Hahahaha ik twijfelde al of ik je moest taggen. Sorry ik heb je niet gekocht.
De geur van Bergamot vind ik heerlijk maar ik twijfelde over het feit dat ook ‘frisse wateren’ en ‘oceaan’ wordt genoemd. Ik wil gewoon Bergamot.
Hahahaha ik twijfelde al of ik je moest taggen. Sorry ik heb je niet gekocht.
De geur van Bergamot vind ik heerlijk maar ik twijfelde over het feit dat ook ‘frisse wateren’ en ‘oceaan’ wordt genoemd. Ik wil gewoon Bergamot.
Ik kreeg een mail vanmorgen over de BBW korting, denk idd dat er nieuwe herfstkaarsen komen. @FrauHelga ik kwam er ook moeilijk door. Moest naar mn werk vertrekken en de site bleeef maar errors geven. Uiteindelijk op de wc op t werk mn bestelling even gauw kunnen doordrukken heb mahogany teakwood, bergamot waters en midnight blue citrus besteld
Hahaha ja eigenlijk best erg. Het begon allemaal met een sale op notino. Toen heb ik Cinnamon Irish Cream en Pumpkin Apple besteld. Daarna is het helemaal uit de hand gelopen
Mijn handen jeuken om meer te bestellen (qua kaarsen) maar ik hou me in. Sowieso zijn er nu al veel geuren uitverkocht en ik koop de geuren dan echt volledig blind omdat ik ze niet ken. Dat vind ik met 18€ per kaars dan toch een te groot risico.
Binnenkort wil ik bij TK Maxx even de herfstgeuren snuffelen, zoveel zin in.
De afgelopen weken heb ik veel wax tarts gebrand van Yankee Candle om mijn oude voorraad op te maken.
Klopt het dat die oude vorm met kartels niet meer gemaakt wordt en dat ze een nieuw design hebben?
@FrauHelga Ja klopt, de nieuwe zijn glad en rond!
Ik was net bij de BBW want kwam er toch toevallig langs op weg naar werk. Ik had geen idee dat er zoveel sale was dus dat was een leuke verrassing ik was er ook vlak na openingstijd (wederom ongepland), toen was het nog rustig maar het was net al echt heel druk toen ik weg ging. De meisjes achter de kassa zeiden ook dat het online echt gekkenhuis was met de verkoop haha.
Ik heb deze geuren gekocht:
Die vond ik in de winkel erg lekker ruiken! Citrus is wat sterker, de rest wat subtieler. Ik vind herfstgeuren meestal niet zo (zo zoet en kruidig vaak) dus hier kan ik weer even mee vooruit!
Branden jullie ook kaarsen in de zomer?
Ik heb geen ruggengraat. Mijn beste vriend die geurkaarsverslaafd is belde om te melden dat er korting was en of ik mee wilde bestellen. Hij is gek op BBW, en is al een paar keer in de winkel geweest. Toen kon ik helaas niet mee maar we hebben nu gepland dat we in september gaan samen.
Nou lang verhaal kort, er komen nu ook een Dark Kiss, @anon50301661 Waters en Mahogany Teakwood mijn kant op. Hij verzekerde mij dat dit lekkere geuren waren.
@Dombo Ik brand alleen geen kaarsen als het heet is. Dan wil ik elke vorm van warmte binnen vermijden. Zolang het onder de 25 graden is brand ik kaarsen of melts. Welke, dat hangt af van mijn stemming en het jaargetijde. In de lente en zomer brand ik wat frissere, bloemigere geuren dan in de herfst en winter. Heel kruidig vind ik ook niet lekker. Een beetje kaneel oké, maar niet zoveel dat het ruikt of er een potje speculaaskruiden uit het keukenkastje is gevallen.
Ik brand veel lavendel want dat helpt tegen muggen! En ook van die wood geuren, dan ruikt het lekker naar kampvuur
Bij tk maxx Apeldoorn stonden de geurkaarsen op kleur gesorteerd boven, ging ik echt goed op. Was heel benieuwd naar de herfstgeuren maar vond eigenlijk alles met pumpkin misselijkmakend. Heb wel iets met appel meegenomen wat lichtjes naar appeltaart rook.
Heeft iemand de B&BW Black Cherry Merlot? Hoe is de geur?
Ik heb hem in de winkel geroken, vond hem erg zoet en vooral naar kersen ruiken! Dus als dat je ding is: doen, haha.
Kon het ook niet laten dus heb Champagne Toast en Warm Vanilla Sugar besteld.
@Foucher ja hij ruikt echt vooral naar zoete kers! Ik was echt bang dat de merlot erg sterk naar voren zou komen, maar dat valt hartstikke mee. Heb gister de handzeep meegenomen, maar ik wil ook de kaars.
Ja ruikt best flink naar rozen. Wel aangename rozen.
Echt dapper dat jullie online kaarsen durven te bestellen! Ik durf dat echt niet🤪
Ik houd niet van geuren met rozen maar Rose Vanilla vind ik wel erg lekker.
Mn vriend moest toch opeens weg vandaag en ik ben de hele dag op mn werk. Dus ik heb mn kaarsenbestelling verplaatst naar morgen
Mocht het je troosten; ik kreeg de bestelling al heel vroeg in de app voor vandaag en die is zonder duidelijke reden verplaatst naar morgen. Zending is al wel ontvangen door PostNL dus ik weet niet waarom.
Dan beginnen we t weekend maar goed
Ik had het zelfde bij die geur!
Mijn kaarsen komen vandaag