Geurkaarstopic

Ik vind de lime basil & manderin erg lekker, kruidig maar toch fris en die kan altijd vind ik. Die heb ik ook altijd op voorraad :laughing:
De nectarine blossom &honey is zoeter en daardoor pak ik die vaker in het voorjaar.
Die twee zijn echt mijn aanraders
De English pear & freesia en Mimosa & cardemom vond ik ook wel lekker, maar niet zo bijzonder dat ik ze vaker heb gekocht.

Ik weet dat de pomegranate noir veel verkocht wordt maar die vind ik juist te zwaar.

1 like

Zegt me niets. Waar koop je die?

1 like

Soms zijn ze bij TK Maxx (daar ken ik het merk van), en heb ze meegenomen toen ik in de US was. Weet eigenlijk niet of ze hier verkrijgbaar zijn, misschien via Amazon?
Black eclipse & amber vind ik goddelijk in elk geval en ze hebben ook een Library collectie met verschillende heel bijzondere geuren, vernoemd naar schrijvers. Ik vind hun geuren echt anders dan anders.

1 like

Wajow ik dacht een keer “even” naar de bbw winkel te gaan. 2,5 uur onderweg hahahahaahha. Sad 🥲

(Ben uiteraard niet van plan om dat snel te doen binnenkort 🥲)

Er zit een hotel naast van Fletcher, als je echt een shop bui hebt dan kan je ook nog naar Den Haag of Zoetermeer voor TkMaxx.
Ik denk groots :joy:

Maar nu valt de collectie tegen.

1 like

Dankzij het enthousiasme van iedereen hier over geurkaarsen werd ik ook weer helemaal enthousiast dus ik ben even langs TKMaxx gegaan en dit zijn mijn aankopen:

11 likes

Voor een gemiddelde geurkaars betaald je 6.99 tot 12.99, de meesten liggen rond de 9.99

1 like

BBW staat bij mij op 1, mijn “anders” is Goose Creek, deze zijn ook aardig sterk. Op nummer 2.

Had gisteren een hotelletje in Naaldwijk en ben o.a. bij TK geweest in Zoetermeer, heb daar een kaars meegenomen van DW, maar moet voor de zoveelste keer concluderen dat ik deze dus niet ruik als ie brandt… Helaas. Tuberose Oud is de geur. Vrij sterk droog, maar bij branden ruik ik het dus niet. Zo jammer want hou van alles waar Oud in zit.

Wat @Steady zegt dat klopt! Ze waren €10 per stuk.

Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb een uitgepakte waxmelt van yankee gehad. Hij is lichtroze en ik vind hem echt heel erg lekker ruiken. Nu zijn er meerdere lichtroze kaarsen dus geen idee welke geur dit is. Hij is vrij zoet, geen fruit of bloemen geur, meer suiker zoet zeg maar. Volgens mij zit er ook iets van vanille in.

Lekker vage omschrijving maar iemand een idee :sweat_smile:? Heb al zitten zoeken op de yankee site maar kom er niet uit!

Snowflake cookie?

1 like

Jij bent echt goed :sunglasses: denk het wel als ik het zo lees! Verklaart ook meteen waarom ik het niet kon vinden, die geur staat niet meer op de yankee site!

Dankjewel!!

2 likes

Als je alleen voor de kaarsen gaat zou ik zo’n lange reis echt niet aanraden hoor, de collectie was zeer miniem. De winkel is meer ingericht op de zeepjes/sanitizers, ze hebben wel een wand vol met kaarsen maar echt maar een paar verschillende geuren (dus het lijkt veel maar de keuze is weinig :joy:)

1 like

en dan niet showen wat je hebt gekocht :open_mouth: !?

2 likes

Haul van vandaag

15 likes

zo jaloers op je grote pot Spooky!

weet iemand of ze wellicht in Arnhem nog die geuren aanvullen?

1 like

iemand die ook zulke handige foto’s kan maken voor locatie Nijmegen?

Lekker toch, zo kan je een tijdje vooruit. Prachtige verzameling!

1 like

Ok denk dat ik maandag toch maar ga aangezien ik dan vrij ben :sweat_smile:

1 like

Hier ook naar de TK Maxx geweest en heb me ingehouden, alleen deze gehaald:

Ze hadden verder echt enorm veel en een hoop had ik alleen al voor de looks mee willen nemen :sweat_smile:

Zag ook echt superlekkere geurstokjes en roomsprays!

8 likes