Geurkaarstopic

Ik ga volgende week naar de westfield mall en dus natuurlijk naar b&bw. Ga geen kaarsen kopen verder, maar ik hoop stiekem dat ze dan al wel wat van de Herfst collectie hebben. Ben echt heel benieuwd naar de winkel. Mijn grootste deel is een paar handzepen kopen haha, ben door mijn voorraad heen

3 likes

Ze hadden ook heel toffe kaarsen in de vorm van een take away koffiebeker (met rubberen deksel) in pumpkin spiced latte geur! Vond ze alleen niet zo sterk ruiken en heb een veel grotere woonkamer in mijn nieuwe huis dus durfde het niet aan.
Wel wat andere lekkere herfstgeuren, er was idd al veel keus.

4 likes

Ik heb vandaag de robijn Zwitsal kaars gehaald.
Ben echt benieuwd.
Gister heb ik er twee van woodwick meegenomen.
Black Cherry en White tea and yasmine

2 likes

Ik wil zoo graag maar ik woon echt meer dan een uur van Groningen af :frowning:

Same haha, kom er ook niet vaak. Vind het wel echt een leuke stad om te winkelen

Was er veel? Aan kaarsen…dan weet ik of het de moeite is haha

2 likes

Qua normale geurkaarsen stond er best veel, vooral dw en stone & Sand ofzo. De herfst kaarsen die ze hadden was vooral dw en dat was een tafel met 3 verdiepingen die best vol stond (toen ik er was in iedergeval)

Ik twijfelde tussen het herfst topic en dit topic.
Er waren zoveeeeel leuke dingen bij tkmax.

15 likes

Ik ben gister in de mall in leidschendam geweest en het aanbod viel me echt tegen!

Die Boo kaars is zo leuk! Wat voor geur heeft die? En die harvest sky?

@Luzarl haha high five

Komt iemand binnenkort nog bij de TK die iets mee wil nemen en versturen voor mij? Uiteraard alle kosten(van te voren) vergoed.

Haha ja dit had ik vorige week ook al. Zo jammer

Voor de mensen uit 't oosten des lands: de DA in Rijssen heeft yankee candle met 50% korting!

3 likes

Boo: ik ruik pompoen met iets zoets;
Harvest sky: beetje mannelijk (musk?), alsof je een regenachtige maar toch aangename herfstavond hebt.

Kan ze beide ook online niet vinden. Maar ik vind het aanraders.

2 likes

Ik kan proberen na werk te gaan maar weet niet of het lukt.
Wat wil je hebben?

Maple hazelnut. Die smores en pumpkin Spice of vanille oid.

1 like

Ik ga woensdag waarschijnlijk :slight_smile:

Hoop dat ze hier ook lekker veel herfst geuren hebben.

1 like

Bij Intratuin hebben ze een ruim assortiment en meestal ook een speciale korting op de twee geuren van de maand.

1 like

Net black Cherry aan van woodwick, zo lekker die geur. Heeft met een uurtje al een goede volle geur door het huis heen

2 likes