Geurkaarstopic

Misschien kan je bbw even bellen?
Mijne geeft ook veel geur af, ook in grote ruimtes.

@Feather Ik heb dezelfde ervaring als @foucher en @keekie. Ik vind hem superlekker en hij heeft een duidelijke geur, en brandt mooi. Lijkt inderdaad of jij een maandagochtendmodelletje hebt?

1 like

Ik heb net 3 kaarsen gekocht, vergeten om een foto te maken (heb ze thuis gebracht, maar verblijf ergens anders ivm een verbouwing). Yankee Candle Christmas Eve Cocoa large jar, Woodwick Pomegranate medium en Woodwick Smoked Walnut and Maple small. Ze hadden ook de Autumn Leaves kaars van Yankee, maar die vond ik niet zo lekker ruiken.

6 likes

Ik heb de BBW Pumpkin Cupcake handzeep gekocht en die is echt ranzig. :pensive: Sweet Orange Blossom is gelukkig wel lekker.

De Yankees zijn echt beide top ik heb beide in het klein!

Ooooh die cocoa en walnut kaarsen klinken heel lekker :star_struck: Review aub als je ze hebt

Ga ze waarschijnlijk pas volgende maand voor het eerst branden, maar ik ga mijn review dan sws hier plaatsen

2 likes

Er staan een aantal herfstkaarsen op de site van b&bw! Ik heb Harvest Gathering en Autumn besteld. Ook heb ik de handzepen Afternoon Apple Picking en Marshmallow Fireside gekocht. Ik hoop echt dat er snel meer kaarsen volgen.

Edit: de geurnoten kloppen niet van Harvest Gathering, de geurnoten van Sparkling Pear Riesling staan erbij :joy:

6 likes

Ik heb net fresh fall morning en pumpkin caramel swirl besteld. Als handzeep (voor gratis verzenden) gekozen voor the perfect autumn. Ben benieuwd naar de geuren! Ik twijfelde lang tussen mijn favo rituals kaars of iets anders (deze, woodwick of YC) maar ben nu toch hiervoor gegaan want nu heb ik er twee voor eenzelfde prijs als één van Rituals. Zo kan ik er ééntje straks lekker in mijn kantoor branden en de andere in de huiskamer.

1 like

Hoi, ik probeer het nog eens: weet iemand dit toevallig? De kaars is er nog steeds niet en ik wil het!

2 likes

Hij staat nu op de website (200 G) GINGERBREAD SCENTED CANDLE - Candles - PRODUCTS - FRAGRANCES | Zara Home Netherlands

Dank je wel! Alleen dit is niet de Nederlandse site, daar staat hij nog steeds niet op.

Edit: maar hij doet het wel zo. Dank je! Echt m’n favoriet.

1 like

Oh gek, ik heb hem wel via de Nederlandse site gevonden. Maar gelukkig is het gelukt! :biggrin:

1 like

Nou zeker gek! Dan doe ik iets verkeerd dus ben blij dat je me geholpen hebt!

2 likes

Hoe is deze geur? Is het meer een zoete koekjes geur?

Eerlijk gezegd geen idee haha ik heb hem zelf ook nog niet in het echt geroken :scream:.

2 likes

Ik heb vandaag deze gekocht en ik vind hem echt heerlijk. Ook wel leuk voor een keertje dat je 3 geuren in 1 hebt, haha.

8 likes

Deze is echt heerlijk. Ruikt echt perfect naar van die Butterscotch snoepjes. Maar de geur is niet super overheersend/hoofdpijnverwekkend

3 likes

Ik ga morgen bij mij broer op bezoek in Amsterdam. Ik ga denk ik even naar Magna Plaza want daar zit een Yankee winkel, toch?

2 likes

Klopt!

1 like