Geurkaarstopic

Vanilla Birch ruikt zacht en een beetje houtachtig
Vanilla Bean Noel ruikt gewoon lekker naar vanille. Ben een groot fan van vanille als jullie het nog niet doorhadden :joy:
Be Mine Candy Hearts ruikt naar zoete snoepjes, ben heel benieuwd naar deze als hij aanstaat.
Frosted Forest doet mij echt denken aan de Tree Farm kaars die ik al heb. Lekkere dennengeur.
Spiced Apple Toddy doet mij denken aan The Perfect Autumn. Waarschijnlijk omdat daar ook appel en kaneel noten inzitten.

De enige die ik hiervan ga branden in de zomer is Be Mine Candy Hearts. De rest moet nog even wachten tot september.

2 likes

Vond dit wel een toepasselijke kaars voor mijn verjaardag

4 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag :heart::heart::heart:

1 like

Gefeliciteerd!!:partying_face::tada:

1 like

Dit keer geen handsanitzers erbij, dus dit keer kom ik wel goedkoper uit dan hier :joy:

4 likes

Omg
Omg omg
Ik ga dit niet doen. Ik zie er geuren bij zitten die ik moet hebben :heart_eyes:

1 like

Don’t worry, dit komt als het goed is ook allemaal nog naar Nederland. Ik heb gewoon 0,0 geduld. Denk dat het hier in augustus/september wel komt

1 like

Oh wat een mooie bestelling :heart_eyes: Ik ga de komende tijd niks meer bestellen maar kaarsen uit mn voorraad branden. Ik ga minder werken omdat ik een opleiding ga doen. Dus ik moet een beetje bezuinigen :sweat_smile: Ik heb gisteravond champagne toast gebrand, toch wel een van mn favoriete kaarsen.

2 likes

Jaa Champagne Toast ruikt echt lekker fris.

2 likes

Ik word altijd zo hebberig van jouw aankopen @cremeinyourcoffee. :star_struck: Ik ga pas weer kaarsen kopen als ik weer wat opgemaakt heb. Ik brand nu een restant van A Calm and Quiet Place van Yankee.

Ik heb nog nooit kaarsen van B&BW gehad, voornamelijk Yankee Candle en Woodwick. Ik weet dus waar ik ga bestellen de volgende keer!

2 likes

Haha mijn uit de hand gelopen veel te dure hobby. Ik vind b&bw kaarsen echt heel fijn, maar ze gaan wel snel op door de 3 lonten. Maarja ik heb er heel veel dus kan er alsnog best lang mee doen. Ik ben nu bezig met het opmaken van mijn small jars van Yankee en dan een large Jar te kopen als ik de geur echt lekker vond, maar heel heel veel zijn al uit de collectie dus dat kan niet. Dus mijn totale collectie gaat wel wat slinken straks. Maarja dat vul ik mijzelf kennende wel weer aan met b&bw :joy:

1 like

Heb jij dan elke dag kaarsen aan? Ik merk dat ik in de zomer veel minder vaak kaarsen brand, maar zou ik toch moeten doen om door mijn voorraad zomergeuren te komen haha. Heb wel echt heel veel zin in alle herfstgeuren :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja ik heb bijna elke dag kaarsen aan. Als ik straks fulltime aan het werk ben kan dat niet meer, dus ik ga daar nog even van profiteren zolang het kan haha

1 like

Haha ja zou ik zeker doen! Zo stom dat het bij mij zodra het najaar wordt vanzelfsprekend is om 's avonds de kaarsen aan te steken en nu niet. Ik heb voor vanavond een alarm gezet hahaha.

1 like

Ik heb Summer boardwalk en Wildberry jam donut ontvangen en ze ruiken beiden echt super super lekker. Summet boardwalk is echt een geur die heel goed in de herfst en winter past en wildberry jam donut ruikt lekker zoet en precies zoals de naam is. Ik moet ze nog aansteken maar ik verwacht wel dat het sterke kaarsen zullen zijn

2 likes

Ik kwam gister in een tuincentrum waar ze village candle verkochten.
Moest een kaars meenemen want ik heb dat merk nog nooit zelf kunnen kopen.
Coconut vanilla😍

3 likes

Village Candle verkopen ze bij geurvoorjehuis.nl toch? Of bedoel je in een fysieke winkel

1 like

Nee een fysieke winkel.
Was nu bij vanderspek in Zevenhuizen.

2 likes

Mijn pakketje is nu in Duitsland, dus als het goed is morgen of overmorgen bij mij. Ik hoop zo erg dat er niets kapot is.

1 like

Het is weer unboxing tijd!

Duidelijke fragile sticker, klinkt ook niet alsof er iets stuk is

Goede laag bubbelplastic, mag ook wel, aangezien ik daar extra voor betaal

Ziet er goed uit, hoor geen los glas in iedergeval

Ik weet niet zo goed hoe ik deze geur moet omschrijven. Hij is knus, beetje bloemig, maar niet extreem bloemig. Heerlijke geur voor een herfstavond

Ruikt een beetje naar van dat cookie dough. Hopelijk komt er wat meer geur in de mix als hij aanstaat. Ruikt wel lekker, maar een beetje saai

Deze is LEKKER, goede mix van pumpkin spice en koek/wafels. Krijg er echt honger van

Deze is nog lekkerder! Banaan, kaneel, beetje nootmuskaat. Echt heerlijk!

Deze is echt heel zoet. Ruik vooral blauwe bes en maple syrup, geen pannenkoeken, maar dat kan nog komen als hij aanstaat natuurlijk.

Deze ken ik natuurlijk al. Hij ruikt echt precies hetzelfde als degene van vorig jaar. Ruikt echt perfect naar de starbucks Pumpkin Spice Latte

Dit is echt de ultieme herfstgeur. Kaneel, beetje kruidnagel en subtiele vanille. Echt dit is een van mijn favorieten.

Ik ruik vooral amandel, niet heel veel pistache. Doet mij een beetje denken aan Amaretto. En ik ben gek op Amaretto, dus ik vind hem heerlijk.

Ik vind ze allemaal lekker, maar toch even van beste naar slechtste:

1. Sweet Cinnamon Pumpkin
  2. Pumpkin Spice Latte
  3. Banana Walnut Muffin
  4. Pumpkin Pecan Waffles
  5. Cozy Cashmere
  6. Pistachio Ice Cream
  7. Blueberry Maple Pancakes
  8. Pumpkin Donut Shop
18 likes