Geurkaarstopic

Update: mislukt.

Mijn zusje bestelde wat, en tja, ik was benieuwd naar Vanilla Lime en Tropical Jungle, dus die komen ook mee, niks aan te doen!

4 likes

Ik ben dol op geurkaarsen maar sinds een jaar krijg ik er mega hoofdpijn van. Niet een klein beetje, maar m’n hele hoofd knalt en lijkt wel vol watten. Zo jammer! Wat kan dat zijn?

Heb net een bestelling bij Duft und raum geplaatst, speciaal voor 2 large Warm and cosy jars. Die geur gaat na dit jaar eruit, dus wilde sowieso twee backups bestellen omdat ik de geur zo lekker vind. Uiteraard heb ik te lang gewacht en kon ik hem niet meer in Nederlandse shops vinden 🥲

Aangezien ik toch aan het bestellen was, ook maar een illumalid en kerst votives bij besteld.

3 likes

Ben echt benieuwd!

7 likes

Heb gister mn BBW bestelling al ontvangen. Super snel! Maar helaas heb ik de verkeerde kaars ontvangen. Had White pumpkin en Cozy cashmere besteld maar kreeg White pumpkin en iets met vanille en marshmallow. Net een mailtje gestuurd,hoop dat ze het willen oplossen. White pumpkin heb ik vanmorgen aangestoken en die is wel echt heel lekker!

Ik heb dat ook bij sommige geurkaarsen :cry: ik denk dat het misschien ligt aan bepaalde geurnoten? Ik heb het vooral bij bloemige geuren of hele synthetische. Heb laatste wat natuurlijkere geurkaarsen gekocht en daarmee heb ik het bijna niet

B&B be like in de krant; we komen in het oude Rituals pand!
Also B&B: HeRkEn Je DeZe LoCaTiE

(Bath & Body Works opent winkel in Kalverstraat - RetailNews)

1 like

De winkel in Amsterdam heeft kerst bodycare staan bij de ingang (filmpje in insta stories) Ik ben echt zo benieuwd of ze de kaarsen dan ook hebben. Op de site in iedergeval nog niet

Edit:
In ieder geval een aantal dus!!

2 likes

Al die onbekende social media mensen krijgen van alles terwijl ik mijn geld aan veel te dure uitgeef.
Ik ben zuur terwijl ik die stories zie.

2 likes

De nieuwe geuren staan erop. Ik wacht black friday af omdat ik wel aanbiedingen verwacht.

1 like

Kaarsen 2 voor €39 en handzepen €4,90 per stuk.

5 likes

Lijken me hele fijne geuren bij te zitten zeg! :heart_eyes:
Ik skip beide aanbiedingen omdat ik genoeg geurkaarsen en handzeep heb. De Paris Café kan ik aanraden trouwens, die ruikt naar Café Noir-koekjes. :heart:

3 likes

Ik heb ook besteld!

XL Luxe Geurkaars Harvest Pomegranate
XL Luxe Geurkaars Frosted Coconut Snowball
XL Luxe Geurkaars Harvest Gathering
XL Luxe Geurkaars Sweet Cinnamon Pumpkin

Schuimende Zeep Crisp Morning Air
Schuimende Zeep Fresh Forest Sage

3 likes

Haha ja Paris Cafe heb ik al in mijn collectie, maar hij is bijna op, dus ik denk ik koop alvast een back-up

3 likes

Bij mij mislukt de betaling met ideal (Rabobank) steeds en dan gooit ie alles uit m’n winkelmand :frowning_face:

Weet je hoe de aanbiedingen vorig jaar met BF waren?

Check even of ie het niet stiekem toch heeft afgeschreven. Ik heb bij BBW tijdens sales ook regelmatig gehad dat ie er niet door leek te komen, en dan kreeg ik een uur later toch een bevestiging.
Hun betaalsysteem lijkt tijdens drukte in ieder geval niet helemaal stabiel te zijn helaas.

1 like

Ohlala… Wat een lekkere aanbieding! Ik heb besteld;

Kaarsen
Gingerbread Marshmallow, Winter, Tree Farm en Sweater Weather

Handzeep
Winter en Sweater Weather

Autogeur
Tree Farm en Pumpkin Snickerdoodle

Ben echt benieuwd!

1 like

Toen was het nog niet in Nederland maar omdat het een Amerikaans bedrijf is heb ik hoop.

Trouwens vooral niet naar de Amerikaanse site kijken… Dat doet pijn met de buy one, get one free actie! :sweat_smile:

Mijn moeder wilde ook nog; Vanilla Bean Noel, Sugared Snickerdoodle, Cinnamon Caramel Swirl en Vanilla Balsam ook nog besteld.

2 likes