Geurkaarstopic

Lekkere caramel geur, niet heel overheersend. De lonten zijn wel echt kut, zorgen voor mini vlammetjes, waardoor het super lang duurt voordat de kaars poolt

3 likes

Echt heel fijn. Wel meer zomers.
Ik ruik overheersend vanille en chocolade.

Ik denk dat een van de twee ook goed was. Geuren liggen dicht bij elkaar.

1 like

Oeh ik heb de bovenste ook besteld :heart:

1 like

Ga je echt blij mee zijn.

1 like

Dit is echt een perfecte combinatie van zoet en hartig. Snap wel waarom dit een favoriet is van veel mensen. De geur is sterk, maar niet overheersend.

8 likes

De hele dag lamlendig in bed liggen is niet goed voor mijn bankrekening. Net deze 4 kaarsen besteld (Christmas 2021). Ik ben echt heel benieuwd.

7 likes

Ruikt echt lekker, naar versgebakken donuts :heart_eyes: Alleen alweer kut lonten 🥲🥲

8 likes

Ik begreep vorig jaar dat de Gingerbread van Zara Home een seizoenskaars is en dus niet het hele jaar verkrijgbaar.

Weet iemand wanneer deze altijd (ongeveer) weer te koop is? Ik kijk regelmatig op de site maar hij is er nog niet.

Na versgebakken donuts (mijn autocorrectie wil er de hele tijd donors van maken, erg morbide dit), hebben we de geur van versgebakken wafels. Echt ik ruik dit nu door het hele huis heen, zo lekker :heart_eyes:

15 likes

Vers gebakken donors :joy:

4 likes

Banaan en kaneel, echt een heerlijke geur :heart_eyes: Hoop dat deze collectie snel hier komt. Zorg wel dat je aluminiumfolie in huis hebt, want de lonten zorgen er soms echt voor dat het eeuwig duurt voordat er een pool is

6 likes

Wat een mooie verpakkingen ook allemaal! De geuren lijken me heerlijk!

1 like

Wow! (Kwam dit tegen op TikTok).

10 likes

Ik heb dit wel eens zelf gemaakt met theelichtjes.

1 like

Met glitters erin ja? Wat tof!

1 like

Ja, en met van die pigmenten die ik van mijn Mac verzameling nog had.

Wat leuk zeg dat je dat zelf hebt gemaakt.

1 like

Ik lees op fb dat de yankee kaarsen terug geroepen worden en niet bij de Lidl gaan liggen

3 likes

Van de Lidl zelf?
Yankee doet kut met verkooppunten. Maar zo goed zijn ze niet…

3 likes

Heb voor het eerst een echte miskoop gedaan. Tussen de enorme hoeveelheid pumpkingeur-troep bij TK Maxx vond ik er eentje die eindelijk niet zo zoet rook, maar eenmaal thuis vind ik hem zooo goor en alsnog veel te zoet en ik krijg er hoofdpijn van. Het was echt een teleurstelling toen ik er de laatste keer was, er waren bijna alleen maar Halloweengerelateerde kaarsen. Doe mij maar kerst.

🤢

Vind DW Home normaal wel prima, maar hij brandt ook lelijk op (mijn vriend heeft hem nu vaak aan als ik niet thuis ben).

Favoriet is nu Sand + Fog/Paws, zowel qua geur als looks - mits dat lelijke dekseltje eraf is.