Geurkaarstopic

Hahaha heerlijk. Ik heb nu ook de neiging om bij candles direct te bestellen.

1 like

Heb marshmellow fireside al een tijdje in het mandje, hoe ruikt ie? Ik heb wel vanille marshmellow…zou het niet te vergelijkbaar zijn?

1 like

Oh en ik wacht/zoek pumpkin pecan waffles. De eerste bbw kaars die ik ooit kocht in 2016. Volgens mij heeft notino hem niet :frowning: hopelijk komt hij hier in de collectie.

2 likes

Ja die komt terug in de herfstcollectie! Die komt meestal rond juli/augustus uit in Amerika. Dus reken op augustus/september hier.

Marshmallow Fireside ruikt zoet naar marshmallows, maar heeft tegelijk ook echt een haardvuur geur erdoorheen. Beetje lastig om te omschrijven maar hij ruikt echt heel lekker!

1 like

En ook besteld! Slechte invloed hier…
Cherry blossom stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Lemon cake pop lijkt me lekker voor in de zomer en de lavendel vanilla is een kado voor mijn moeders verjaardag. Ben benieuwd hoe ze echt ruiken!

3 likes

Heerlijke kaarsen heb je staan.
Zal mijn collectie maar niet tonen, ahum… Vind B&BW wel de beste kaarsen die er zijn hoor, qua geurafgifte.

3 likes

Gisteren Suntan gebrand. Heerlijk! Lijkt op Nivea Sun.
Brand dit merk al jaren maar had nu voor het eerst een rare/slechte pool. Dit is na 2 uur branden. Ook voor het eerst dat ik bij Notino heb
besteld overigens.
Meer mensen last van?

1 like

Jawel! Love collecties.

Ligt meestal aan de lonten. Deze kaars had waarschijnlijk van die dunne lonten? Die moeten bij mij ook best wel lang branden. Als ik het echt te lang vind duren doe ik er gewoon aluminiumfolie omheen. Meestal gaat het de tweede keer branden al wel sneller daarna, omdat de bovenste laag dan iets zachter is.

1 like

Nou, als ik een keer zin en tijd heb… :smile:

Dat soort maatregelen zijn vooral bij Yankee Candle dringend nodig haha. Maar bij B&BW nog nooit meegemaakt. Heb er ook totaal niet op gelet gisteravond omdat ze meestal binnen een uur volledig zijn gepoold.
Maar even in de gaten houden ook.

Ja ik heb het alleen met de b&bw kaarsen met dunne lontjes. Sommigen met dunne lontjes poolen alsnog best snel, maar vaker niet dan wel. Dit is ook een bekend probleem bij de b&bw community (facebook/reddit). Ze gebruiken andere lonten dan eerdere jaren in iedergeval.

Oh vandaar! Had er dit jaar nog niet veel gekocht. Eerdere jaren wel, als ik in Florida was.
Of nog bij Cozy toen ze dit merk nog verkocht.
Goed om in de gaten te houden dus.

1 like

Ik houd heel erg van geurkaarsen maar ik ben ook super cheap. Bij de Lidl hebben ze soms op de troepafdeling geurkaarsen van Sense (vierkante doosjes met kaarsjes in ronde glazen houder) en die kosten niets en ruiken heel lekker, sterke geur ook. Ze hebben meestal maar 2 of 3 geuren, maar ik sla altijd flink in als ze er weer zijn. Zag ze deze week weer liggen, weet niet of ze ze overal hebben.

2 likes

Oh echt? Meestal ruik ik die goedkope zooi van Lidl/Kruidvat/Action nooit. Zal eens opletten.

Vanavond een andere kaars van B&BW gebrand, maar deze ging perfect, binnen 45 minuten volledige pool, precies zoals ik gewend ben :heart:

2 likes

Vanilla Birch ruikt zacht en een beetje houtachtig
Vanilla Bean Noel ruikt gewoon lekker naar vanille. Ben een groot fan van vanille als jullie het nog niet doorhadden :joy:
Be Mine Candy Hearts ruikt naar zoete snoepjes, ben heel benieuwd naar deze als hij aanstaat.
Frosted Forest doet mij echt denken aan de Tree Farm kaars die ik al heb. Lekkere dennengeur.
Spiced Apple Toddy doet mij denken aan The Perfect Autumn. Waarschijnlijk omdat daar ook appel en kaneel noten inzitten.

De enige die ik hiervan ga branden in de zomer is Be Mine Candy Hearts. De rest moet nog even wachten tot september.

2 likes

Vond dit wel een toepasselijke kaars voor mijn verjaardag

4 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag :heart::heart::heart:

1 like

Gefeliciteerd!!:partying_face::tada:

1 like