Geurkaarstopic

Ik heb laatst Cactus Blossom in de winkel (die mij overigens ook tegenviel) geroken en het deed mij heel erg aan het luchtje Viva la Juicy van Juicy Couture denken. Ik vind de beschrijving van @anon50301661 over de Victoria’s Secret winkel ook wel treffend!

1 like

Ik steek het liefste nag champa (of hoe je dat ook schrijft) aan. Het zwarte of paarse doosje is favoriet

2 likes

Afgelopen dinsdag was er in overvloed!

2 likes

Oh top, dan ga ik denk ik woensdag :grin:

ook de DW van Pumpkin spice toevallig al? :eyes:

1 like

Die in die koffiebeker zegmaar? Die heb ik in Arnhem en Apeldoorn beide gezien (maar dat was dus wel afgelopen dinsdag en donderdag al)

1 like

Oeee ben benieuwd. Ik moet zaterdag in Arnhem zijn dus wie weet ga ik er dan wel even langs.
De laatste keer dat ik er was hadden ze ook niet eens meer Yankee kaarsen, was dat kaarsen schap bijna zowat leeg. Was echt net na heropening van de winkels.

1 like

Yankee heb ik de laatste tijd ook niet meer voorbij zien komen bij tk maxx! 't is heel veel dw home

1 like

damnit! In Arnhem hebben we ook niet verder winkeltjes die Yankee verkopen of weet jij zo een verbogen parel?

1 like

Ja, ik ben afgelopen week naar TK Maxx in Osdorp geweest, en daar hadden ze ook geen yankee candle of woodwick meer, terwijl ze vorig jaar nog zat hadden. Best jammer.

Hoelang doet Notino meestal over het versturen voor kaarsen?

Ik woon zelf niet echt in de buurt dus heb eerlijk gezegd geen idee. De Intratuin in Duiven had wel veel yankee candle! Maar dan voor de normale prijzen haha. Er naast zit een outlet en die heeft ook iets yankee candle voor outlet prijzen maar die had heeeeel weinig deze keer.

1 like

Ik heb vrijdag besteld en het zou morgen vanaf 15.00 uur op het PostNL-punt moeten liggen.

1 like

Bij mij meestal 2-3 werkdagen, GLS en PostNL heb ik allebei gebruik van gemaakt.

1 like

Ik ben bij de tk max geweest en ze hadden zoveel kaarsen! Wel vooral van het merk sand + fog maar daar had ik vorig jaar een hele lekkere denneboomgeur en vanille vandaan, dus wilde dat merk nu weer. Heb nu moonlight meegenomen maar in de herfst ga ik zeker terug want ze hadden nu ook al wat lekkere Halloween geuren!

2 likes

Mijn buit van vandaag! Vond de herfst geuren nog niet zo lekker dus het zijn wat meer frisse geuren geworden nog.
De kleine roze is sand+fog manderine grapefruit

10 likes

Vandaag heb ik de Dark Kiss gebrand van BBW. Heerlijke geur, echt een aanrader.
En de geurkaarsen van BBW zijn kwalitatief de beste die ik ooit heb gehad. Beter dan Yankee Candle qua intensiteit, en qua pool.

Ook heb ik Village Candle Fall Festival gebrand (vorig jaar gekocht), deze is oké maar niet heel erg merkbaar als je er niet bij in de buurt bent helaas.

2 likes

Diptique ken ik zelf niet, maar ik heb even gegoogeld en die zijn fors aan de prijs zeg. :sweat_smile:
BBW vind ik niet te intens, het is voor mij precies goed.
Van YC wil ik alleen nog wat Autumn Glow inslaan, de rest laat ik even links liggen. Mijn blik met wax tarts is ook nog flink gevuld en ik wil niet dat ik straks een geurkaarswinkel kan beginnen. :rofl:

1 like

@FrauHelga Ik ben ook nog bezig om 3 yankee candles op te branden maar mannn…ik moet er voor werken. Kan me niet herinneren dat ik jaren terug ook zo’n gesodemieter had met de waxpools en lonten.

Mede door dit topic ook alvast kaarsen ingeslagen bij de TK Maxx. Mijn kaarsen waren ook net allemaal op, dus goed getimed! Die Apple Honey Butter heb ik eerder gehad, vind die zo lekker ruiken :smiling_face_with_three_hearts:. Tip: in Arnhem kwam ik vlak bij de kassa ook nog allemaal halloween/herfstkaarsen tegen, zoals ‘graveyard’ e.d. maar ook veel koffiegeuren

10 likes