Geurkaarstopic

Ligt deze al in de winkel in Leidschendam? Of heb je hem besteld? Ik ben heel geïntrigeerd maar wil niet bestellen zonder te ruiken haha

Nee heb hem besteld, sorry! Bestellen is altijd zo tricky zonder te ruiken, pakt bij mij vaak slecht uit maar met deze gelukkig niet haha. Maar ik hou ook heel erg van warme kaneelgeuren

2 likes

Ik ben keekie en ik ben ook geurkaars verslaafd.
Je bent niet alleen.

5 likes

hsm-high-school-musical

6 likes

Ik ben cremeinyourcoffee en ik ben ook verslaafd aan kaarsen, maar dat is geen verrassing meer denk ik :joy:

4 likes

Heeft iemand weleens besteld bij the store 91? Ze hebben veel Yankee’s die niet meer te koop zijn. Ik vraag me af hoe dat nu gaat gezien ze uit de UK zijn. Of is er een andere website in EU die ook oude soorten Yankee’s verkoopt?

Ik ben weer gezwicht. :grinning_face_with_smiling_eyes: dit is voorlopig tot de kerstperiode begint de laatste geurkaars die ik gekocht heb, maar ik moest Apple Pie van DW Candles gewoon hebben.

Ik weet alleen dat de intratuin in Leidsche Rijn Woodwick verkoopt

1 like

Ik ben drie weken geleden voor m’n vakantie naar een zonnig oord naar de TK Maxx in Almere geweest. Zó veel zin om (herfst) geurkaarsen te kopen, niet normaal. Een beetje tegenstrijdig met de vakantie die me nog te wachten stond, maargoed. Er stond toen ook een redelijk assortiment kaarsen (inclusief herfst/halloween) vond ik. Heb toen gekocht:

• DW Home Vanilla Pumpkin (in coffee to go verpakking)
  • DW Home Heritage Pumpkin
  • DW Home Meditate
  • Sand + Fog Vanilla Tobacco
  • DW Home Wild Honey Nectar

Vanilla Pumpkin en Heritage Pumpkin zijn obviously warme kruidige herfstgeuren, Meditate en Vanilla Tobacco zijn wat meer masculine/basic maar lekkere huisgeuren en Wild Honey Nectar kan ik moeilijk omschrijven maar vind ik zo verschrikkelijk lekker :heart_eyes: Nu het normale leven weer is begonnen kan ik eindelijk van deze heerlijke geuren genieten!

4 likes

Ik ben een tijdje geleden trouwens ook naar de BBW winkel in Leidschendam geweest om kaarsen te kopen, maar wat een tegenvaller. Toen heb ik er maar drie op Notino besteld: Spiced Apple Toddy, Marshmallow Fireside en Vanilla Balsam. Spiced Apple Toddy doet me sterk denken aan de Airwick applecrumble/appel kaneel kaarsen van Action, misschien iets meer pruimgeur erdoorheen. Marshmallow Fireside vond ik wel lekker maar beetje moeilijk te plaatsen qua geur, ik had op meer fireside geur gehoopt. Vanilla Balsam is m’n favoriet, een zachte dennengeur met vanille erdoorheen.

1 like

Medewerker van BBW vertelde mij gisteren dat de half september de nieuwe kaarsen verwachten.

5 likes

Notino bestelling:

@keekie ik ben echt benieuwd welke onderdelen van de collecties ze allemaal krijgen, aangezien er echt erg veel collecties door elkaar zijn in Amerika en ik 100% zeker weet dat die niet allemaal komen

1 like

Oh nee, wat rot dat dw daar ook te koop is.

2 likes

Ik ben benieuwd naar iedereen zijn top 3. Dit is denk het makkelijkst.

• BBW
  • Yankee Candle
  • DW Home
  • Anders

0 stemmers

• BBW
  • Yankee Candle
  • DW Home
  • Anders

0 stemmers

• BBW
  • Yankee Candle
  • DW Home
  • Anders

0 stemmers

En bij het stemmen voor anders. Welk merk is je favoriet?

Ja ik ben ook niet blij dat ik dat ontdekt heb :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Geen ervaring met BWW dus woodwick is mijn “anders”

2 likes

Sand & Fog heeft ook lekkere geurkaarsen maar DW Home is favoriet!

2 likes

Paddywax

2 likes

Diptyque en Jo Malone brand ik het meest.
Vorige week heb ik bij de H&M home ook wat geurkaarsen gekocht, de sundried linnen en de @anon50301661
Lekker, maar de geur blijft niet zo lang hangen.

3 likes

Heb je Jo Malone tips? Ik heb nu altijd Diptyque en Byredo kaarsen maar wil ook eens een Jo Malone halen.