Geurkaarstopic

Dank, dan ga ik dat in vervolg ook doen. Ik zag net namelijk dat er wat stukjes van die gespleten lont waren afgebroken en dat is niet zo mooi. Volgende keer knip ik het af.

Ja ik knip de lonten altijd af! Dan brandt je kaars ook mooier op en is het vlammetje rustiger. Je hebt ook speciale schaartjes voor dit doel, zeker met wat diepere kaarsen is dat handig. Wick trimmers zijn dat!

1 like

Ik zie net dat yankee candle weer duurder is geworden. Een grote jar is nu €30,90. Ik vind het een vreemd bedrag.

2 likes

Ik heb al mijn DW kaarsen ook maar even bij elkaar gezocht. Een aantal zaten in mijn herfst doos, Vanilla blueberry en sea salt pumpkin heb ik vandaag weer gekocht :sweat_smile:

7 likes

Geen geurkaars maar wel in de trant van:
Wierook!

Zijn er mensen hier die ook wel eens wierook aansteken en zo ja, welke zijn favoriet?

Ik heb laatst een box Satya gehaald met allemaal geuren en die steek ik nu af en toe aan. Sommige vind ik echt helemaal niks maar tot nu toe heb ik wel 2 geuren die ik lekker vind.

Ja ik elke dag. Ik heb allemaal buisjes van Oprah gekregen tijdens FF secret santa en ik steek gewoon door elkaar de geuren aan. Ik vind oranje en paars heel lekker. Ik haal het bij xenos maar ook bij de Erika en dat soort drogisterijen

1 like

Regelmatig, white sage. alleen mijn vriend en kinderen klagen dan vaak. Die vinden wierrook net wat te heftig.

1 like

Ik steek het ook regelmatig aan. Ik koop ze meestal van de moeders geuren. Heb verschillende geuren en vind er veel wel lekker

1 like

Ik ben vandaag ook bij Tk geweest, ze hadden niet suuuuperveel herfst hier en zelf hou ik niet zo van fruit/zomer geuren maar dit is de buit. Wanneer komen de kerstkaarsen? :’)

7 likes

Ik vind de kwaliteit van Yankee zo achteruit gegaan de laatste tijd dat ik ze sowieso niet meer koop, of ze nou 16 of 30 euro zijn.

1 like

Ze zijn een stuk minder intens geworden hè? Zo zonde

Ja eens. Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar lees meer van zulke reacties

Kwaliteit van Yankee is inderdaad flink achteruit gegaan, ik zet kaarsen soms nog weleens even op de kop, zodat de olie beter verspreid.

1 like

Is iemand toevallig recent nog bij TK Max in Arnhem geweest? Ik wil er misschien deze week nog even heen maar zou dan vooral voor de geurkaarsen gaan dus moet wel beetje de moeite waard zijn

Een van m’n nieuwe B&BW kaarsen gebrand vandaag! Echt een heeerlijke geur. Een fris-zoete, sappige geur. De mango ruik je het sterkst. Liet mij een beetje denken aan Evergreen Mist van YC.

6 likes

Dit ervaar ik ook zo!!! Sommige geuren ruik je gewoon… niet? Echt zonde.

Ik heb laatst Cactus Blossom in de winkel (die mij overigens ook tegenviel) geroken en het deed mij heel erg aan het luchtje Viva la Juicy van Juicy Couture denken. Ik vind de beschrijving van @anon50301661 over de Victoria’s Secret winkel ook wel treffend!

1 like

Ik steek het liefste nag champa (of hoe je dat ook schrijft) aan. Het zwarte of paarse doosje is favoriet

2 likes

Afgelopen dinsdag was er in overvloed!

2 likes

Oh top, dan ga ik denk ik woensdag :grin: