Geurkaarstopic

Ahh de beschrijving van golden milk klinkt echt heerlijk!

2 likes

Dit had ik gekocht trouwens.

6 likes

Heeft TK al kerst kaarsen/spullen?

1 like

Mijn TK Maxx (Rotterdam) heeft al wel wat kerstpullen, maar kaarsen helaas nog niet. Ik was er gisteren maar het stond nog vol met gore zoete pumpkin spice-geuren.
Ik zit ook met smart te wachten op de winterse geuren.

Ahh jammer. Ben zondag toevallig ergens in de buurt van een winkel, normaal is het ver rijden voor mij.

1 like

Ik heb deze vandaag opgebrand. Lekkere geur maar ik zou het niet voor de volle prijs kopen. Het is gewoon vanille.

8 likes

Ohhh dit is juist een van mijn favorieten. Wel heel zoet, en mijn man is er niet heel gek op om die reden. Ik vind dat het ook wat wegheeft van suikerspin etc.

1 like

Hahah grappig hoe geuren werken.
Beoordeling komt ook door de geuren die ik nog heb staan, die zijn net wat ‘unieker’.
Ik heb nu pumpkin clove aanstaan :heart_eyes:

Ik ben ook zo blij met mijn houder.

10 likes

Wat een mooie! :heart_eyes:

Ja het is zo persoonlijk inderdaad. Mijn zus en ik wilden een geurkaars kopen voor mijn moeder en lieten haar diverse van mijn geurkaarsen ruiken. Ik had gegokt dat ze net als ik de zoetere geuren lekker zou vinden, maar zij blijkt juist van heel kruidig te houden! Ik ben blij dat we haar eerst hebben laten snuffelen.

1 like

Nou ik ben er weer om kaarsen te reviewen hoor!

Goede combinatie van appel en kruiden. Sterke geur, maar niet overheersend.

Lekkere fruitige appel geur, met een klein beetje eucalyptus erdoorheen, maar het is echt vooral appel.

5 likes

Een die hierboven genoemd wordt is dan misschien iets voor jullie?

Ik heb 2 avonden Flannel van BBW aan gehad. Niet een hele sterke, overheersende geur (had 'm wel aan in een grote ruimte). Ik vind hem heel lekker, ruikt een beetje naar lekkerruikende man die net uit het bos komt. Muskus, bergamot en mahonie dus dat klopt wel!

2 likes

Er staan nieuwe geuren op de b&bw site, toch nog Herfst geuren.

Aanraders:
Leaves
White Pumpkin
Sweater Weather
Salted Butterscotch
Autumn Woods
Sweet Cinnamon Pumpkin
Blackberries & Basil
Sun-washed Citrus
Vanilla Pumpkin Marshmallow
Vanilla Birch
Cozy Cashmere
Champagne Apple & Honey
Flannel
Autumn

2 likes

Salted Butterscotch en Vanilla Birch lijken me lekker, maar ik heb mezelf nu (echt!) een verbod opgelegd. Voorlopig dus geen nieuwe kaarsen meer voor mij. :see_no_evil:

2 likes

Ben nu Birthday Cake aan het branden van DW Home, en wat is ie lekker! :heart: vergelijkbaar met de vanille room ijs kaars van onze grote Zweede meubelvriend.

3 likes

Wat is jullie ervaring met die single wicks kaarsen van BBW? Komt daar evenveel geur af als van de three wick kaarsen? De geuren van de single wicks uit het BBW assortiment spreken me namelijk meer aan :sweat_smile:.

Cozy cashmere lijkt me ook wel lekker, maar in de geurnoten is geen cashmere terug te vinden. Wel lavendel en jasmijn, dus ben bang dat dat meer een toiletverfrissergeur is.

Ik heb 2 single wicks en die zijn best sterk als ik ze in de woonkamer aan heb en dat ik best een grote ruimte. Maar ze zijn over het algemeen wel minder sterk dan een 3 wick

2 likes

Zalando Lounge heeft weer Yankee Candles!

2 likes

Goeie buit wel

6 likes

Ik mag niks kopen, ik mag niks kopen, ik mag niks kopen :sob:

2 likes

Ik heb net 2 BBW kaarsen besteld. Cozy Cashmere en deze:

Ben heel benieuwd. Zag ook spiced cardamom en nog meer nieuwe geuren die me lekker lijken dus vrees dat het hier niet bij blijft :innocent:

1 like