Geurkaarstopic

Ze mogen nu wel komen met die bbw kaarsen! Straks komen de kerst kaarsen in februari.

5 likes

Weer een algemeen antwoord via instagram dat ze een paar maanden achterlopen we de site in de gaten moeten houden.

1 like

Krijgen ze dan ook de kaarsen met die mooie versieringen op het glas net als in Amerika? :heart_eyes: Ik zeg altijd dat ik nooit zo gek zou worden om 30 euro voor een kaars zou betalen, maar soms moet je een uitzondering maken.

1 like

Aluminiumfolie om de kaars heen vouwen met een kleine opening bovenin! Uiteraard wel in de gaten houden dat de kaars niet lang te heet blijft, anders kan het glas knappen.

Edit: zo dus

3 likes

Pff wat een aanfluiting die Nederlandse Bath & Bodyworks. Ik snap dat het logischer is dat de herfstcollectie nu pas komt, maar ik wil gewoon meer keus hebben dan 10 geurkaarsen en 6 handzepen. Ben benieuwd of de Halloween ook komt.

1 like

Yankee Candl bij Zalando Lounge!

1 like

Jaaa! Ik heb er nu 5 in mijn mandje, maar mag er max 2 bestellen van mijzelf. Ik heb reeds sweet honeycomb en surprise snowfall in groot formaat, dus wil er liefst geen dat er te hard op lijken, maar dat vind ik zo moeilijk in te schatten. Welke zouden jullie kiezen?

• Evergreen mist
  • Lavender & oak
  • Fig & clove
  • Candlelit cabin
  • Autumn glow

0 stemmers

2 likes

Ik heb Autumn Glow besteld, de enige die ik dit jaar nog mocht aanschaffen van mezelf. :sweat_smile:
Alleen komt de bevestigingsmail maar niet binnen! Hebben jullie dat ook?

1 like

Ik heb Evergreen Mist en Arctic Frost (elevation) besteld. Evergreen Mist als back-up want die is een van mijn favoriete. Warm and cozy was helaas uitverkocht, anders had ik daar ook een back-up van besteld.

Top: Crisp Air, Peppermint, Bergamot
Midden: lavendel, rozemarijn, eucalyptus
Basis: Artic Musk, Vanille

Top: Den, Sinaasappelschil, Boslucht
Midden: Berk, Eucalyptus
Basis: Balsem, Vanille, Pijnboom

@FrauHelga ik kreeg wel direct een bevestigingsmail.

3 likes

Is de vanille in Evergreen mist erg aanwezig?

1 like

Ja bij mij wel binnen gekomen, maar er leek in eerste instantie iets niet goed te zijn gegaan met de betaling… alles even gecheckt, het bedrag was afgeschreven en ik had de bevestiging in de mailbox gelukkig.

1 like

Nee ik vind van niet! Vind hem heel fris, met (best natuurlijke) dennengeur. Veel van de geurnoten zou ik niet kunnen benoemen, als ik aan de kaars ruik. Geurnoten kunnen misschien een beetje misleidend zijn. Vind het geen chemische geur, als je begrijpt wat ik bedoel haha. Is jammer dat we geen proefgeurtjes kunnen opsturen hè hahaha.

1 like

Ah oké! Ik heb nog steeds geen mail van Zalando, enkel die van PayPal. In mijn account staat wel dit gelukkig:

Edit: alsnog een mailtje gekregen, wel heel laat! Ik hoop dat de kaars echt binnenkomt want deze stond al een jaar op de verlanglijst, maar alleen voor een goede prijs.

B&BW Amerikaanse site heeft alle 3 wicks voor $15.50. Iemand houdt mij tegen pls

Klinkt top! Ik heb deze besteld, samen met autumn glow :heart_eyes:

3 likes

Nope ik ga het niet doen. Wacht wel tot ze in Nederland komen. En anders gewoon volgende maand

Ik heb echt geen ruggengraat :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

vind dit zo frustrerend ik wil heel graag Autumn glow maar doordat ik niet waar het naar ruikt durf ik niet te gokken. (Als in, ik wil eerst ruiken zodat ik niet een kaars terug hoef te sturen weer naar een webshop ofzo. vind ik rude, als je dat uberhaupt al terug mag sturen?)

Ik heb Autumn Glow en ik vind hem heeeeeel subtiel. Ik ruik hem amper. Ik zou ‘m beschrijven als warm en bloemig. Ik zou deze overslaan.