Geurkaarstopic

Ik snap je probleem! Heb je misschien een winkel in de buurt, waar ze veel geurkaarten verkopen? Misschien kun je eens gaan snuffelen en gewoon een notitie maken welke je lekker vond en die je misschien ooit eens zou willen kopen. Mocht er dan weer eens een uitverkoop zijn zoals nu, dan weet je welke kaars je kunt kopen.

Ik zou denken dat je de kaars terug mag sturen, mits hij niet gebrand is.

Vind hem zelf eigenlijk niet eens zo subtiel haha. Maar goed, iedereen heeft ook een andere smaak qua geuren.

1 like

Ik denk enkel de intratuin hier een dorp verder denk ik. :thinking: Ben het niet zeker
Lijkt me echt zo chill om eens naar een fijne winkel te gaan.

2 likes

Ik ben zelf ook nog nooit bij een echt grote/fatsoenlijke winkel geweest helaas. Wil ik wel eens gaan doen haha. Wat ik ook fijn vond, is een hoop van die yankee votives te kopen. Dan kun je verschillende geuren proberen, zonder meteen een groot bedrag kwijt te zijn, of kans te hebben dat je met een kaars blijft zitten die je niet lekker vindt ruiken. Ik geloof dat woodwick ook van die kleine kaarsjes heeft.

3 likes

Bedankt voor de votives tip! Ik had er al vorig jaar ofzo al naar gekeken, maar toen uiteindelijk niet besteld. En was het bestaan ervan inmiddels alweer vergeten. Die aanbieding bij zalando lounge van de yankee kaarsen ziet er goed uit, maar om puur op uiterlijk te bestellen, dat durf ik toch niet aan. Dus zo net dankzij jouw post een hoop votives besteld, hopelijk zitten er vele lekkere geuren tussen!

7 likes

wooow via waar heb je besteld? :heart_eyes:

1 like

https://www.sensationalhome.nl/catalogsearch/result/?q=Votives geen idee of de prijzen vergelijkbaar zijn bij andere winkels, maar hier is wel lekker veel keuze. En gratis verzending boven 30 euro.

1 like

Dankjewel! ik ga de link even opslaan!

Jaaa dit is een goeie tip van @Geo ! Zo heb ik het voor ik de geuren kende ook gedaan. Als het een geur is die je minder bevalt, zit je niet meteen met een joekel van een kaars opgescheept.
Zo heb ik ook Autumn Glow leren kennen. Wat mij betreft mag hij zsm bezorgd worden want ik vind die zo lekker.

3 likes

Nou, Vanilla Pumpkin van Dw Home ruikt lekker in de pot, maar zodra ie brand… :unamused: Apple Pie is daarentegen wel super lekker.

1 like

Ik had dit niet te weten moeten komen :sweat_smile:

Ik ook niet🥲

Ik ga denk ik ook wat votives bestellen om uit te proberen. Ik hou alleen echt niet van vanille-achtige of erg zoete geuren. Ik heb nu ‘A calm and quiet place’, ‘Seaside woods’ en ‘Candlelit cabin’ in mijn mandje. Welke moet er dan absoluut nog bij?

Lekkere frisse geur :heart_eyes:

3 likes

Heb je deze in Nederland gekocht of via de Amerikaanse shop?

Amerikaanse! Heb in dit topic ook mijn ervaringen daarmee beschreven, dus dat kun je teruglezen als je wilt.

Deze ruikt vergelijkbaar met Crisp Morning Air, maar dan iets zoeter. Doet mij een beetje denken aan old Spice bearclaw

Ooh ik had gisteren Spiced Gingerbread voor het eerst aan en de hele benedenverdieping ruikt nu nog naar versgebakken taai taai. Zó lekker!

4 likes

Ah ja dacht al dat ik dat gelezen had 🥲. Die andere geur klinkt inderdaad ook wel lekker maar hoop toch dat crisp morning air terug komt in NL.

2 likes

Oh dat denk ik wel hoor! Nederland is gewoon traag 🥲

1 like

Nieuw collectie in het tuincentrum. Ik ga het niet proberen. Moet echt even op gaan branden.

2 likes

Oooh die van Zara? Is-ie er weer? Ik keek vorige week en toen waren ze er nog niet. Die is zo lekker.