Geurkaarstopic

Pfff ik heb net ook even zitten shoppen. Het is wel een hele mooie aanbieding natuurlijk.
Maar dan sta je bij de virtuele kassa en mag je even 102 euro aftikken. Ik heb het schermpje weggeklikt en niet afgerekend maar ik weet niet hoe lang ik het volhou. :sweat_smile:

#ikhebniksnodig #ikhebniksnodig #ikhebechthelemaalgeengeurkaarsennodig

7 likes

Ik ben ook gezwicht en heb 2 kaarsen besteld.

• winter candy apple
  • winter
    Ben heel benieuwd! Heb nog niet eerder kaarsen van bbw gehad.
1 like

Ik hoor die stem ook echt. :rofl::rofl::rofl:

Hopelijk ben ik morgen nog even standvastig als vandaag.

1 like

So far, so good.

Wel even gespiekt of de geuren die ik wil er nog waren (helaas wel). Anders was het mooi opgelost. :sweat_smile:

Jaa die van mij is er ook al, maar werk nog tot half 6 🥲

Oké ik ben momenteel iets minder standvastig.

Kan iemand me vertellen hoe de volgende geuren zijn?

• White Tea & Sage
  • Tis The Season
  • Snowflakes & Citrus
2 likes

Top dan wil ik ze niet :poop:

1 like

Ik wil ook mn slag slaan, maar ik mag niet van mezelf. Ik heb letterlijk een grote doos vol met geurkaarsen met allemaal seizoenen die nog helemaal nieuw zijn, dus note to self: je mag niet.

1 like

Oohh, ik heb echt zin om naar die winkel in Amsterdam te gaan nu. Misschien van het weekend? Veel beter te doen dan Leidschendam voor mij.

1 like

Stand van zaken; nog steeds niet besteld en vanavond ben ik de deur uit dus kan ik niet bestellen.
Al 2 dagen op rij sterker dan mijn koopdrang. :white_check_mark: :white_check_mark:

6 likes

Omg dit is echt erg. Dit is alleen herfst/winter. En dan heb ik nog 2 single wicks en een aantal backups. Ik ga zo even de eerste indrukken van mijn nieuwe kaarsen uit typen, maar ik wilde jullie eerst even deze bende laten zien :joy:

25 likes

Zijn dit je nieuwe kaarsen of je volledige collectie?

(Overigens geen OMG-reactie / oordeel in mijn vraag hoor. Het punt aan mij is echter dat ik graag verzamel, ook bakboeken en barbies, en daar hou ik net wat meer van dan van geurkaarsen dus die laatste probeer ik binnen de perken te houden).

2 likes

Nee dit is de Herfst/winter collectie die ik sinds november vorig jaar opgebouwd hebt.
Dit zijn mijn nieuwe kaarsen

5 likes

Ohhh wat een mooie!
Hoe ruikt 'tis the season? Appelig of meer de nadruk op kruiden?

1 like

Eerste indrukken van mijn nieuwe kaarsen

Deze had ik natuurlijk al, maar ik wil hem alsnog benoemen. Echt een goede koffiegeur, niet te zoet.

Ik zou deze beschrijven als een kruidig kampvuurtje, echt een knusse geur

Dit is een kruidige, maar ook zoete vanille koekjes/cupcake geur. Doet mij denken aan Pumpkin Pecan Waffles, maar dan minder wafelachtig.

@FrauHelga dit is een kruidige geur, maar de appel is ook erg duidelijk. Ik vind hem echt erg lekker

Zoete geur, maar niet overweldigend zoet. Goede combinatie van perzik en bessen

Deze is ZOET. Doet mij denken aan een heel specifiek snoepje, maar ik kan er even niet opkomen. Kom er nog wel op terug als ik het weet

Zoet, fruitig. Duidelijke appel en peer geur. Gaat meet richting de snoep appel geur dan een echte appel geur

Dit is echt een goede zoete appel geur. Alsof je in een hele lekkere appel bijt.

2 likes

Famous last words van gisteren…

Ik heb zojuist Tis the Season en Blueberry Sugar besteld. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Wallflowers in de aanbieding (30% korting) en de navullingen 3 voor €15. Extra 10% korting, omdat ik nog niet eerder besteld had.

Ik wilde er al graag een, dus nu toch maar besteld:

image

image

image

Aangezien ik dus geen kaarsen mocht kopen van mezelf (en eerst een aantal op moet maken…)

5 likes

I

Indian rose van Casa, die kostte volgens mij ongeveer €5,-.
Ging lang mee, rook echt lekker (niet naar roos, want daar houd ik eigenlijk niet van) en brandde ook mooi op.

4 likes

Ik was net in een Amerikaanse bath and body works en vond het erg overweldigend. Uiteindelijk weg gegaan met een geurkaars van de kerstcollectie (evergreen). Was nu toevallig een actie op de 3 wick kaarsen.

3 likes

Foto’s?:heart_eyes:

1 like