Geurkaarstopic

Haha oké ik was dus gisteren bezig met een bestelling, maar dat was vlak voordat ik moest werken en ik heb blijkbaar niet verder geklikt om de bestelling af te ronden. :joy: Ik vond het al gek dat ik nog geen bevestigingsmail had gekregen. Nou ja, op naar de volgende korting. :joy:

Yes, de kaarsen zijn er al. Heb weer goed gegokt. (@marley het scheelt heel veel als je weet welke geurnoten je lekker vindt en welke absoluut niet).

Ik vind bergamot waters echt heel erg naar light blue van dolce en gabbana ruiken!

3 likes

Hoera, de andere helft van mijn bestelling werd net bezorgd. :heart:

Ik heb gekocht:

Warm Vanilla Sugar geurkaars. Suuuuuperlekker. Zoet, warm, je zou er bijna in bijten. Doet me een beetje denken aan de bovenste laag van crème brulee. Ik heb hier al een keer handzeep van gehad en die was ook al zo lekker. Heel blij met deze kaars, en ik vind het leuk dat de geuren die ik heb gekozen allemaal zo verschillend zijn. Bij elke stemming past wel een geur.

Verder nog wat schuimende handzepen: Warm Vanilla Sugar, Kitchen Lemon (heb ik al eerder gehad, heerlijk fris!), Fresh Cut Lilacs (:purple_heart:), Sunshine Mimosa, Linen & Lavender en Sweet Mint Rain.
Ik had van tevoren gedacht dat Linen & Lavender mijn favoriet zou zijn omdat ik van lavendel hou, maar gek genoeg vind ik die de minste uit het rijtje. Die is me net iets te scherp. Als kaars zou ik die niet aangenaam vinden denk ik. Alle andere handzepen ruiken heerlijk en vind ik aanraders.

Al met al ben ik heel blij met mijn bestellingen en ik kan weer even vooruit. :smiley:

Nog een domme vraag trouwens; als de lonten van een deurkaars na het branden aan de bovenkant een beetje gespleten zijn, knippen jullie dat dan af?

2 likes

Ik niet want ik ben lui maar voor het behoud van je kaars is het mooier.

2 likes

Dank, dan ga ik dat in vervolg ook doen. Ik zag net namelijk dat er wat stukjes van die gespleten lont waren afgebroken en dat is niet zo mooi. Volgende keer knip ik het af.

Ja ik knip de lonten altijd af! Dan brandt je kaars ook mooier op en is het vlammetje rustiger. Je hebt ook speciale schaartjes voor dit doel, zeker met wat diepere kaarsen is dat handig. Wick trimmers zijn dat!

1 like

Ik zie net dat yankee candle weer duurder is geworden. Een grote jar is nu €30,90. Ik vind het een vreemd bedrag.

2 likes

Ik heb al mijn DW kaarsen ook maar even bij elkaar gezocht. Een aantal zaten in mijn herfst doos, Vanilla blueberry en sea salt pumpkin heb ik vandaag weer gekocht :sweat_smile:

7 likes

Geen geurkaars maar wel in de trant van:
Wierook!

Zijn er mensen hier die ook wel eens wierook aansteken en zo ja, welke zijn favoriet?

Ik heb laatst een box Satya gehaald met allemaal geuren en die steek ik nu af en toe aan. Sommige vind ik echt helemaal niks maar tot nu toe heb ik wel 2 geuren die ik lekker vind.

Ja ik elke dag. Ik heb allemaal buisjes van Oprah gekregen tijdens FF secret santa en ik steek gewoon door elkaar de geuren aan. Ik vind oranje en paars heel lekker. Ik haal het bij xenos maar ook bij de Erika en dat soort drogisterijen

1 like

Regelmatig, white sage. alleen mijn vriend en kinderen klagen dan vaak. Die vinden wierrook net wat te heftig.

1 like

Ik steek het ook regelmatig aan. Ik koop ze meestal van de moeders geuren. Heb verschillende geuren en vind er veel wel lekker

1 like

Ik ben vandaag ook bij Tk geweest, ze hadden niet suuuuperveel herfst hier en zelf hou ik niet zo van fruit/zomer geuren maar dit is de buit. Wanneer komen de kerstkaarsen? :’)

7 likes

Ik vind de kwaliteit van Yankee zo achteruit gegaan de laatste tijd dat ik ze sowieso niet meer koop, of ze nou 16 of 30 euro zijn.

1 like

Ze zijn een stuk minder intens geworden hè? Zo zonde

Ja eens. Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar lees meer van zulke reacties

Kwaliteit van Yankee is inderdaad flink achteruit gegaan, ik zet kaarsen soms nog weleens even op de kop, zodat de olie beter verspreid.

1 like

Is iemand toevallig recent nog bij TK Max in Arnhem geweest? Ik wil er misschien deze week nog even heen maar zou dan vooral voor de geurkaarsen gaan dus moet wel beetje de moeite waard zijn

Een van m’n nieuwe B&BW kaarsen gebrand vandaag! Echt een heeerlijke geur. Een fris-zoete, sappige geur. De mango ruik je het sterkst. Liet mij een beetje denken aan Evergreen Mist van YC.

6 likes

Dit ervaar ik ook zo!!! Sommige geuren ruik je gewoon… niet? Echt zonde.