Geurkaarstopic

Heeerlijk! Heb gisteren zelf Pumkin Vanilla meegenomen bij TK Maxx.

2 likes

Jaa die heb ik ook gespot volgens mij. Moest me ook echt inhouden om er niet meer te kopen :sweat_smile:

1 like

Net naar Aroma Plaza geweest voor de nieuwe Yankee herfstcollectie :smiling_face_with_three_hearts: Woodland Road Trip was er helaas niet meer, duidelijk het populairst (hele aparte geurnoten ook), morgen komt die weer. Die met Peach was superlekker, sterk. De gele, Autumn Sunset, ook wel lekker maar niet heel herfstig, zat ook een duidelijke citrusnoot in (topnoten zijn ook citrus&orange). Freshly Tapped Maple rook precies zoals verwacht, mijn minst favo, gewoon echt hele sterke maplesyrup.

11 likes

Ik heb Boo gekocht bij de TKmaxx. Hij staat nu open in de kamer zonder te branden en je ruikt hem al door het hele kamer! :heart:

1 like

Heeft de TK Maxx in Eindhoven ook veel kaarsen? Heb daar eigenlijk nooit echt op gelet…

Woowwwww wat een haul! Nu wil ik ook naar de TK Max😂 Arnhem was wel aan te raden dus?

1 like

Ik heb de Apple honey butter opgemaakt vandaag :drooling_face:

1 like

Ja, ik vond van wel! Ze hebben echt nog heel veel kaarsen (voornamelijk grote).

1 like

Nav van dit topic ben ik ook wezen kijken bij de TK Maxx in Almere en ze hadden veel:

Ik heb eentje meegenomen van Sand+Fog en vind de verpakking zo mooi. Nu wil ik puur meer om de verpakking te kunnen sparen/hergebruiken wanneer de kaars op is😆

10 likes

Ik vond het hier in den Haag ietsje tegenvallen, weinig kleine kaarsen in herfst geuren. Had er 3 in winkelmand en toen ik ze allemaal rook was het 1 geur haha. Heb uiteindelijk de pumpkin cheesecake genomen. Bij de kassa kwam ik de grote koffie geur nog tegen die vond ik ook heerlijk, ze hadden jammer genoeg geen pumpkin koffie geur oid.
White pumpkin vond ik ook errrg lekker alleen was enkel in heel groot formaat, die zou ik nog wel willen.
Iemand toevallig in Zoetermeer geweest en weet of het daar meer is? :slight_smile:

5 likes

Ik word zo vrolijk van jullie kaarsen shoplogs! Ik wil ook zo graag maar de komende weekenden zitten al propvol🥺

1 like

Een deel van onze buit. Kan niet wachten ze te branden met een lekker kopje thee en een boek op de bank.

10 likes

Ja er waren vooral grote kaarsen en maar weinig kleintjes, vond ik ook bij mij in het filiaal…

1 like

Vandaag bij Tk Maxx ook weer 2 geurkaarsen meegenomen: pumpkin latte en maple hazelnutt.

Ik was vandaag even in Zoetermeer en het aanbod was minder dan in Den Haag. Ben wel heel blij met de apple honey butter! Meteen aangestoken en rook hem na een paar minuten al door het hele huis.

1 like

Ben nog steeds aan het wachten totdat Notino m’n verzending verstuurd, hopelijk doen ze dat snel haha

Even een vraagje hier. Ik heb vorig jaar die rode " Be Thankful" een returning classic gescoord bij de TK. Nu was ik een beetje opzoek online maar kan die kaars niet meer in NL vinden. weet iemand misschien dat deze kaars nog een keer terug komt?

(Wat heb ik met geuren die ik dan opeens niet meer kan vinden??)

1 like

Mijn vriend ging naar de tk voor me en nam spooky mee en pumpkin Spice latte.
In Arnhem hadden ze daar niet de grote meer.
Mocht iemand van de spooky Spice nog een grote tegen willen komen en eventueel voor me mee willen nemen (tegen vergoeding van verzending) dan graag!!! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja die vond ik ook erg lekker! Maar was er enkel in enorm groot. Had hem toch niet genomen.

Net deze gekocht in de Action. Ben benieuwd…

3 likes