Ik vind Coastal sunset een aanrader, en Black amber & citrus
Wat een mooie foto, kan zo in een reclame!
Ja ik heb eens zo’n hanger gehad van YC, was wel ok maar ging wel kort mee (na een week of 3 al weinig geur).
On a different note: ik heb voor mijn werk een paar jaar geleden onderzoek gedaan naar geurkaarsen (wat echt een droom was!) en kan ook het Italiaanse merk Millefiori aanraden. Is gelieerd aan YC maar heel andere producten en geuren. Vooral Spa & massage Thai is echt lekker vind ik, hele frisse maar toch Oosterse geur
Wat onderzocht je precies en wat kwam er nog meer uit? Je maakt me nieuwsgierig
Het was consumentenonderzoek, naar hoe mensen in verschillende landen geurkaarsen gebruiken, hoeveel geld ze er aan besteden, wat ze belangrijk vinden etc. Kan de uitkomsten helaas niet delen want was in opdracht van 1 van de grote merken
Ik heb de yankee candle adventskalender nu al binnen, echt snel,
Millefiori ziet er mooi/lekker uit! Helaas wel zelfde prijsklasse of nog prijziger dan haar concurrenten
Bedankt voor deze tip! Fijn dat ze aanbiedingen hebben en veel kleine yankee candles. Zo kan ik mooi heel wat geuren uitproberen. Wel veel meer geld uitgegeven dan ik van plan was haha.
Zo lekker!!!
Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met de geurkaarten van Dille en Kamille of Ikea. Ik had vooral zin in herfst/winter geuren.
YC: autumn glow, spiced orange, Christmas cookie, sweet maple chai, holiday hearth, frosty gingerbread, surprise snowfall, golden chestnut, vibrant shaffron, lemongrass and ginger, coastal living (Voornamelijk votives)
Woodwick: White tea and jasmine
Hele lijst, het vermijden van de verzendkosten was te verleidelijk. Nu al heel veel zin om de eerste te gaan branden
Zal ik zeker doen!
Wat een leuk idee om het stickertje op het glas te plakken!
Wie weet een Yankee Candle verkooppunt in Noord Holland? Liefst kop van Noord Holland
Tip van flip; wax.melts van YC passen precies in de cups van grote waxinelichtjes. Op deze manier kun je super makkelijk afwisselen zonder je brander schoon te moeten maken!
In vind dit leuk van andere topics.
Ik heb deze maand ‘sweet maple chai’ opgemaakt en ‘christmas cookie’ nieuw gekocht.
En deze van @dombo gehad.
Ik schrik een beetje van de hoeveelheid nieuwe kaarsen die ik heb (ben aan het schoonmaken) maar het is ook een hobby.
Amazon heeft hem voor een leukere prijs!
Ik heb ze hier staan, maar nog niet gebrand.
Zo in het glas ruiken ze lekker.
@suus dit inderdaad, nee white honey volgens mij nog nooit gehad. Vind woodsmoke wel echt een herfstgeur