Oh niet gemaakt, sorry!! Vond 't personeel een beetje opdringerig, telkens vragen hoe 't met je gaat en of ze kunnen helpen en daar hou ik totaal niet van (laat me gewoon lekker ruiken) dus was best snel weer weg
De winkel Bath & Bodyworks in Amsterdam is mwah.
Ze hebben wel redelijk wat kaarsen ook wat van de kerst en herfst.
Maar dat personeel, zo irritant. Bleef maar bij me in de buurt, en hoe vind u dit? Hoe vind u deze ruiken?
Ga weg,laat me lekker rustig even snuffelen
Hij is wat frisser. Mijn vriend vindt hem ook lekker die is niet zo van de zware geuren.
@Flopsyunicorn Ik las op de Amerikaanse site dat het hetzelfde ruikt als Midnight Blue Citrus, ik weet echter niet of dat waar is.
Ik heb de wallflower en navullingen binnen! Heb alleen een verkeerde ontvangen:
Ik had Vanilla Bean Noel besteld
Oh jemig wat zitten die navullingen van die wallflowers strak dicht. Ik krijg hem niet open.
EDIT: Oh laat maar haha
Is zo’n wallflower een beetje vergelijkbaar met geurstokjes? Aanrader?
Ik heb ze voor het eerst, het is gewoon zo’n geurverspreider die in het stopcontact moet! Ik heb nu Marshmallow Fireside er in zitten en het ruikt hier echt heerlijk.
Hmm misschien dat ik er ook een ga kopen om te proberen. Waarschijnlijk heeft Black friday in de VS weer de actie buy 3 get 3 free dus mooie kans om zoiets te proberen
Ik vind het lekkerder. Sommige geuren zijn sterker dan de andere.
Ik heb er boven en beneden een.
Heerlijk, die geur is echt mijn favoriet. Al meerdere keren opnieuw gekocht.
Hahaha sorry voor het lachen maar dat had ik eerst ook. Wat een onmogelijke dingen.
Tot ik er achter kwam dat je ze dus inderdaad precies andersom moet draaien, en dan gaat het supermakkelijk. Mijn hersenen krijgen echter elke keer kortsluiting als ik dat doe, het voelt zo tegennatuurlijk. En met het inschroeven in de wallflowers ook, ik probeer het altijd eerst op de manier die je verwacht.
Ik vind de wallflowers fijn. Mooie dingen voor in je stopcontact, het misstaat niet, en ze geven goed geur af.
Een vriend had als tip gegeven dat je ze ook in een Airwick diffuser kunt doen die op batterijen werkt, en op zich kan dat met een beetje wrikken maar ik vind het niet ideaal. De wallflowers werken dan fijner (al had ik het liefst een apparaatje op batterijen gehad dat je kan verplaatsen).
Morgen krijg ik nog wat navullingen binnen. De geurkaarsen heb ik niet gekocht maar de wallflower-navullingen wel.
Iemand ervaring met deze 4 geuren van Woodwick?
Vanilla bean
Black peppercorn
Coconut & tonka
Golden milk
Goede aanbieding nu bij Bol
Ik heb vanilla bean hier staan, maar vind hem niet lekker. Hij ruikt een beetje muf.
De rest ken ik niet.
Heb mijn eerste kaars hier in huis opgebrand en dat is de Spooky Spice van de TK max. heb nu lekker yankee tuti fruti ofzoiets aangezet. zo lekker <3
Oké help, als ik bij bath and body works 6 3-wick geurkaarsen haal dan krijg ik er 3 gratis. De andere 3 kosten inclusief taxes 84 dollar wat 75 euro is. Is dat een goede prijs voor 6 geurkaarsen of zijn er wel eens betere acties bij bath and body works?
Is het 3 +3 gratis? Of 6 +3 gratis?
Maar €75 voor 6 kaarsen vind ik niet veel. En voor 9 al helemaal niet.
Buy 3 get 3 free. Dus heb in totaal 6 kaarsen. Heb het inderdaad niet heel logisch beschreven haha