Dit keer geen handsanitzers erbij, dus dit keer kom ik wel goedkoper uit dan hier

Omg
Omg omg
Ik ga dit niet doen. Ik zie er geuren bij zitten die ik moet hebben
Don’t worry, dit komt als het goed is ook allemaal nog naar Nederland. Ik heb gewoon 0,0 geduld. Denk dat het hier in augustus/september wel komt
Oh wat een mooie bestelling Ik ga de komende tijd niks meer bestellen maar kaarsen uit mn voorraad branden. Ik ga minder werken omdat ik een opleiding ga doen. Dus ik moet een beetje bezuinigen
Ik heb gisteravond champagne toast gebrand, toch wel een van mn favoriete kaarsen.
Jaa Champagne Toast ruikt echt lekker fris.
Ik word altijd zo hebberig van jouw aankopen @cremeinyourcoffee. Ik ga pas weer kaarsen kopen als ik weer wat opgemaakt heb. Ik brand nu een restant van A Calm and Quiet Place van Yankee.
Ik heb nog nooit kaarsen van B&BW gehad, voornamelijk Yankee Candle en Woodwick. Ik weet dus waar ik ga bestellen de volgende keer!
Haha mijn uit de hand gelopen veel te dure hobby. Ik vind b&bw kaarsen echt heel fijn, maar ze gaan wel snel op door de 3 lonten. Maarja ik heb er heel veel dus kan er alsnog best lang mee doen. Ik ben nu bezig met het opmaken van mijn small jars van Yankee en dan een large Jar te kopen als ik de geur echt lekker vond, maar heel heel veel zijn al uit de collectie dus dat kan niet. Dus mijn totale collectie gaat wel wat slinken straks. Maarja dat vul ik mijzelf kennende wel weer aan met b&bw
Heb jij dan elke dag kaarsen aan? Ik merk dat ik in de zomer veel minder vaak kaarsen brand, maar zou ik toch moeten doen om door mijn voorraad zomergeuren te komen haha. Heb wel echt heel veel zin in alle herfstgeuren
Ja ik heb bijna elke dag kaarsen aan. Als ik straks fulltime aan het werk ben kan dat niet meer, dus ik ga daar nog even van profiteren zolang het kan haha
Haha ja zou ik zeker doen! Zo stom dat het bij mij zodra het najaar wordt vanzelfsprekend is om 's avonds de kaarsen aan te steken en nu niet. Ik heb voor vanavond een alarm gezet hahaha.
Ik heb Summer boardwalk en Wildberry jam donut ontvangen en ze ruiken beiden echt super super lekker. Summet boardwalk is echt een geur die heel goed in de herfst en winter past en wildberry jam donut ruikt lekker zoet en precies zoals de naam is. Ik moet ze nog aansteken maar ik verwacht wel dat het sterke kaarsen zullen zijn
Ik kwam gister in een tuincentrum waar ze village candle verkochten.
Moest een kaars meenemen want ik heb dat merk nog nooit zelf kunnen kopen.
Coconut vanilla😍
Village Candle verkopen ze bij geurvoorjehuis.nl toch? Of bedoel je in een fysieke winkel
Nee een fysieke winkel.
Was nu bij vanderspek in Zevenhuizen.
Mijn pakketje is nu in Duitsland, dus als het goed is morgen of overmorgen bij mij. Ik hoop zo erg dat er niets kapot is.
Het is weer unboxing tijd!
Ik vind ze allemaal lekker, maar toch even van beste naar slechtste:
Ohhh wat een mooie collectie, ik zou ze allemaal wel even willen snuffelen.
Ik denk dat ze binnenkort ook wel naar Nederland komen!
Ik heb ook gelezen dat er waarschijnlijk een b&bw winkel in Amsterdam komt, een grotere dan in Leidschendam. Ik hoop dan de volgende in Utrecht, dat is een stuk dichterbij voor mij
Ik hoop het! Voor mij is Utrecht ook dichterbij maar ik zou er ook wel een dagje uit van willen maken naar Leidschendam.
Mocht iemand daar regelmatig komen en de herfstgeuren spotten, dan hoor ik het héél graag.
Ik heb trouwens even op de Amerikaanse site gekeken maar daar liggen de prijzen een stuk hoger dan in jouw screenshot. Was dit een aanbieding? Of heb je elders besteld?
Ik heb het besteld tijden sas, toen was er $10 korting op 3-wicks en de single wick was $3.62. Bestellen vanuit Amerika is alleen voordeliger als er een goede sale is. Heb nu totaal €212,67 betaald, inclusief importbelasting (€47,37).
Als je dat deelt door €27,90 kom je uit op 7,6 3-wick kaarsen. Dus in principe scheelt het echt niet super veel. Ik ben gewoon een ongeduldig persoon, dus daarom deed ik dit gewoon, ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk gewoon ook naar Nederland komt. De pistachio Ice Cream zie ik niet super snel naar Nederland komen, dus ben wel blij dat ik die nu heb