Ohhh wat een mooie collectie, ik zou ze allemaal wel even willen snuffelen.
Ik denk dat ze binnenkort ook wel naar Nederland komen!
Ik heb ook gelezen dat er waarschijnlijk een b&bw winkel in Amsterdam komt, een grotere dan in Leidschendam. Ik hoop dan de volgende in Utrecht, dat is een stuk dichterbij voor mij
Ik hoop het! Voor mij is Utrecht ook dichterbij maar ik zou er ook wel een dagje uit van willen maken naar Leidschendam.
Mocht iemand daar regelmatig komen en de herfstgeuren spotten, dan hoor ik het héél graag.
Ik heb trouwens even op de Amerikaanse site gekeken maar daar liggen de prijzen een stuk hoger dan in jouw screenshot. Was dit een aanbieding? Of heb je elders besteld?
Ik heb het besteld tijden sas, toen was er $10 korting op 3-wicks en de single wick was $3.62. Bestellen vanuit Amerika is alleen voordeliger als er een goede sale is. Heb nu totaal €212,67 betaald, inclusief importbelasting (€47,37).
Als je dat deelt door €27,90 kom je uit op 7,6 3-wick kaarsen. Dus in principe scheelt het echt niet super veel. Ik ben gewoon een ongeduldig persoon, dus daarom deed ik dit gewoon, ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk gewoon ook naar Nederland komt. De pistachio Ice Cream zie ik niet super snel naar Nederland komen, dus ben wel blij dat ik die nu heb
Ik ben trouwens op het punt beland dat mijn kastjes vol zitten dat ik geen ruimte meer heb voor mijn nieuwe kaarsen, nu staan ze dus hier
Ik ga volgende week toevallig een dagje heen en wil de B&BW-winkel ook wel even bezoeken, zal proberen eraan te denken!
Iemand nog aanraders voor de kaarsen van B&BW die op dit moment in Nederland te krijgen zijn? Ik heb er nog geen
Hoop dat die Sweet Cinnamon Pumpkin ook naar Nederland komt! Ben daar heel benieuwd naar
- Aromatherapy Love (Rose & Vanilla), echt een heerlijke rustgevende geur
- Tiki Beach, lekkere kokos/strand geur
- Cactus Blossom, cactus bloesem en vanille
- Champagne Toast, lekker fruitig met een beetje champagne
In de winkel zijn waarschijnlijk wel wat meer geuren dan op de site, maar dan kan je natuurlijk zelf ruiken haha
Ik vind het zo jammer dat ze in NL geen goede sales doen met geurkaarsen ik zie telkens zijn advertentie op Facebook en er zijn nul geurkaarsen die zijn afgeprijsd. Bestellen via Amerika vind ik dan nog net ff teveel werk
Bedankt voor je reviews! Kan niet wachten totdat de herfstgeuren er in Nederland zijn en ga de eerste twee zeker bestellen.
Vanavond zou er flash sale zijn bij bbw.
Ja maar alleen op geselecteerde bodylotion en bodycreme. Of ten minste, zo lijkt het als ik de mail lees.
Godver, niet goed gelezen en puur van het plaatje uitgegaan
Vanavond heb ik de middelste voor het eerst gebrand (pioenroos) en die is zó lekker. Heel bloemig en goed aanwezig maar niet overweldigend.
Oke ik ben nieuw in de wereld met geurkaarsen maar wat is een goed merk en waarom is yankee candles zo duur?
Ik was echt flink YC fan maar inmiddels is dat echt BBW. Yankee candle is qua geur afgifte echt achteruit gegaan.
Sinds ik zwanger ben kan ik echt geen geurkaars meer ruiken. Hoop echt dat het na de zomer over is, heb zoveel BBW kaarsen en alles met pumpkin is normaal zo favoriet bij mij.
Ik ben na de zwangerschap weer gaan genieten van geurkaarsen! Alleen de kaars die er nog stond in het begin van mn zwangerschap (en heftige misselijkheid) heb ik weggegeven. Telkens als ik eraan rook werd ik zo ontzettend misselijk
Wanneer ben je uitgerekend?
Bij mij werden mijn reacties op geurtjes / eten pas weer normaal na de geboorte.