Geurkaarstopic

Leuke winkel ook!

2 likes

@keekie ik ben benieuwd! Ik mag van mezelf één kaars kopen. Ik hoop dat ik sterk genoeg ben😂

1 like

Sterkte haha!

1 like

Staan weer wat nieuwe kaarsen op notino, nog geen Herfst helaas

Deze verpakking :joy:

2 likes

Op de Turkse bbw site staan meer herfstgeuren. Hopelijk snel bij ons nu ook.

Wel al kerst :sunglasses::joy:

1 like

Ik heb heirloom pumpkin aan van DW Home vandaag, maar het ruikt heel erg naar speculaas. Wel heel lekker!

2 likes

Precies 0 euro uitgegeven want ik had te weinig tijd om de stad nog in te gaan😂 Jammer maar beter voor mijn rekening.

1 like

Hahaha, nou dan mag je de volgende keer extra kaarsen inslaan!

Deze geur is echt alsof je in een hele luxe winkel bent, echt heerlijk.

12 likes

Klinkt fijn! Is ie fris / bloemig / anders?

Mijn favoriete geurkaars was altijd Autumn Glow van YC maar inmiddels is ie echt van de troon gestoten door Bergamot Waters van BBW. Dat was een blinde aankoop tijdens een kortingsactie, maar wat ben ik er blij mee zeg. Hij is zo lekker fris.

Ik blijk toch meer van frisse geuren te houden dan ik eerst dacht. Als er weer een meer een kortingsactie is, koop ik hem opnieuw.

1 like

Ik weet niet heel goed hoe ik het moet beschrijving. Knus, warm, subtiel bloemig

1 like

Vandaag voor het eerst naar de BBW winkel geweest, maar ik vond het helaas niet zo denderend. Ze hadden eigenlijk precies dezelfde geuren als op de Nederlandse webshop, niet veel, gewoon de basics en een paar herfstgeuren. Zag in dit topic wel eens BBW bananenbrood kaars ofzo :heart_eyes: maar dat zal dan wel uit buitenland zijn denk ik? Ik hou gewoon teveel van YC haha.

1 like

De Banana Walnut Muffin? Die heb ik inderdaad vanuit Amerika besteld. Er is wel een grote kans dat die collectie nog wel naar Nederland komt hoor! En dan raad ik die kaars 100% aan. Ik zie de collectie wel op de Turkse site staan, maar dan net niet deze kaars. Maar notino heeft die dan meestal wel.

1 like

Ben nu Apple Pie van DW aan het branden en die is toch echt wel favoriet. Samen met de vanille ijs geurkaarsen van Ikea ruikt de hele woonkamer bijna naar een koekjeswinkel.

5 likes

DW Home is een merk wat vooral te koop is voor een leuke prijs bij Tk Maxx. Ben echt dol op dit merk en stelt me tot nu toe nooit teleur.

2 likes

Ik heb een Apple Cider kaars gekocht van Sand & Fog voor m’n kind met een houten Halloween deksel! Zó leuk!

3 likes

Ohhh dat is denk ik mijn favoriete geur! Zo lekker en fris. Ben er heel gek op.

1 like

Ik was bij BBW.
Er worden geen nieuwe herfstgeuren meer verwacht, vanaf begin november komen de kerst geuren. Het heeft niets met de winkel in Amsterdam te maken want die gaat ook november open dus er was geen voorraad nodig.

4 likes

Joo wtf, wat een aanfluiting dan zeg. Echt weer zo’n gevalletje net niet

1 like