel om nieuwe te kopen. Zit ook nog steeds na te denken over een kaarsenpack van yankee candle van ing rentepunten. Mas als ik mn examens gehaald heb​:face_with_hand_over_mouth::relaxed:. Of voor mn verjaardag vragen…

2 likes

Hij is nu 29,90!

1 like

Ik mag van mijzelf alleen kaarsen van mijn wishlist kopen en deze staan allemaal op mijn wishlist. Ik heb er het geld ook wel voor (ik wacht natuurlijk wel even tot ze de prijs veranderen naar 29,90 of lager). Moet ik het doen??

3 likes

Oehhh! Wachten kan geen kwaad. Bij 3 kaarsen is het bijna weer een nieuwe kaars.

1 like

Nou ik heb ze besteld! Ben heel benieuwd. Ik denk dat ik maar een kaarsinflunencer moet gaan worden :joy:

7 likes

@cremeinyourcoffee is het met zoveel bestellingen voor jou niet voordeliger om direct uit de usa te bestellen via een tussenpersoon. Ik denk er wel aan maar ook wel spannend haha