Echt goed hoe snel BBW verzend. Ik denk echt dat ze veel bestellingen hebben gehad.
Haha het is een risico. Maar de BBW winkel ligt voor mij totaal niet in de buurt, dus ik kan niet zomaar even gaan snuffelen.
Ik kan het ook afraden! Ik heb een kaars van 600 uur (gevoelsmatig eeuwig) van Yankee Candle gekocht die ik echt niets vond.
Als er kaarsen tegenvallen kunnen we hier evt ruilen.
70 en dan 2 backups (1 Pumpkin Spice Latte en 1 Marshmallow Fireside) dus totaal 72
Oh wauw! Hoe bewaar je dat allemaal, heb je een mooie kast?
Mijn lente/zomercollectie staat nu deels in 2 deurtjes in een ikea kallax en deels in een la van een ikea Alex. Mijn herfst/winter collectie staat nu onder mijn bureau in ikea 30x30 kuggis bakken. Moet daar nog een betere oplossing voor vinden.
Mijn beste vriend stond net voor de deur met mijn 2e bestelling. En ik ben zo blij dat ik de gok heb gewaagd met de onbekendere geuren!
Bergamot Waters is de subtielste van de drie. Fris maar ook zacht. Ik was bang voor een Axe-ervaring en dat het kunstmatig fris zou ruiken naar mannendeo maar dat is beslist niet het geval. Heel subtiel, fris en schoon. Ik ben er blij mee en denk dat deze het hele jaar door kan.
Dark Kiss is wat sterker qua geur. Zoet, warm en fruitig, maar niet te. Je ruikt hem al goed als je het deksel er afhaalt terwijl je bij Bergamot Waters wat meer je neus er in moet duwen. Ik ben zeer verrast door deze, vind hem echt uniek.
De Mahogany Teakwood rook ik al toen de deksel er nog op zat. Die is absoluut de sterkste van de drie. Deze geur vind ik wat meer richting parfums voor mannen gaan. Houtachtig maar ook fris. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die deze geur teveel vinden, maar ik vind dit wel lekker. Met deze ben ik ook heel blij.
Van de drie is Dark Kiss mijn favoriet.
Oh ik heb ook Dark Kiss geroken in de winkel en getwijfeld of ik hem mee zou nemen, maar toch niet gedaan. Nu heb ik spijt!
Ik heb nu deze aanstaan. Ruikt lekker zoet! Een beetje naar citroenlimonade
Wat poolen deze kaarsen snel trouwens! Fijn, want zo kan je er ook eentje branden als je niet zo lang thuis bent. Voor die grote YC’s moet je altijd toch wel even de tijd nemen.
Ik heb mijn man net de boel laten ruiken en die vindt Dark Kiss helemaal niks. Hij vindt die te zoet. Hij werkt op kantoor en ik werk nog volledig thuis dus ik zal hem overdag branden. De andere 2 vindt hij wel lekker, Bergamot Waters is zijn favoriet.
Naar Midnight Citrus ben ik nu ook wel heel benieuwd! Daar twijfelde ik over maar ik was bang voor een kaars die teveel lijkt op zo’n antimuggending en dat vind ik verschrikkelijk.
@anon50301661 Ik ben nooit in een Victoria’s Secret-winkel geweest (te grote tetten) maar ben nu wel heel benieuwd. Hoe ruikt het daar?
Van Mahogany Teakwood krijg ik luxere woonwinkelvibes.
Wauw wat een mooie verzameling.
Hoe is de strawberry?
Echt heel fijn. Klinkt gek maar comfortabel ofzo. Heerlijk zoet en alsof je aan het bakken bent. En echte aardbeien, niet de nep geuren.
Aan de onderkant zie je waar het naar ruikt.
Leuk! Ik heb er weer een paar bij.
Hoe ruikt spiced gingerbread? Is het meer zoet, of meer kruidig?
Kruidig. Als je van de herfst geuren houdt is het echt lekker