Geurkaarstopic

Ik heb net deze kaars opgebrand, een paar maanden geleden bij de TK gekocht voor een tientje volgens mij en ik vond hem heel lekker! Hij ruikt echt naar lekkere mannen, zwaar en musky maar niet alsof je in een kleedkamer staat waar tien mannen aftershave en deo hebben lopen spuiten.

8 likes

Ze waren niet veilig genoeg ofzo.

Wat een goede omschrijving :rofl:

2 likes

Kan je screenshot maken, ik kan het nergens vinden namelijk.

Heb deze geur in oktober 2019 in Amerika gekocht en naar mijn mening is dit echt de lekkerste YC geur ooit. Wist toen niet dat het mijn favoriet zou zijn anders had ik meer ingeslagen, hij is in Nederland helaas nooit te koop geweest :sob:. Doe er nu dus maar extra zuinig mee. Warm Cashmere is er wel maar die is helaas niet identiek…

Zie nu dat 'ie op Amazon wel te koop is, maar weet iemand of hier nog invoerrechten of inklaringskosten overheen moet betalen?

2 likes

Is ie niet beschikbaar via de Nederlandse amazon? Dan heb je dat sowieso niet

1 like

Nee helaas niet… De geur is alleen in Amerika te koop.

Ik heb in het verleden via Shipito iets uit de US naar NL laten komen. Weet niet of het voor kleine aankopen ook de moeite waard is, maar misschien kun je even navragen?

1 like

Je zou eventueel hier de waxmelts kunnen bestellen, is een Duitse site. Zal altijd goedkoper zijn dan via Amerika bestellen. De kaarsen hebben ze helaas niet.

https://www.duftundraum.de/Yankee-CandleZ-Warm-Luxe-Cashmere-Wachsmelt-22g

Heb ook voor je bij candlewarehouse gekeken (een Ierse webwinkel), maar die heeft ze helaas niet.

2 likes

Verwacht dat dat in verhouding duurder is dan deze optie via Amazon! Een large jar is daar $15 en de verzendkosten $13 + dan nog die tax.

@Geo oeh goeie! Alsnog wel duurder dan die large jar maar in ieder geval zonder verborgen kosten :clap:t3:

1 like

Ik ben ingelogd op mijn account en zie dit als ik hem wil kopen:
Schermafbeelding 2021-10-07 om 18.36.09

“including import fees”

En als ik echt naar afrekenen ga zie ik dit:

Schermafbeelding 2021-10-07 om 18.37.49

Het lijkt er dus op dat 'ie inclusief invoerkosten nog geen 30 euro is en dat is wel een redelijk nette prijs vind ik.

4 likes

@Jolie wat Helga zegt klopt inderdaad, de extra kosten zitten bij Amazon al bij de prijs in. Heb laatst ook iets heel anders bij de Amerikaanse Amazon besteld en dat was hetzelfde verhaal.

Gelukkig hebben veel sites dit goed geregeld.

2 likes

Yankee Candle kerst 2021 update: Letters to Santa vind ik heerlijk ruiken (zoet, zacht, bloemig, vanille?) maar is te subtiel wat mij betreft.

Edit: dit kan ik erover vinden. Zonnestralen???

5 likes

Ooh dit is top! Dankje, dan ga ik ‘m bestellen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Geen geurkaarsen, wel BBW. De Wallflowers zijn in de aanbieding voor 4,90 en de navullingen zijn 3 voor 15! Ik heb er een paar gekocht. :orange_heart:

1 like

Zitten echt lekkere tussen. Laatste tijd ruik ik ze alleen minder maar dat is misschien omdat ik meer kaarsen ruik. Ik heb er één in mijn waskamer en één in mijn keuken.

1 like

Amber vanilla van sand and fog en midnight mist en woods van makers of wax goods. Heb vaak bath en bodywork’s of yankee aan, maar ben wel echt een sucker voor deze verpakkingen. Gekocht bij de TK Max, allebei 9 euro

8 likes

Ik wilde gisteren wat kaarsen inslaan bij de TKMax, maar er zaten zo veel vieze geuren tussen! Bijna alle pumpkin geuren waren echt heel vies. Een vrouw naast me stond ook aan geuren te suffen, die ging bijna over haar nek haha.

Wel deze gekocht. Licht zoet, fruitig.

7 likes

Oh, mijn Warm Vanilla Sugar ruikt juist supersterk! Misschien heb je net een verkeerde waar minder olie in zit ofzo.