Ik zal eens even kijken. Ik ben hier vooral omdat ik enorme fan ben van de TK Maxx geurkaarsen (en gelukkig ben ik niet de enige)
Huh ja vreemd ze staan ook niet meer tussen de mensen die ik volg. Ik mag toch echt hopen dat ze niet ineens halsoverkop besluiten om weg te gaan uit Nederland ofzo.
Ooh die verpakking van Marshmallow Fireside
Ik krijg gelijk sephora flashbacks naar de site is er nog. En Victoria secreta insta ook dus het zal een foutje zijn. Hoop ik.
Haha dat is precies de reden waar ik ze nog nooit heb gekocht. Omdat ik de potten te lelijk vind
Ik vind sommige geuren wel heel lekker en dan maak ik een uitzondering. Maar wel een gedoe met uit het zicht verstoppen als ik ze wil branden 🥲 Als de kaars is afgekoeld, gaat ie weer meteen de kast in.
Vandaag gehaald bij TK. Harvest Leaves staat aan maar m’n partner en ik vinden hem allebei goor whaha! Zo zonde. In de winkel teveel geroken denk ik dus kon het niet goed beoordelen.
Beetje spijt dat ik niet nog wat andere geuren heb meegenomen. Ik vind het idee van herfst en pompoen kaarsen zo leuk maar blijkbaar is het toch niet helemaal mijn ding.
Ik wilde eind september beginnen met het branden van herfst/winter kaarsen en het komt echt perfect uit met de lente/zomer kaarsen die nu nog aan de beurt zijn. Ik heb een soort van planning gemaakt wat ik wanneer nog ga branden
Ben echt volledig crazy Candle lady, I know, maar dit is hoe het het fijnst werkt voor mij. Ik heb nu Paris Cafe aanstaan
Hahah dit is geweldig! Own your passion!
Het scheelt dat al mijn kaarsen herfst/winter zijn, want ik kan het niet aan om in de zomer kaarsen te branden (te heet in mijn kleine kamer en hitte blijft lang hangen in huis), maar ik zou ook wel zo’n lijst willen maken. Ik ging mijn collectie opruimen en ik kwam er een aantal tegen achteraan waarvan ik echt was vergeten dat ze bestonden.
Ik kwam tijdens het ordenen van mijn geurkaarskast een ongebrande YC Coconut Peach Smoothie tegen, medium jar. Iemand die daar naar op zoek is? Het is niet mijn type geur
Wat een heerlijkheid allemaal Ik hou van kaarsen en van lijstjes! Ik ga het laatste restje van champagne toast branden terwijl ik aan de opruimchallenge ga beginnen.
Niet gekocht maar wel in het tuincentrum geroken. Ik vond hem heel lekker!! Niet mierzoet, beetje zoet en rokerig vooral.
Hahah grappig. Ik maak de mijne ook vandaag op en hetzelfde verpakking.
Ik heb er echt van genoten. Jij?
Café Sweets is echt mijn favoriete Woodwick! Samen met Autumn Harvest. Ik zit nu op de laatste laag van Café Sweets, die is echt heerlijk. Biscotti volgens mij
Ik ben dol op deze geur! Het geeft me een gevoel van ‘thuis’. Ik heb nog een nieuwe staan maar als deze ook op zou gaan dan zou ik champagne toast zeker opnieuw kopen. Ik ga nu beginnen aan twee WoodWick kaarsen, ik heb ze alletwee al eerder gebrand en ik wil ze opmaken. Black cherry en cinnamon chai.
Waar heb je de cafe sweets gekocht?
US Candles
Oooh deze klinkt echt top