Geurkaarstopic

Weet ik niet! Ik heb hem zojuist binnen gehad en mocht van mezelf een kaarsje aansteken. Dit is m’n eerste yankee candle ever haha! Heb alleen geen idee van de geur want stond niets op!

2 likes

Bestelt iemand van jullie wel eens via parfumdeo . NL? Ik vind het prijsverschil wel heel groot en twijfel aan de echtheid namelijk.

Huh, wat gek dat er niet zo’n plastic verpakking met de naam omheen zit. Maar wsl is het ook nog wel te raden welk kaarsje welke geur is.
Bevalt je eerste yankee candle? :blush:

Haha om eerlijk te zijn vind ik niet zoveel. Te zoet denk ik. Volgensmij is het cranberry ice want hij ruikt fruitig! Ja heel apart, hoop t ergens nog te ontdekken haha. Zat helemaal geen papiertje omheen, hoop bij de rest wel want heb totaal geen idee hoe bijvoorbeeld een glittering star ruikt :joy:

Haha nee ik kan me ook moeilijk een voorstelling maken van hoe dat ruikt :’)
Maar je kunt op internet wel beschrijvingen vinden van de geuren, met topnoot, middennoot (?), of zoiets. Denk dat je dan straks wel een glitterster kunt determineren :sunglasses:

Hm en anders is er vast op een gegeven moment iemand op internet te vinden met zo’n unboxing filmpje die alvast alle geuren er bij uitgezocht heeft.

1 like

Ja de ingrediënten en geuren staan er op, maar niet welke welke is. Aangezien ik totaal yankee candle beginner ben haal ik het er nog niet uit! Maar mocht ik nog iets vinden of morgenvroeg denken wauw totaal niet gezien laat ik het weten haha!

1 like

Ik vond deze ook wel vet haha, ter schaal, die middelste is dus een normale large jar van Yankee Candle. Ook 6 kg :joy:

@Paula je kan ook even een afbeelding van een grote kaars van de geuren van de theelichtjes opzoeken (bv “large jar cranberry ice”, door de kleur kan je het dan ook beter raden soms! Alleen als je meerdere rode hebt is het even goed verschil zoeken haha. Op de votives (kleine kaarsjes) zit wel gewoon een etiketje met een naam die hoef je niet meer te identificeren :relieved:

2 likes

Dit is echt de allerlekkerste geur voor in huis, wilde net komen vragen of iemand hier een goedkope dupe van kent haha.

1 like

Ik vind gold glow van sfeer ook heel lekker ruiken. Is te krijgen bij Leen Bakker.
Heb net een paar kaarsen van dw besteld, er was ook vanille tabak, ik hoop dat dat een beetje lijkt op dat luchtje van Tom Ford. Anders kan het altijd nog op de wc of heb ik m’n kerstkado’s al in huis

1 like

Goede tip! Dankjewel!!! Die grote kaars is mooi maar ik denk dat ik toch liever verschillende kleine heb zodat je kan wisselen haha! Kennen jullie veel verkooppunten in Brabant waar je zegt, daar moet je even n kijkje gaan nemen?

Ik gebruik daarvoor het liefste waxmelts! Die zijn ook klein dus dan kan je makkelijk afwisselen, maar ze geven wel net zo veel geur af als een grote kaars. Die kleine kaarsjes ruik ik nooit zo goed :see_no_evil:

Ik woon niet in Brabant dus kan je daar niet mee helpen sorry haha

Bij de Intratuin en Coppelmans verkopen ze YC! En ook Woodwick (ik snap die hype niet want dat geluid is ZO IRRITANT) en ze hebben best vaak kortingen op kaarsen.

Ik gok wel elke Intratuin en Coppelmans, maar ik ga altijd in Nuenen en daar hebben ze het sowieso.

2 likes

Vriend had super lief een nieuwe kaars voor me gekocht, is ie kapot :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

1 like

Ahhh zo jammer. Kan hij het ruilen?

1 like

Was via Bol, dus we krijgen gelukkig ons geld terug en dan kunnen we een nieuwe bestellen!

3 likes

Dat is helemaal fijn en dan kan je deze misschien toch nog branden.

Mijn herfst collectie:

30 likes

Heeft iemand al iets van YC of woodwick gekocht om in hun auto te hangen? Tevreden over?

Mijn zus heeft zo’n hanger van yankee candle en haar auto ruikt altijd heel lekker

1 like