Geurkaarstopic

Oooo hier wordt je spontaan gelukkig van! :heart_eyes:

2 likes

Door jullie wil ik echt naar de TK maxx. Al die kaarsen :heart:

2 likes

Ja dat heb ik ook! Beetje jammer dat er geen in de buurt zit

Ik trok net even de kast open waar al mijn geurkaarsen voor de herfst staan, zegt mijn vriend: zozo, aardige collectie!

Hij moest eens weten dat er op zolder een hele bak staat met allemaal nog nieuwe kaarsen die ik vorig jaar na kerst heb gekocht in de sale. :grinning_face_with_smiling_eyes::sweat_smile:

5 likes

Heb deze vandaag bij de action gekocht, alleen dan in de geur green herbs. Heb m nu 10 minuten aan, en je ruikt het echt al goed.

5 likes

Ja hier ook niet. Ga eind september naar Drenthe en denk erover dan een dagje Groningen te doen.

Ik ook! Ze zien er ook allemaal zo mooi uit.

Ik heb nog een halve Woodwick, een paar kleine Yankee Candles en een paar Appel Crumble van de Action. Ik moet het van mezelf hiermee doen.

Nou inderdaad. Staat nu een paar uur aan en ruik niks.

Welke tk maxx is dit?

In de Bijlmer!

Ahh jammer die is dicht morgen!

Mijn ervaring met Sand & Fog is tot nu toe altijd heel positief. De kaarsen ruiken goed tijdens het branden.

1 like

Dit is een van mn favoriete kaarsen. Voor mij is dit een echte winterkaars, ik heb al een paar weken zin in het najaar en winter :heart:

12 likes

Ben net nav dit topic langs de TK Maxx geweest, in zoetermeer. Het aanbod geurkaarsen was echt heel groot. Heb deze twee gekocht:

Moest me echt inhouden. Ze hadden ook heel veel geurstokjes dus ook maar deze meegenomen voor de wc:

8 likes

Kwam net de Yankee Spring 2022 collectie tegen, Japan themed omg :heart_eyes:

14 likes

Ik vind ze juist leuk haha (daarom heb ik er ook zo’n 20 :sweat_smile:), love de mooie labels en geurafgifte altijd top.

1 like

Ligt het aan mij of kan ik de Nederlandse insta van BBW niet meer vinden.
Hoop dat dit niets slechts betekend.

Ik kan het ook niet meer vinden…
:anguished:

Iemand hier al eens in de winkel van BBW geweest in Nederland? En is het de moeite waard?

Heel veel mensen. Daarom is dit topic heel populair ook.
Als je een beetje terug zoekt zie je de laatste meningen. In september volgt de herfst collectie.

1 like