Deze zijn allebei zo lekker!
Het is zo ver. Ik mag geen geurkaarsen meer kopen van mijn vriend. ‘we hebben onderhand tot 2030 geurkaarsen in huis’.
Tja…
Dan koop ik ze gewoon niet meer waar hij bij is, want tellen doet ie ze toch niet
Haha inderdaad!
Mijn vriend vroeg laatst ook of het niet genoeg was, maar toen ik terug kwam van trainen was hij film aan het kijken en stond mijn theetje al klaar, inclusief brandend geurkaarsje en aan de pool te zien had hij hem al een tijdje aan staan hahaha
Ik vind hem lekker sterk ruiken bij het branden!
Vierde kwartaal van dit jaar dus al ik ben heel benieuwd. Amsterdam is dichterbij voor mij dan Leidschendam
Hahaha! Geweldig! Mijn vriend zou er verder ook niet moeilijk over doen als ik er weer een paar zou kopen, want zodra er eentje staat te branden vind ie het altijd wel lekker en gezellig. En daarbij, ik heb een geurkaarsen obsessie, hij voor gereedschap. Ieder zn meug
Ik had dat idee al omdat ook Victoria Secret komt. VS wordt de volledige collectie dus ik ben benieuwd of deze collectie ook groter wordt.
Omg wat een goed nieuws!!
Ik was naar de TKMaxx net in Amsterdamse Poort en het viel me echt tegen
Je moet echt naar die in West gaan! Elke keer als ik bij Amsterdamse poort ben, ben ik ook teleurgesteld. In West ga ik nooit met lege handen de deur uit
Ik wil jullie geurkaarsen hart niet breken, maar zijn de geurkaarsjes van de I.KEA een beetje oke?
Ik vind de Vanille echt prima!
Is dat een andere dan Osdorp??
Nee West is Osdorp idd, Amsterdamse poort is Bijlmer.
Top dankje! Weer een reden om er naar toe te moeten heheh
Ik ben gisteren eindelijk gezwicht voor de bovenste haha. Ik vind hem zo lekker ruiken, dus ik hoop dat hij ook zo lekker ruikt als hij brandt.
De autumn glow is een van mijn favorieten voor de herfst en om geen verzendkosten te hoeven betalen de warm cashmere mee besteld. Ben daar heel benieuwd naar.
Nu alleen even wachten tot m’n verkoudheid over is zodat ik ook daadwerkelijk iets ruik hahaha.
TK Maxx in Almere was beter gelukkig, had dit in mijn mandje gegooid en heb er uiteindelijk 4 meegenomen naar huis.
I want reviews
Heerlijke friszoete geur, weet niet zo goed hoe ik het anders moet beschrijven. Ik vind de verpakking ook echt prachtig