Geurkaarstopic

Aaah nee wat balen, die van mij zijn onderweg. Ik vrees nu al het ergste

Ze waren wel zeer goed ingepakt bij mij. Ik hoorde het glas al wanneer ik ze uit de doos nam :cry:

1 like

Ik ook, DHL komt vanmiddag… :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

Die van mij zijn er ook sinds vandaag, allemaal heel!
Autumn glow staat al aan, heerlijk. En heb nog Tonka Bean & pumpkin, Crisp Campfire Apples en Cherry Blossom. Allemaal op de gok besteld maar allemaal lekker :heart_eyes:

8 likes

Nooo DHL heeft ineens het bezorgmoment een dag verzet! Nog een dag langer spanning.
Ik heb 1 kaars besteld dus ik hoop dat Zalando hem wel stevig in de doos heeft gedaan.

1 like

Deze is echt heel sterk en spicy. De kaneel heeft echt de overhand

7 likes

Eerste heb ik nog nooit geroken maar lijkt me erg lekker, en Christmas cookie is echt m’n fave :purple_heart:

5 likes

Oeeh wil je laten weten hoe de Christmas Eve Cocoa ruikt?

1 like

Bij mij autumn glow ook aan het branden! Ik ben fan van de geur, maar vind hem wel tamelijk subtiel? Of licht het aan mij en mij slecht ontwikkelde neus?

Ik ben het met je eens! Jammer wel.

Ik mag toch hopen dat ze dan ook meteen herfstgeuren erbij doen, want dit hoorde nog bij de zomercollectie in Amerika 🥲

Edit: even mijn hoofd eruit geknipt

4 likes

Alle bbw kaarsen, inclusief nieuw zijn nu €19,90

1 like

Ik koop echt pas weet herftkaarsen…

Volgens mij staat er een herfst kaars op, die Apple poisen ofzo

4 likes

Wicked Apple is van de Halloween collectie! En die heb ik al 🥲 wel een aanrader als je van zoete geuren houdt. Vind het echt weer tegenvallen dit. Hoop dat notino straks gewoon de herfst erop gooit

1 like

Ik denk ook dat ze het een en ander achterhouden voor Amsterdam. Niet slim.
Welke vestigingen vallen nou ook onder de Europese bbw? Turkije dacht ik?
Misschien dat we daar kunnen zien hoe uitgebreid de collectie is.

Ik ga het niet doen. Ik ga het niet doen. Ik ga het niet doen.

*loopt bij laptop weg

1 like

https://www.bathandbodyworks.com.tr/ev-kokulari/buyuk-mum

Veel meer geuren maar geen herfst.

Ik ga morgen naar de Westfield Mall. Ben benieuwd wat ze daar bij BBW hebben staan qua geurkaarsen.

2 likes

Subtiel als in dat je hem niet goed ruikt? Ik rook m namelijk wel goed in huis toen hij aan het branden was.

@Steady bereid je voor op teleurstelling. Ik had hoge verwachtingen paar weken geleden maar vond het echt niks wat er stond (weinig geuren en maar 1 die ik wel oke vond)

Had ik me al voorgenomen. Heb het al vaker gelezen, dus ik stel me maar niks voor dan valt het vast mee. Ik ga vooral voor Victoria’s Secret, die zit ernaast.