Geurkaarstopic

Vandaag in Groningen geweest dussss ook even langs de TK Maxx. Ik vond de herfstgeuren wat tegenvallen, vond de meeste niet lekker en heb ook al (te) veel yankee candle herfstgeuren. Heb wel een lekkere DW die naar coffee ruikt en een diffuser van sand + fog die er ook in kaars was - too many kaarsen haha. Maak later als ik thuis ben nog wel een foto van de geuren :relaxed:

Was eerder deze week ook nog bij de Action en daar hadden ze weer ruime hoeveelheid van de rode airwick geuren. Weet nu alleen niet meer welke van de twee (mat glas vs versierde glas) nou het lekkerste was :joy:.

Vanavond snel de kaarsjes aanzetten anders krijg ik nog een koopverbod haha

4 likes

Ik ben weer gezwicht bij Tk Maxx voor 2 kaarsen van DW Home. :ok_hand:

2 likes

Heb even gekeken en m’n DW Home candle is de chestnut praline latte geur

En van Sand and Fog (of ja Sand and Paws, ‘odour neutralising’) de teakwood.

Beide lekkere luxe geuren

4 likes

1e kastje alvast klaargemaakt voor herfst/winter :smirk:

15 likes

Mijn Notino-bestelling is al bezorgd! Lekker op tijd en alles was goed gegaan met het transport.

Ik heb ze alleen nog ongebrand geroken omdat ik ze nu nog niet kan branden, maar hier mijn voorlopige review:

Paris Café - Deze ruikt naar Café Noir-koekjes! Een lekkere koffiegeur. Ik ben zelf niet echt een koffiedrinker (ik vind het te bitter) maar ik vind het zo lekker ruiken. Echt een huiselijke fijne lucht.

Cinnamon Spiced Vanilla - Ook heerlijk. De geur komt het best in de buurt van kaneelbroodjes, denk ik. Warm en zacht, comfortabel. Geen geur die superbijzonder is maar ‘gewoon’ lekker.

Pistachio Ice Cream - Vaak heeft iets de naam ‘aardbei’ en dan ruikt het naar kunstmatige aardbei en niet naar echte aardbeien. Daar was ik met pistache ook bang voor maar ik vind pistache zo lekker dat ik het toch gegokt heb. Deze kaars ruikt gewoon echt naar pistache-ijs. Heel zoet, maar echt pistache. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit teveel vinden qua zoetheid, en ik moet nog even kijken hoe het is als hij brandt, maar ik vind dit wel lekker! Ik ben echt verbaasd dat ze zo goed de echte geur van pistache-ijs hebben weten te vangen in deze kaars.

White Gardenia - Mijn beste vriend had deze geur aangeraden, hij zei dat ik deze blind kon bestellen omdat hij mijn smaak kent. En hij had gelijk. Ik denk dat dit de sterkste is van de geuren, want het was het eerste wat ik rook toen ik de doos opende. Heerlijk bloemig en fris, en een mooie tegenhanger van de andere zoete geuren die ik besteld heb. Zo kan ik mooi afwisselen.

Als ik ze ga branden laat ik nog wel even weten hoe sterk ze zijn. Maar ik ben positief verrast vooralsnog, alle geuren spreken me aan.
Maar voorlopig is het wel even klaar met kaarsen kopen want ik heb nu echt genoeg. :see_no_evil: Alleen Autumn Glow van YC wil ik mezelf nog toestaan omdat ik die nog niet in het groot heb, maar verder niet meer.

12 likes

Ik denk dat ik ook maar in Amerika ga bestellen. Het duurt wel lang voordat de BBW in NL herfstgeuren krijgt, als ze die nog krijgen…Krijg ik een nieuwsbrief, met ‘je favoriet zijn hier!’ Allemaal oud spul wat absoluut niet mijn favorieten zijn…

3 likes

Wacht dan wel tot ze een sale hebben, anders kom je echt erg duur uit met alle kosten om het naar Nederland te krijgen er nog bij. Maar meestal is er elk weekend wel een sale daar. Je wordt in de b&bw communities ook echt geshamed als je kaarsen voor de volledige prijs koopt. Nou sorry hoor, heb niet bepaald een keuze hier met die ene sale in het kwartaal

1 like

Haha nee inderdaad, die sale stelt hier niks voor.

Ik ga het in de gaten houden! Het jammere is dat we deze maand eigenlijk in Amerika zouden zitten en ik van plan was daar te kopen. Hopelijk volgend jaar…

1 like

Ah dat is flink balen ja! De laatste keer dat ik in Amerika was (eind 2018) had ik nog geen geurkaarsverslaving, dus ik heb ook wel weer zin om naar Amerika te gaan en daar naar een b&bw gaan die wel een goed assortiment heeft. Ze hebben daar nu gewoon al de wintercollecties in sommige winkels 🥲

Ja ik volg een paar mensen die herfst/halloweenshoppen op youtube en veel was al niet eens meer verkrijgbaar… Het is ook jammer dat die kaarsen zo zwaar zijn, maar een extra koffer inchecken is voordeliger dan het naar mezelf toe sturen :stuck_out_tongue: Ik was er voor het laatst de zomer voor Covid en had er toen 2 in mijn rugtas gestopt als handbagage, daarna spijt dat ik niet meer had meegenomen haha.

1 like

Mijn horoscoop van deze week :joy::joy::joy::joy::joy:

22 likes

Oh no ik ben al sinds 08:30 aan het thuiswerken en ben helemaal vergeten een kaars aan te steken bedenk ik me nu! Ik probeer daar op zulke dagen altijd gebruik van te maken omdat ik normaal niet zo lang thuis ben en je dan niet mooi kan laten poolen

Snel doen

4 likes

De laatste paar 3 wicks bij b&bw zijn nu in de sale voor 19,90. Dan vermoed ik dat de herfstkaarsen nu echt wel snel eraan komen.

2 likes

Jaaaa goed nieuws

1 like

Weet iemand met welke code je 10% welkomst korting krijgt bij BBW? Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief maar krijg maar geen mail en wil wel korting :joy:

HI10BBWNL

1 like

:sleepy:

Toch bedankt!

1 like

Hè shit, die gebruikte ik de laatste keer en toen werkte hij nog. :sob:

Ja jammer! Maar ach, nog steeds een mooie korting.

Ik heb nu deze besteld:

image

image

Mahogany Teakwoord heb ik al en vind ik heel lekker, dus even nog een besteld nu er korting was. Dark Kiss had ik in de winkel geroken maar niet meegenomen, daar had ik toch wel spijt van dus nu alsnog eentje gekocht!

2 likes

Misschien komt de nieuwe collectie zelfs morgen al aangezien ik de mail staat dat de korting alleen vandaag is :heart_eyes:

Ik ben te enthousiast

2 likes