Tja ik weet het niet hoor, is heel veel moeite om te doen via bijvoorbeeld shipitto en als je alles heel aan wil laten komen heb je ook nog extra kosten aan verpakkingsmateriaal. Ik ken ook wel iemand die in Amerika woont, maar als die naar hier shipt kost dat ook een hoop geld en kan ik het alsnog qua kosten beter hier kopen.
Mn username was eerst PradaCandy maar ik ben veranderd in Limoen @cremeinyourcoffee en de rest: ik kwam even vertellen dat bath and bodyworks korting heeft.
Ik heb deze (3 wick)kaarsen besteld voor 13,90 per stuk:
Fresh Balsam
Eucalyptus tea
Sun washed citrus
Sugared lemon zest
Ik heb 4 kaarsen vanuit Amerika besteld met SAS, gewoon om even te proberen of dat echt voordeliger is:
3 wick kaarsen, $12.25 per stuk:
- Endless Weekend
- Champagne Toast
- Pink Apple Punch
- Waikiki Beach Coconut
En dan nog 2 5-packs hand sanitizers, $4 per 5:
- Island Margarita
- Watermelon Lemonade
Ga als ik het binnen is bij shipitto en ik de verzendkosten naar Nederland weet ga ik even rekenen hoeveel verschil het was en of ik dan eventueel vaker in de sale kan bestellen vanuit Amerika.
Wat ik van een ander forum weet is dat bestellen in de USA sale iets goedkoper uitkomt maar dat je vooral veel meer keuze hebt Ik heb zelf nog nooit besteld vanuit de USA. Ik neem mw elke keer voor dat ik eerst mijn kaarsen op moet branden voordat ik wat nieuws kan kopen. Tot nu toe is het geen een keer gelukt
Mijn b&bw bestelling + shipitto bezorgkosten was in euro’s samen €113,12
In Nederland zou ik voor dit bedrag (met de prijs van 27,90) ongeveer 4 3 wick kaarsen kopen. Maar ik heb natuurlijk de sanitizers er ook nog bij. Dus het is misschien een paar euro voordeliger. De moeite wel waard voor echt exclusieve collecties enzo, maar ik denk niet dat ik het snel weer doe. Ik hoop verder ook dat alles heel aankomt. Zo niet vind ik het helemaal niet waard natuurlijk
Nou tip van flip, als je bij b&bw wil bestellen vanuit Amerika, bestel dan geen hand sanitizers. Dat kost je $95 extra
Ik had hiervan dus begrepen dat je zolang je onder de 500 ml zat het wel kon laten verzenden zonder extra kosten, maar dat is dus niet zo.
Ik had in Bonnie (boncolor/bijbonnie) gezien dat zij via shipitto ook handsanitizers gekocht had bij b&bw, maar dat was in 2020, dus misschien is het dit jaar veranderd. Of ze kon zoveel extra kosten maken omdat het spon was, dat kan natuurlijk ook.
Ik heb de $95 wel betaald, want ik wil gewoon mijn hele bestelling binnenkrijgen, maar dit is wel eens maar nooit weer met hand sanitizers 🥲
Zo dan 95 dollar zo kom je wel van je geld af. Maar zodra je de bestelling binnen hebt dan ben je blij
ik wist wel dat alcohol en vloeistoffen lastig zijn, ik zou je in een PM/bericht sturen. Dat is een soort gebruiksaanwijzing om BBW te bestellen, heb ik ooit op een Facebook pagina hebt gevonden
Jaa ik hoop dat alles heel aankomt en dan ben ik wel blij met mijn aankopen. Alleen jammer dat het mij dus nu veel meer geld kost dan dat ik het in Nederland zou bestellen 🥲
De aanbiedingen in de winkel waren ook goed. Had alleen nog maar 7 minuten voordat de winkel dicht ging. Ik had geluk met kaarsen.
Ik heb sweet mint julup en sweet rosemary vanille.
Op hoeveel kwam je nu totaal uit met die 95 dollar erbij? 113?
€59,42 voor mijn bestelling, €135,32 voor verzending. Dat is inclusief de $95. Dus ja duur grapje
Edit:
En nu ook nog €37,29 invoerrechten. Ik doe dit nooit meer, wat een ellende
Aiii en allemaal door die handsanitizers?
Heb mezelf getrakteerd op de grote lavendel kaars van woodwick. Lavendel is echt m’n favoriet maar zoveel merken doen er iets anders bij waardoor het nasty ruikt (yankee lavendel en citroen bijv). Deze is top!
Ja zonder de hand sanitizers was ik wel een stuk goedkoper uitgekomen, maarja les voor de volgende keer
Ik ga waarschijnlijk deze week naar een TK Maxx, voor het eerst. Zijn er in dit jaargetijde ook geurkaarsen daar?
Ja die zijn er altijd!
Top! Dan ga ik die afdeling zeker even checken. Thanks!
Nou, unboxing time!
Voor dit lullige stukje noppenfolie heb ik $5 betaald, top 🥲 en mijn handsanitzers zijn verpakt in iets wat lijkt op kattengrid
Kaarsen volledig onbeschermd, alleen een kartonnen doosje eromheen. En hier zou dus eigenlijk die noppenfolie omheen moeten
Alle Kaarsen zijn intact. Maar…
What the fuck is dit joh

En mijn handsanitzers, die verder niet ontploft zijn ofzo
Die kaarsen zijn wel mooi zeg Beetje lastig branden zonder lontjes
BBW en shipito hebben een goede klantenservice dus ik hoop dat je snel nieuwe spullen of een vergoeding binnen hebt!! Wat een armoe dit…
Er zitten wel lonten in! Er zit alleen wat meer wax in dan de bedoeling is. Volgens mensen in de bath & bodyworks subreddit kan ik dit gewoon zelf fixen, dus dat ga ik sws proberen.