Mijn Notino-bestelling is al bezorgd! Lekker op tijd en alles was goed gegaan met het transport.
Ik heb ze alleen nog ongebrand geroken omdat ik ze nu nog niet kan branden, maar hier mijn voorlopige review:
Paris Café - Deze ruikt naar Café Noir-koekjes! Een lekkere koffiegeur. Ik ben zelf niet echt een koffiedrinker (ik vind het te bitter) maar ik vind het zo lekker ruiken. Echt een huiselijke fijne lucht.
Cinnamon Spiced Vanilla - Ook heerlijk. De geur komt het best in de buurt van kaneelbroodjes, denk ik. Warm en zacht, comfortabel. Geen geur die superbijzonder is maar ‘gewoon’ lekker.
Pistachio Ice Cream - Vaak heeft iets de naam ‘aardbei’ en dan ruikt het naar kunstmatige aardbei en niet naar echte aardbeien. Daar was ik met pistache ook bang voor maar ik vind pistache zo lekker dat ik het toch gegokt heb. Deze kaars ruikt gewoon echt naar pistache-ijs. Heel zoet, maar echt pistache. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit teveel vinden qua zoetheid, en ik moet nog even kijken hoe het is als hij brandt, maar ik vind dit wel lekker! Ik ben echt verbaasd dat ze zo goed de echte geur van pistache-ijs hebben weten te vangen in deze kaars.
White Gardenia - Mijn beste vriend had deze geur aangeraden, hij zei dat ik deze blind kon bestellen omdat hij mijn smaak kent. En hij had gelijk. Ik denk dat dit de sterkste is van de geuren, want het was het eerste wat ik rook toen ik de doos opende. Heerlijk bloemig en fris, en een mooie tegenhanger van de andere zoete geuren die ik besteld heb. Zo kan ik mooi afwisselen.
Als ik ze ga branden laat ik nog wel even weten hoe sterk ze zijn. Maar ik ben positief verrast vooralsnog, alle geuren spreken me aan.
Maar voorlopig is het wel even klaar met kaarsen kopen want ik heb nu echt genoeg.
Alleen Autumn Glow van YC wil ik mezelf nog toestaan omdat ik die nog niet in het groot heb, maar verder niet meer.