Theelicht en Kai! Heb je twee namen?
Nee is mijn insta naam
Oh denk dat ze eerst mijn gebruikersnaam gebruikt hebben. En de tweede mijn echte naam.
Dit klinkt alsof ze zelf niet in de hand hebben wat er naar NL gaat komen, ik ben heel benieuwd. Misschien toch ook maar in USA bestellen aangezien we dit jaar weer niet gaan…
Hahahahhaah zou echt epic zijn.
Hey theelicht
Dag 3 lontenkaarsje
Hey schuimende handzeepje
Goedemorgen bodymist
Ja, dat dacht ik dus ook. Een soort naam voor fans.
Ik ga mijn ritje maar plannen. Hoorde dat er al weer Halloween servies stond.
Ik weet niet specifiek of er Halloween servies stond, maar er was in iedergeval wel een afdeling met Halloween spullen. Deze kaarsen liep ik ook toevallig tegenaan toen ik de winkel uit zou gaan. Had bij de andere kaarsen gekeken en vond daar niet veel bijzonders bij staan. Deze stonden op een aparte tafel speciaal voor de herfst. Ruiken allemaal heerlijk
Die maple hazelnut heb ik gister ook gekocht, zo lekker ruikt die
Weet toevallig iemand hier of de TK Maxx in Almere ook al herfst-items heeft?
Ja sowieso qua kaarsen (daar was ik van de week)
Yay, heel veel dank! Ik moet daar binnenkort weer in de buurt zijn dus dan ga ik er zeker even langs.
Wat is jullie favoriete plek om Yankee te kopen? Ik ben op zoek naar een plek met een groooooot assortiment.
Ik liep in Den Haag een keertje toevallig langs een winkel met super veel opties. Ik weet niet 100% zeker want lang geleden maar volgens mij was het https://my-store.nl/
Ja My Store heeft veel! En ook een hele lieve eigenaresse.
Ik was een paar jaar terug in Zwolle bij een winkel die heel veel YC had, geen idee meer hoe het heette maar dat is vast op te zoeken
Er zit ook in Almere nog een andere kaarsenwinkel, die gaat weg en heeft veel korting. Veel is 1+1 gratis las ik op FB
Eens.
Heb haar ook een keer horen zeggen dat ze het er niet mee eens was dat bijvoorbeeld tkmaxx goedkopere kaarsen aanbod.
Toen dacht ik ook. Wees zelf ook wat enthousiaster naar klanten toe met je korting. Volgens mij zit er echt wel een marche op de kaarsen.
Maar misschien zijn er marktafspraken.
Oh baal nu dat ik net niet even naar tkmax ben gegaan