Zo gezellig!
Oh ik zou eigenlijk wel willen weten hoe het ruikt als je ze allemaal tegelijk zou branden
Nou ook als ik ze niet aan heb ruik je ze ook al goed! Als ik binnen kom in de woonkamer komt de geur je echt tegemoet en dat vind ik heerlijk! Haha…
Het account van BBW is gehackt, staat op FB. Ze zijn bezig met het terugkrijgen van hun account.
GEEF ME 500 KAARSEN EN JE KRIJGT JE ACCOUNT TERUG - groetjes de Hackert.
Hahahahahaha
Soms krijg je bij een parfumerie een testertje op papier zodat je de geur kan ruiken. Dit moeten ze ook doen bij geurkaarsen!! Als ze dat dan 5 of 10 cent per papiertje maken dan kan je de hele online collectie thuis ruiken en daarna zonder zorgen bestellen:scream:
Ik ben ook bij TKmaxx geweest, ik vond de herfstkaarsen te zoet en kruidig maar heb wel een paar lekker frisse meegenomen!
Iemand nog tips om stickerresten te verwijderen? Ik ben bang dat warm water de kaars laat smelten en dat met chemicaliën het matglazen laagje beschadigt…
Dreft en lauw water!
Pindakaas!
Lampenolie werkt ook heel goed.
20% korting bij Notino op bbw en yankee candle.
Gelukkig heb ik geen geld
Same! En ik vind één is geen.
Ik zie wel dat ze weer wat nieuwe dingen toegevoegd hebben, maar gelukkig geen dingen die ik graag wil. Zit vooral te wachten op de herfst handzepen, maar notino heeft helemaal geen handzepen
Ik ben even aan het kijken op deze site en zie dw home. Dat is toch het merk dat ze verkopen bij tk max en waar jullie foto’s van posten?
Ik ben wel heel benieuwd welke herfstige geuren jullie mij kunnen aanraden! Ik wil er wel 1 of 2 proberen.
Ik vind pumpkin spice heel lekker maar bijvoorbeeld birthday cake ook.
Eigenlijk nog geen slechte ervaringen, wel dat ik dacht meh qua geur als in slechte keuze.
De herfst geuren zijn echt heel lekker.