Geurkaarstopic

Als je alleen voor de kaarsen gaat zou ik zo’n lange reis echt niet aanraden hoor, de collectie was zeer miniem. De winkel is meer ingericht op de zeepjes/sanitizers, ze hebben wel een wand vol met kaarsen maar echt maar een paar verschillende geuren (dus het lijkt veel maar de keuze is weinig :joy:)

1 like

en dan niet showen wat je hebt gekocht :open_mouth: !?

2 likes

Haul van vandaag

15 likes

zo jaloers op je grote pot Spooky!

weet iemand of ze wellicht in Arnhem nog die geuren aanvullen?

1 like

iemand die ook zulke handige foto’s kan maken voor locatie Nijmegen?

Lekker toch, zo kan je een tijdje vooruit. Prachtige verzameling!

1 like

Ok denk dat ik maandag toch maar ga aangezien ik dan vrij ben :sweat_smile:

1 like

Hier ook naar de TK Maxx geweest en heb me ingehouden, alleen deze gehaald:

Ze hadden verder echt enorm veel en een hoop had ik alleen al voor de looks mee willen nemen :sweat_smile:

Zag ook echt superlekkere geurstokjes en roomsprays!

8 likes

Door jullie wil ik echt naar de TK maxx. Al die kaarsen :heart:

2 likes

Ja dat heb ik ook! Beetje jammer dat er geen in de buurt zit

Heb deze vandaag bij de action gekocht, alleen dan in de geur green herbs. Heb m nu 10 minuten aan, en je ruikt het echt al goed.

5 likes

Ja hier ook niet. Ga eind september naar Drenthe en denk erover dan een dagje Groningen te doen.

Ik ook! Ze zien er ook allemaal zo mooi uit.

Ik heb nog een halve Woodwick, een paar kleine Yankee Candles en een paar Appel Crumble van de Action. Ik moet het van mezelf hiermee doen.

Nou inderdaad. Staat nu een paar uur aan en ruik niks.

Welke tk maxx is dit?

In de Bijlmer!

Ahh jammer die is dicht morgen!

Dit is een van mn favoriete kaarsen. Voor mij is dit een echte winterkaars, ik heb al een paar weken zin in het najaar en winter :heart:

12 likes

Ben net nav dit topic langs de TK Maxx geweest, in zoetermeer. Het aanbod geurkaarsen was echt heel groot. Heb deze twee gekocht:

Moest me echt inhouden. Ze hadden ook heel veel geurstokjes dus ook maar deze meegenomen voor de wc:

8 likes

Kwam net de Yankee Spring 2022 collectie tegen, Japan themed omg :heart_eyes:

14 likes