Geurkaarstopic

Er zijn tips voor met aluminiumfolie en speciale dakjes voor op de kaars. Ik zorg er in ieder geval voor dat de kaars lang genoeg brand voor ik hem weer uitblaas. Minimaal 3 kwartier. Wanneer je een kaars kort aan doet krijg je tunnels

Drie kwartier :scream: ik moet ze 3 uur branden met folie eromheen, wat doe ik fout :hushed:

Bij de action airwick kaarsen kopen!

Bestellen jullie wel eens kaarsen online? Ik wil graag een paar woodwick kaarsen maar er zit niet echt een verkooppunt in de buurt én vind t niet nodig om daarvoor naar een winkel te gaan…

Maar dan doe je dat dus op de gok in de hoop dat je het lekker vind?

Ja, precies. Ik weet wel ongeveer wat ik lekker vind maar heb nu zoveel zin een warme herfstgeur in huis. Dus; tips??

Weet niet of dit ook in Nederland te koop zal zijn, maar ik hoop het wel want ik ben benieuwd!

1 like

Kut besteld!! Maar hij was duurder dan op je plaatje?
Kun je me een linkje sturen? Ik zie op bol alleen 1 van 58 euro

Ik heb laatst kleine votives van Yankee Candle besteld. Ben echt op de geurnoten afgegaan, zo kan ik wel een beetje inschatten wat voor geuren ik lekker zal vinden. Misschien kun je iets vergelijkbaars doen? Ik zie dat Woodwick petite candles en wax melts heeft. Mocht het een miskoop zijn, zit je tenminste niet met een grote, dure kaars die je nooit brandt.

3 likes

geurkaars van 6 kilo en €259 euro, anyone?
Vind de rituals lekker, maar zwaar overpriced

9 likes

Ik bestel ze bij Swietarts en daar hebben ze op de website ook alle geurnoten staan. Daar kijk ik dan wat ik daarvan lekker vindt. Soms bestel ik van die kleinere erbij om wat te testen. Dan kom je ook aan het minimum bestelbedrag voor gratis verzendkosten :wink:

1 like

Wat een fijn topic, dit! Ik ben zelf gek op geurkaarsen en heb mijn vriend zelfs zover dat hij er ook van is gaan houden, haha! Mijn favoriete merk op het moment (naast de good old Bridgewater Candle Company votive kaarsjes) is DW Home, inderdaad via TK Maxx. Vorig jaar kocht ik een 3 wick van deze geur, Witch’s Potion, en dat is oprecht de lekkerste kaars die ik ooit heb geroken! Ik dacht altijd dat die van BCC veel geur af gaven, maar dat valt dus in het niet bij die van DW. De Fresh Sage vind ik ook een fijne, frisse geur, en mijn vriend is gek op de Fireside Embers & Cognac.

Alleen één klein dingetje: dit is dus de enige van die geur die ik heb. En ik woon momenteel in Antwerpen, dus kan ook niet even gezellig naar mijn vertrouwde winkels in Groningen of Amsterdam. Dus ben ik op zoek naar een soortgelijke kaars. De exacte noten weet ik niet (en kan ik ook online niet vinden), maar het is een kruidige geur met vooral veel kruidnagel, en het heeft ergens verder een zoete toon erin.

Weet iemand van jullie van het bestaan van een vergelijkbare geur? Die wellicht iets makkelijker verkrijgbaar is? Ik doe nu enorm zuinig met deze, maar dat vind ik dan ook weer zonde.

3 likes

Oh ik ben ook heel erg benieuwd hiernaar! De potjes waar de kaarsen in zitten zien er zo mooi uit!

Oh nee.

Echt.

Dit wil je niet ruiken :joy:

Voor die prijs kan je ook een grote van Diptyque kopen (weliswaar niet 6 kg, maar 1,5) :stuck_out_tongue: zou dat Nog eerder doen

2 likes

Ik heb hem op amazon besteld! Heb hem als het goed is vanavond in huis! Daar is hij goedkoper. Ik heb 46 euro betaald. Ik weet niet hoe ik een link stuur, moet dat prive om mag ik dat hier neerzetten?

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08F2V6BVB/ref=sr_1_5?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=3W2PN9VJ9AKW7&dchild=1&keywords=yankee+candle+adventskalender&qid=1603906540&sprefix=yanke%2Caps%2C217&sr=8-5

1 like

Ik weiger het te geloven :sweat_smile:

Ik :heartpulse: superzoet

2 likes

Lush snowfairy zoet of nog erger?

1 like

Nee anders zoet.

LUSH Snowfairy is eetbaar zoet.

Dit ruikt naar chemisch zoet. Zoet wat over datum is gegaan. Moeilijk zoet.

Edit: hij ruikt naar Fa Griekse Yoghurt wat over de datum is. Ik vond het al zo herkenbaar, maar onder de douche rook ik het.

2 likes

O jee… heel verleidelijk dit :sweat_smile:

Weet iemand hier toevallig of yankee candle over het algemeen meedoet aan Black Friday?