Geurkaarstopic

Bolsius is wel een bekend merk, is dit dan een soort meer stijlvolle lijn van hen? Leuk

Ik bedoelde de collectie. Waren echt veel nieuwe geuren, de caramel was wel echt lekker.

2 likes

Oooh! Ook lekker :grin:

Deze ruikt lekker ontspannend. De eucalyptus en de berries mixen echt tot een heerlijke combinatie

3 likes

Dit is mijn favoriet van mijn nieuwe kaarsen tot nu toe. Warm, notig en dan een vleugje lavendel. Echt heerlijk.

4 likes

Ik wou bij de Nederlandse website van Bath&Bodyworks bestellen. Blijkbaar zijn de verzendkosten naar België 6,95€, wat ik persoonlijk wel veel vind?

Dat is een normale prijs toch? Genoeg websites waar ik dat bedrag nog steeds moet betalen als het vanaf een ander land verzend word!

2 likes

Mij kaarsen van Zalando zijn binnengekomen. Helaas was één kaars stuk gegaan in de post. Iemand een idee hoe ik deze kaars toch nog kan branden?

Sowieso Zalando mailen, ik kreeg toen gewoon mijn geld terug. Mijn vader heeft toen heel voorzichtig het glas verwijderd (weet niet precies hoe) en de kaars heb ik in stukken gehakt zodat ik ze kon branden in zo’n waxbrander

Ruikt heerlijk naar dennen met een beetje eucalyptus :heart_eyes:

8 likes

Ik krijg mijn geld ook terug gelukkig, maar ik vind het zo zonde van de kaars. Bedankt voor de tip, ik ga het eens proberen…

1 like

Misschien kan je met een hamer het glas eraf tikken?

1 like

Glas verwijderen, voorzichtig om kaarslont heen snijden zodat je die kunt recyclen. Nieuwe pot scoren en het kaarsvet au bain marie smelten. Lont plakken in de nieuwe pot, kaarsvet als het 45-50 graden is teruggieten.

Hopelijk lukt het! Anders idd in een waxbrandertje

4 likes

Ik was laatst met mijn vriend in de stad en omdat ik bijna jarig ben mocht ik van hem wat kaarsen uitzoeken bij TK Maxx en dit is de buit

Gekregen van mijn vriend dus maar wel zelf uitgezocht

12 likes

Ja ik vind die erg lekker ruiken en inderdaad fris en zurig tegelijk!

1 like

De afgelopen dagen heb ik niets van de nieuwe kaarsen gebrand, maar omdat ik vandaag de hele dag thuis ben heb ik net de Cinnamon Spiced Vanilla aangestoken. Dan kan 'ie lekker poolen.

Hij is zó lekker! Het is ook als hij brandt geen bijzondere geur, maar gewoon fijn, aangenaam en zoet. Niet overheersend maar wel merkbaar.
Een paar jaar geleden had ik kleine geurkaarsjes uit Duitsland, in de geur ‘weihnachtsmandeln’ (van die gebrande amandelen die je op de kerstmarkt kan kopen). Daar lijkt 'ie heel erg op. De kaneel is merkbaar maar niet overheersend, het is meer vanille en suiker die je ruikt. Een hele prettige geur die volgens mij een crowdpleaser is, want hij is niet te sterk en niet te spicy. Geen hoofdpijngeur in ieder geval.

Ik vind het fijn om het binnen extra cosy te maken nu het buiten zachtjes regent en het niet zo licht is.

13 likes

Wat is dat bord erachter ook leuk!:heart_eyes:
Waar komt het vandaan?

Ik heb nu eindelijk ook een echte werkplek en dus ook een kaars voor daar.

Ik ken het merk niet (ik heb het gehad) maar het is een aanrader.

6 likes

Vorig jaar gekocht bij Ali. :orange_heart:

3 likes

Zooo jammer, mijn Zalando lounge bestelling is binnengekomen… 3 kaarsen stuk! Heb contact met de klantenservice opgenomen in de hoop dat ze mij een tegemoetkoming doen…

1 like

Oeps, ook onderweg nu.

4 likes