Geurkaarstopic

Ik ben gek op geurkaarsen maar mijn tata kant denkt toch ook wel “je steekt nu gewoon geld in de fik”. Dus wat geef jij gemiddeld uit (€) aan één geurkaars?

• 0 - 5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-25
  • 25-30
  • Meer dan 30

0 stemmers

Vind de prijzen die ik hier regelmatig voorbij zie komen echt te absurd voor woorden.

Tja, het is maar net waar je van houdt denk ik.
De één geeft veel geld uit aan merkkleding, de ander aan uitgaan / restaurants, weer een ander aan geurkaarsen.

17 likes

Als je vindt dat het het waard is en je kan het lijden, prima toch?

5 likes

In de lidl folder van volgende week yankee candles gespot!

11 likes

Mijn Autumn Glow kaars (van Yankee Candle via Zalando Lounge) is bezorgd en hij is niet beschadigd tijdens transport! :orange_heart: Hij staat al te branden. Zo blij mee.

@Mimosa Autumn Glow is bij mij wel goed merkbaar maar ik vind de geur wel wat subtieler dan de geuren van bijvoorbeeld Bath & Body Works.

5 likes

Aaaaah helaas 1 kaars in stukken, zo jammer Red Apple Wreath ruikt zo lekker…
Maar… Spiced oranje en Autumn glow zijn wel heel gebleven dus dan kan ik daar in ieder geval van genieten!

Ik zag op insta bij een vriendin van mij dat de Halloween lijn in de winkel ligt bij Bath and bodyworks. Ook wat fall dingen. Hopelijk staat dit ook snel online!

Maar ze zei in d’r stories dat de meeste fall dingen pas in November kwamen.

Dus in februari krijgen we dan kerst kaarsen?

2 likes

Hahaha dit zei ik net nog tegen mijn ouders :joy: Er zijn ook echt 6 of 7 verschillende herfstcollecties uitgekomen sinds juli, dus ik hoop dat ze wel een paar dingen samenvoegen, anders redden ze februari niet eens 🥲

1 like

Ja precies ja… Wordt nog spannend dus… Maar ik vind het wel een enorme teleurstelling zo…

2 likes

Bath en bodyworks heb ik nog niet geprobeerd, maar heb de indruk dat mijn andere Yankee kaarsen wel harder ruiken. Ik heb wel echt een slechte neus dus het zal daar dan aan liggen helaas.

Ben vandaag bij BBW geweest en er stonden 3 geurkaarsen voor Halloween, maar niet echt de moeite waard. De kaarsen zien er ook een beetje cheap uit qua verpakking. De Amerikaanse zien er veel mooier uit.

Deze is zo’n lekkere herfst geur, beetje kaneel koekjes vibe.

9 likes

Niet erg een herfstige geur, maar wat is ie lekker!! Dit wordt mijn kaars voor bij het bad :relaxed::+1: verder vind ik persoonlijk de kaarsen van Bath&bodyworks wel meer geur afgeven dan die van Yankee Candle, ik weet niet of ik de enige ben?

9 likes

Eens! Qua intensiteit vind ik BBW sterker dan YC.

4 likes

Blij mee!

8 likes

Ohhhhh hoe ruiken ze? :heart_eyes:

Ik heb hem binnen! Ik vind het een hele lekkere, niet te overheersende geur! Ik ruik voornamelijk een vanille achtige geur en de munt en patchouli ruik ik er ook in.

Top: Citrus, Vetiver, Munt, Marjolein, Kruidnagel
Mid: Sandelhout, Vanille, Bloesem, Geranium, Tuberoos
Basis: witte houtsoorten, praline musk, patchouli

1 like

Ja, ik zeg ook niet dat de mensen die het kopen absurd zijn hé, ik vind de prijzen absurd.
Kan me oprecht niet voorstellen dat een kaars zo extreem duur in productie is dat zo’n ding 30+ euro moet kosten.

1 like

Mijn aanwinsten van vandaag :heart_eyes:

En dit hoort eigenlijk niet in dit topic maar ik wilde het toch even showen :crazy_face: Geurstokjes en een roomspray.

6 likes