Weet iemand wanneer de herfst kaarsen er zijn bij TK maxx? En bbw?
TK was van het weekend echt alleen maar lente. Volgens mij was het vorig jaar vanaf augustus.
Bij Notino op veel kaarsen nu 20% korting met code home20. Had mijn mandje gevuld met 4 B&BW kaarsen maar snel weer weggeklikt wegens niet nodig (en teveel geld uitgegeven de laatste weken…)
Ooh dit had ik niet moeten weten. Nouja krijg vrijdag pas loon, dus ik kijk wel wat er dan nog is. Wil sws geen lente/zomer kaarsen meer kopen, maar kan alvast wat kopen voor de herfst haha
Zag veel herfstgeuren
Jaa wil sws een backup van Marshmallow Fireside. Van de rest moet ik nog even de geurnoten opzoeken om te kijken of het wat voor mij is
Ja, dat moet je echt even opzoeken op de USA site van B&BW, bij Notina is het zo summier, de beschrijvingen.
Haha ja ik kan altijd wel lachen om die geur omschrijvingen bij notino “caramel, koek, vanille” zo lekker droog
Jaa het is gelukt, 10 minuten in de diepvries, daarna een paar uur laten staan op kamertemperatuur en daarna voorzichtig de wax naar beneden duwen. En extra wax dus

Zucht… 2 dagen later en toch mijn volle mandje besteld. Heb nog zat kaarsen staan maar geef mezelf dan het excuus dat een paar kaarsen bijna op zijn. De rest najaars/wintergeuren zijn. En dat ik het gewoon verdien. En bingo, besteld.
Oeeh wat heb je allemaal besteld? Ik ga vrijdag misschien bestellen.
4 kaarsen van B&BW, Suntan, Island Daydream, Sun Kissed Coconut en White Lavender Eucalyptus.
Belachelijk natuurlijk, EUR 100,= voor 4 geurkaarsen. Maar ja, ze zijn wel érg lekker en geniet er ook echt van.
Gisteren was ik voor het eerst bij een TK Maxx, met maar één doel; de geurkaarsenafdeling.
Dit was wat ze hadden. Omdat ik niet heel veel tijd had ben ik vrij snel te werk gegaan en heb ik lukraak wat kaarsen gepakt en besnuffeld. Ik vond 3 fijne exemplaren die ik kocht:
Links vind ik mannelijk qua geur, redelijk zwaar en huiselijk. De vanille haal ik er niet uit, maar wat ik dan wel precies ruik is lastig te omschrijven. Een aangename geur, vind ik. Bij thuiskomst las ik pas dat er ‘masculine elements’ op stond dus ik weet niet of ik helemaal tot de doelgroep behoor, maar dat maakt me niet veel uit. Ik vind het lekker. €12,99.
De middelste is een hele andere geur; lichter, bloemig, rozig. Heel fris en een stuk zachter dan de linker. Het heeft dat ietwat peperige wat een pioenroos ook heeft en dat vind ik lekker. €6,99.
Rechts is ook bloemig en was afgeprijsd, die stond ik een hoekje met andere goedkopere kaarsen. Sand & Fog - Jasmine Amaranth.
De geur doet me denken aan een parfum dat eind jaren '90 populair was (ik denk Anais Anais maar ik weet het niet zeker). €4 dus die kon ik niet laten liggen.
Zodra de herfstgeuren in het assortiment komen plan ik weer een bezoekje aan TK Maxx!
Oh en een vraagje; weet iemand hoe uitgebreid het geurkaarsenassortiment is van Bath & Body Works in de winkel?
Bbw is echt wel uitgebreid in de winkel. Denk minimaal 30 geuren en dan met 3 lonten en 1 lont.
Dank, dan ga ik ook de winkel in Leidschendam maar eens bezoeken! Tijdens corona heb ik geurkaarsen uitsluitend online gekocht (wat niet altijd een succes was) dus het is fijn om weer e.e.a te kunnen snuffelen voor aanschaf.
Zeker nu de mondkapjes af mogen is het fijn.
Met 20% korting. Marshmallow Fireside is een back-up, vind de geur heerlijk en deze verpakking echt heel leuk. De rest komt allemaal bij mijn herfst/winter collectie
Fijn dat de actie er nog is! Heerlijke geuren. Heb zelf alleen maar zomergeuren besteld. Kijk van het najaar wel weer.
Mezelf getrakteerd op een large woodwick kaars. Maar nu maakt hij scheetgeluiden. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Heb filmpje gemaakt maar krijg 'm niet geupload.