Ik zie dat notino nieuwe kaarsen van b&bw toegevoegd heeft.
Echt een aanrader van mij is deze:
Zoo lekker
Ik zie dat notino nieuwe kaarsen van b&bw toegevoegd heeft.
Echt een aanrader van mij is deze:
Zoo lekker
Die klinkt heerlijk zeg.
Verzendt Notino vanuit NL? En is de klantenservice goed?
Vanuit Tsjechië volgens mij. De klantenservice is top! Ik heb een keer een kapotte kaars binnengekregen en daarover gebeld, kreeg het geld terug en mocht de kapotte kaars houden. Ook was ik een keer een kortingscode vergeten in te vullen en dat werd gewoon achteraf verrekend en het verschil werd teruggestort op mijn rekening. Het kan af en toe wel wat langer duren voordat je pakketje binnenkomt, maar dat vind ik persoonlijk niet heel erg
M’n kaars is weer teruggevonden dus kan eigenlijk verstuurd worden! Had de Spiced Gingerbread besteld maar was ineens kwijt maar nu niet meer! Ben heel benieuwd hopelijk ruikt ie een beetje lekker haha
Droog ruikt het hemels. Van bbw toxh?
Ja klopt! Kan echt niet wachten haha
Ik heb hem wel in een andere verpakking gezien in Arnhem. Grotere versie.
Ohh dat is al veelbelovend! Ik hoop dat het filiaal in Heerlen ze ook heeft
Mocht het niet zo zijn, dan kan ik altijd even voor je kijken hier of ze hem nog hebben en eventueel opsturen.
Er waren van de week nog niet zoveel herfst/winter geuren. Stond nog veel zomer vond ik.
Ah dat is erg jammer! Hopelijk komt er binnenkort wel wat herfst/winter binnen.
Die Spiced ginngerbread van bbw is echt ZO lekker
Ik heb zoveel zin om lekkere geurkaarsen te kopen maar heb in Utrecht helaas geen TKmax of BBW in de buurt… weet er iemand of er in Utrecht stad leuke winkels zitten die fijne geurkaarsen verkopen? Ken nu 1 winkeltje die wat yankee candels verkoopt: Elizabeth wakefields.
Ik ben in vandaag in de winkel in mijn woonplaats geweest die Yankee Candle en Woodwick verkoopt, maar ze hadden de nieuwe collectie nog niet. Als het goed is komt het aan het eind van de week binnen bij hen, dus ga volgende week weer even langs
Je had gelijk. Ze hadden echt niet veel qua kaarsen, dus helaas met lege handen thuis gekomen.
Ik ben ook benieuwd!
Ah balen! Zodra ik ze zie zal ik het hier posten…
Was gisteren bij TK Maxx Almere, maar vond het kaarsenaanbod heel karig. Ook weinig dat ik lekker vond en dat heb ik niet vaak.
Vriend heeft inmiddels de Woodland Road Trip van Yankee gekocht en die is zooo lekker sterk en herfstig
In Nijmegen, Arnhem en Apeldoorn zijn de geurkaarsen bij TK Maxx echt volop in keuze aanwezig.
Ja ik ben afgelopen week bij alle 3 geweest. Ik denk dat ik iets moet opbiechten: mijn naam is Steady en ik ben geurkaarsen verslaafd.