Ik houd wel van de wat zwaardere fruitige geuren. Heb je nog meer aanraders? Heb nu Goldmilk aan, die ruik ik bijna niet. Zelfs Peppercorn ook niet
Ik heb Boo geroken vandaag en ik wil hem!
Er was bij onze TK nog niet veel, 2 tafeltjes, rest was nog zomer spul… volgende week even terug…
Woodwick zie ik inderdaad altijd in het tuincentrum, maar het wordt ook vaak verkocht in woonwinkels. Wel makkelijker verkrijgbaar dan Yankee imo!
Wat is jullie favoriete (herfst/winter) Woodwick kaars?
Welk filiaal was dat? Ik ga morgen naar Arnhem namelijk en mogelijk donderdag nog Apeldoorn, dus wil ff weten of ik mij of een teleurstelling moet voorbereiden hahaha
@marley ik heb maar 1 woodwick kaars en dat is black cherry, die vind ik dan ook heerlijk. Verder vind ik woodwick kaarsen over 't algemeen stinken, ben er weinig tegengekomen die ik wel lekker vond ruiken
Oh diep in het zuiden, Heerlen…
Autumn Harvest trilogy! Dat zijn Apple Basket, Spiced Blackberry en Pumpkin Butter. Ik baal er wel echt van dat Pumpkin Butter niet meer als losse kaars verkocht wordt, want dat is mijn favoriete laag
Bij My Store in Den Haag hebben ze er een heleboel!
Spiced blackberry! Die geur is sterk en blijft zelfs dagen lang hangen.
Enige dingen die ik gekocht heb in Leidschendam . Winkel had inderdaad niet een heel groot assortiment, maar ik vond het wel fijn dat ik dingen waar ik nieuwsgierig naar was even kon ruiken. Personeel was echt heel aardig. Degene bij de kassa was helemaal verbaasd toen ik vertelde hoeveel b&bw kaarsen ik heb

Mijn vader vond de winkel ook leuk trouwens. De geuren die hij het lekkerst vond (Sun Washed Citrus en Lemon Mint Leaf) heb ik al in mijn collectie. Hij had ook zijn handen gewassen bij de wastafel, want dan roken zijn handen lekker. Deze man is echt erg verrassend af en toe
De kaarsen zijn nu €17,90 bij bath and bodyworks. Op de website.
Wekt me ook de indruk dat de nieuwe kaarsen onderweg zijn.
Ik heb deze 3:
Strawberry pound cake;
Warm Vanilla sugar;
Sunshine mimosa.
Wilde net het zelfde zeggen!
- warm vanilla sugar
- bergamot waters (die vond ik erg lekker in de winkel)
Leuke prijs zo!
Ik ga niet bestellen, ik wacht op de nieuwe lading. Strawberry Pound Cake is
Ik twijfel over de Bergamot, waar ruikt die ongeveer naar?
Kan het niet zo goed uitleggen zonder hem direct te ruiken. Maar rook voor mij als een fijne was geur (niet net zoals linnen oid) maar fris en een alle seizoenen lang geur. Denk wel een geur die veel mensen zouden aan staan.
Misschien kan @cremeinyourcoffee meer vertellen
@FrauHelga deze heb ik niet, sorry Ik heb hem gister wel geroken, maar ik vind het een lastige geur om te beschrijven. Een frisse geur wel inderdaad!
@cremeinyourcoffee hahaha ik zat even terug te lezen. De manier van geen BBW kaarsen naar een enorme stash bij jou is echt geweldig.
Ik ga vandaag even langs BBW om te ruiken! Ik bereid me vast voor op teleurstelling na de posts in dit topic haha maar wil het toch even proberen.
Nou ik hoop maar dat mijn bestelling goed is gegaan. De website was al megatraag (zowel op mijn laptop als op de telefoon dus denk dat het niet aan mij lag). Vlak na betaling via Ideal kreeg ik ’ Error 503 Backend fetch failed’. Geld is wel afgeschreven en mijn winkelmandje is nu leeg dus hopelijk komt de bestelling wel gewoon bij ze binnen.
Hadden meer mensen last met de website?
Edit: Bestelbevestiging binnen, hoera! Volgens mij had ik dit ook al een vorige keer met bestellen.
Dit is mijn bestelling: