Oeps
Die laatste 2 zijn zo lekker
Ik ken ze geen van allen maar ze krijgen goede reviews! Heel veel dank voor de tip; deze stonden niet op de BBW-site dus heb ik voor het eerst bij Notino besteld. Ik ben heel benieuwd.
Ik kreeg vandaag voor mijn verjaardag twee geurkaarsen van BBQ.
Hibiscus waterfalls (doet me denken aan de aloë Vera vaseline creme qua geur.
Pink lilac & vanilla (zoete warme vanille met iets bloemigs)
Zo lekker en zo goed uitgekozen door mijn verloofde
Wil je laten weten hoe die pistachekaars is?
Wat is jullie favo schone was/linnengeur kaars?
Zeker! Zal ik doen.
Soft Blanket van yc
Love it
Ik wil Cinnamon Spiced Vanilla ook graag bestellen, maar die blijft nog wel even staan (hoop ik)
Sun Drenched Linen van b&bw en Linen and Lavender van b&bw. Zijn volgens mij allemaal te krijgen bij notino op dit moment. Sun Drenched Linen is wel echt een heftige geur, als je snel hoofdpijn krijgt zou ik voor Linen and Lavender gaan
Ik heb voor mn verjaardag de Nirvana holy van Baobab gekregen, ruikt naar lelietjes-van-dalen, muskus en cipres. Hij is 3kg

Ik heb Caramel Toasted Sesame van WoodWick aan staan, heerlijk! Heb hem gekregen en vind het een heerlijke geur, maar kan niet echt wennen aan dat knisperende lontje haha.
Oh die lijkt me heel lekker!
Aah thanks voor deze super goede tip! Ik heb net Warm Vanilla sugar en Spiced Gingerbread besteld. Ik wilde ook pumpkin spice van DW home maar die hadden ze niet helaas.
Bij Brandt heb ik Wild Tobacco en Groene thee + magnolia + witte musk besteld. Allebei heerlijke geuren en net wat minder heftig dus fijn voor in mijn (kleine) werkkamer.
Geen idee of dit topic hiervoor bedoeld is maar heeft een van jullie wel eens zelf kaarsen gemaakt? Kom dat soort filmpjes wel eens tegen op TikTok en raak helemaal geïnspireerd maar heb geen idee waar je die spullen haalt, of het een beetje makkelijk en leuk is. Iemand ervaring mee? Of toch maar gewoon kopen ipv moeilijk doen😂
Ik heb echt een rollercoaster meegemaakt tijdens het lezen van dit topic
→ wow wat een dure merken zijn hier populair, 25e per kaars is echt veel
→ goh toch wel leuke kaarsen, en lekker zo te horen, als ik die ene kaars die ik al wou ga bestellen kan ik er misschien wat proberen
→ OKE ja toch wel duur, als je er een paar à 20-30e gaat bestellen tikt dat wel aan
Dus nu aan het kijken of ik het terug kan brengen naar een kaars of 2 maar alsnog wel dure grap om op de gok te bestellen, hopen dat ik het een beetje kan inschatten haha
Ik heb het meerdere keren gedaan, en vond het wel leuk.
Er is een tijdje een hype geweest om het in Engelse theekopjes te doen (ik denk 2014?) en daar heb ik aan meegedaan. Ben toen nog speciaal naar de kringloop geweest voor mooie kopjes.
Geurolie heb ik toen niet toegevoegd want ik vond heet kaarsvet al spannend genoeg.
Als je het eens wil uitproberen zou ik het laagdrempelig houden en niet al te veel dingen kopen. In principe kun je een (restje van een) kaars omsmelten en in een glaasje, kopje of blikje doen.
Lont moet je wel hebben, dat heeft Rayer vaak bij hobbywinkels als Pipoos. En een potlood of ander stokje om de lont mooi in het midden van de kaars te houden als hij stolt.
Ik smelt mijn oude kaarsen wel eens om met mijn tante, lontjes hebben we van bol en we voegen zelf dan geurolie toe. Echt heel simpel. Als je from scratch wil beginnen zou ik eens op youtube kijken!
Leuk! Ik zal eens wat filmpjes opzoeken