Geurkaarstopic

December, dat belooft dan niet veel goeds :sob:

De geurkaarsen die ik voor de zomer heb!

14 likes

Oh die Sun washed citrus is zoooo lekker

2 likes

Notino heeft 20% korting op b&bw en Yankee Candle met de code summer.

3 likes

@FrauHelga wij zijn net bij de b&bw winkel geweest en het aanbod viel ons een beetje tegen. Heb alleen de kaarsen gezien die ook op de website te vinden zijn, geen herfstcollectie of bijzondere geuren. Heb geprobeerd foto’s te maken zodat je het aanbod een beetje kunt zien maar het was lastig.

Samenvatting

7 likes

Hé wat lief dat je gecheckt hebt, dank voor je verslag en je foto’s! Dan stel ik mijn bezoek uit tot ik zeker weet dat de herfstgeuren er zijn. Dank voor het checken! :orange_heart:

Heb je toevallig aan het personeel gevraagd wanneer de Herfst collectie verwacht wordt? Ik had het op instagram gevraagd en daar krijg ik dus geen reactie op. Ik heb net weer een bestelling op de Amerikaanse site geplaatst, daar is nu 2+2 gratis

1 like

Nee, heb ik niet gevraagd, het werd me op een gegeven moment wat te druk :sweat_smile: Dus toen zijn we vertrokken. Maar ik vond de winkel sowieso meer ingericht op de zeepjes en bodylotion dan op de kaarsen.

1 like

Okee ik heb een yankee candle gekocht in de geur honing lavendel, zo lekker! :heart_eyes: Maar ik kan me herinneren dat bij andere geurkaarsen dat steeltje uiteindelijk kapot ging, hebben jullie tips om er zuiniger mee om te gaan? Er zit wel een deksel op, is het bedoeling dat ik die er gewoon op doe als ik er klaar mee ben?

1 like

Met yankee candle zal dat niet snel gebeuren. Je kan de lont korter knippen en de kaars pas uit doen als de hele bovenkant is weggesmolten tot was en niet alleen het midden. Als dat niet goed gaat kan je er een vulkaan op bouwen van aluminiumfolie want dan blijft de warmte binnen. Deksel zou ik pas doen als ie weer redelijk is afgekoeld

3 likes

Hallo ik ben er weer met een pakket uit Amerika

Er zaten 10 fragile stickers op, echt wat een toppers :joy: Oh en de kat wilde aandacht

Ik was helemaal verbaasd toen ik de doos opende, want dit keer zat her niet individueel verpakt in doosjes, maar in kartonnen houders, echt top!

Ruikt fris en notig. Kan de walnoot en de lavendel er goed uithalen. Doet mij denken aan een luxe douchegel ofzo

Ruikt heerlijk fris, ruik vooral de bessen en de eucalyptus.

Dit ruikt echt heerlijk naar van die ouderwetse boterwafel snoepjes. Toch is hij niet extreem zoet.

Heerlijk kruidig! Maar het zoete van de caramel glaze komt er ook wel heel subtiel doorheen, dus ik gok dat dat iets meer aanwezig is als hij aan staat

Ik kan deze geur niet goed beschrijven. Het ruikt naar een luxe houtige douchegel, dat is het eerste dat in mijn hoofd opkomt.

Dit ruikt naar een knappe man met een lekker geurtje op. Ik snap dat dit een favoriet is van veel b&bw liefhebbers :heart_eyes:

Dit ruikt precies zo als de naam zegt. Appel, champange en een beetje honing. Lekker fris en zoet

Deze is ZOET! Zure appel en karamel zijn echt de hoofdnoten. Ruikt als een lekker snoepje. Niet geschikt voor mensen die snel hoofdpijn van geurkaarsen krijgen.

12 likes

Ohhh ik zou ze allemaal wel willen ruiken! (En de kat knuffelen). Mooie voorraad!

1 like

Ik denk niet dat je in de buurt woont, maar ik zou dat wel gezellig vinden hoor haha.

1 like

Ik was dit weekend ook voor het eerst bij Bath & bodyworks in Leidschendam maar wat een tegenvaller… erg weinig geurkaarsen en de soorten die er waren vond ik eigenlijk allemaal niet lekker. 1 of 2 die wel oke waren maar had er echt veel meer van verwacht :disappointed_relieved:

Oooh crisp morning air is echt m’n favoriet :heart:. Heb nog een klein beetje handcreme over van m’n Amerika trip twee jaar geleden waar ik bewust super zuinig mee doe, die geur is hier heel slecht te krijgen.

1 like

Die salted butterscotch wil ik gewoon opeten zo goes klinkt die

1 like

Jaa echt een heerlijke geur :heart_eyes:

2 likes

Ik ben gisteren bij de Bath and Bodyworks in Leidschendam geweest en ik vond het echt HEEL underwhelming. Maar een paar geuren en allemaal saai?

2 likes

Ahh ik vind dit echt zo jammer. Waarom is het vaak zo dat amerikaanse bedrijven altijd zo ‘net niet’ zijn als ze naar Nederland komen. De bath & Bodyworks winkels in Amerika zijn echt fantastisch met heel veel keuze. Ik vind de Nederlandse webshop ook echt zo’n flop, werk 9 van de 10 keer niet optimaal en er staat echt ziek weinig op. En als je op de sociale media kanalen vraagt wanneer de herfstcollectie online komt word je gewoon genegeerd.

Ik kreeg trouwens wel antwoord !

-verwijderd door moderator. Zie huisregels-

2 likes